۴۶۷۲۱۵
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

طبیب زاده :

قوه قضاییه به طور جد با فریدون برخورد کند

نماینده مجلس نهم گفت:رئیس جمهور اجازه دهد که به تخلفات اطرافیانش رسیدگی شود.

خبرگزاری فارس: زهره طبیب‌زاده نماینده سابق مجلس در گفت‌وگویی با اشاره به اظهارات سخنگوی دستگاه قضایی مبنی بر مشهود بودن ارتباط دانیال‌زاده ابربدهکار بانکی کشور با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی برای مفسدان اقتصادی هیچ خط قرمزی وجود ندارد. اما متأسفانه سنتی که روسای جمهور به وجود آوردند این است که تا زمانی که سر کار هستند اجازه رسیدگی به تخلفات اطرافیانشان را نمی‌دهند.

وی افزود:این خط قرمز شرعی نیست که آقایان برای خودشان رسم می‌کنند و باید بین مسئولانی که باتمام وجود به مردم خدمت می‌کنند با کسانی که از مسئولیت دولتی به عنوان یک سکو برای رسیدن به رانت های اقتصادی استفاده می کنند،تفاوتی باشد.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: کسانی که از مسئولیت و موقعیت خودشان سوءاستفاده می‌کنند باید آنها را به مردم معرفی کرد، اما متأسفانه رئیس جمهور اجازه‌ی رسیدگی به تخلف اطرافیانشان را نمی‌دهد.

طبیب‌زاده تصریح کرد: زمانی که سخنگوی قوه قضائیه صراحتاً ارتباط بین مفسدان اقتصادی و بدهکاران بزرگ بانکی با برادر رئیس جمهور را مطرح می‌کند، وظیفه دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌العموم این است که به نمایندگی از مردم با اینگونه رانت‌های دولتی و چنین افرادی برخورد قاطع کند.

وی ادامه داد: زمانی که از سوی نمایندگان مجلس هم موضوع هدیه دادن یک دستگاه آپارتمان از طرف دانیال‌زاده به همسر حسین فریدون مطرح می‌شود، این دیگر جای تعلل ندارد، زیرا این موضوع یعنی چه؟ دریافت یک دستگاه آپارتمان از سوی یک بدهکار بانکی، چه معنی می‌دهد و قوه قضائیه باید این موضوع را به‌طور جد پیگیری کند.

نماینده سابق مجلس در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که آقای سراج صراحتاً اعلام می‌کند که روسای بانک‌های مسئله‌دار با حمایت و اسرار حسین فریدون به عنوان ریاست بانک منصوب شدند یعنی بیانگر عمل وی است، به نظرم قوه قضائیه باید در مرحله اول با دانیال‌زاده و بعد از آن حسین فریدون بدون هیچ رودربایستی و به طور شفاف برخورد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره مردم

    • امرا

      مگه خودت کم خوردی کل مملکت شماها ..... حرف نزنیددگه این قدر نمک رو زخمامون نپاشید

    • علی

      فساد و سواستفاده خیلی زیاد شده است.رییس جمهور هم معصوم نیست و همه در برابر حق الناس باید جوابگو باشن.

    • بدون نام

      خیلی جالبه
      تو کره جنوبی رئیس جمهورشون رو عزل کردند فقط بخاطر اینکه دوستش از رابطه و نفوذ رییس جمهور سوء استفاده کرده بود
      انوقت ما تو ایران ........به فسادهامون سرپوش میذاریم
      کجا داریم ما خدایا

      واقعا شرم آوره

    • راوی ولایی

      ببینیم و تعریف کنیم

    • بدون نام

      دلواپس سیلی خورده اگه خیلی دلواپسین اول دکل پیدا کنید نه اینکا دلواپس حرفی باشین که هنوز اثبات نشده مردم هوشیار ن دیگه با هاله نورنمیتونید کاری کنید پس بشین تو خونه سبزی پاک‌کن.لباساتو بشور

    • بدون نام

      ارسال کردیم
      چاپ نشد

    • رضا پ

      چرا الان زبون باز کردین . موقعی که کبکتون خروس میخوند وتوی مجلس بودین و اینقدر اختلاس ودزدی شد حرفی نزدید . باز موقع انتخابات نزدیک شده و دارید تخریب میکنید .

    • بدون نام

      زهره خانم بهتره اول به تخلفات اقای احمدی نژاد رسیدگی کنن چرا حرفی از تخلفاتی که تو دروره احمدی انجام شد حرفی نمیزنی

    • بدون نام

      ان شاالله
      مگه میشه
      مگه داریم

    • اصغر

      به امید خدا

    • بدون نام

      بله
      بعلهههههه
      انشاالله

    • علی

      بعداز گذشت چند سال از موضوع پرداخت یک ملیون توما ن هدیه دولت به نوزادانی که متولد میشدن و بنده نیز از آن دسته افرادی بودم که به خاطر تولد بچه ام یک ملیون حساب برایش افتتاح شد امروز رفتم مبلغی پول به آن حساب واریز کنم که مسئول بانک گفت خوابد خبر باشد آقای رئیس جمهوری جدید آقای روحانی حذفش کردن و گفته دکتر احمدی نژاد به گور پدرش آورده واقعا یکه خوردم عجب مملکتی داریم موضوع که در هیات دولت قبلی تصویب شد به راحتی از بین ببرد ،تورا بخدا این موضوع رسانه ای کنید چون اکثریت مردم ندانند و هنوز دل خوشند

    • بدون نام

      حالت خوش نیس

    • بیژن

      برای دیر کرد وام پنج میلیونی و اقساط عقب افتاده بانک سینا حیثت منو به باد میده. در عوض بالا دستی ها. در اختلاس کم نمیزارن......

    • بدون نام

      فقط یک نفر اگر می داند جواب دهد خدا چرا به این افراد اجازه تاخت تاز داده ما هم بیجاره ایم

    • هموطن

      والاچی بگم ماشین منوبازن وبچه تومسافرت عید دقیقاروز۱۳بدربخاطرضمانت همکارم اونم چقدر؟؟؟!!! باورتون میشه؟؟!! فقط۱میلیون تومان بدهی به بانک قوامین توشهرستان توقیف کردن و۸روز دربدربودیم وتا یکی ازدوستام تومشهدپولوباجریمه واریزنکرد آزادنکردن بعدحضرات میلیاردهاتومن میخورن ویه آبم روش کسی نیس بگه خرشون به چند!!!البته این مختص به این دولت نیست احمدی نژادو اطرافیانش که سنگ تموم گذاشتن فقط میتونم بگم واگذارشون بخداهرکی بااین ملت نجیب ومظلوم اینکارارومیکنه.امیدوارم قوه قضائیه عزم جدی در رابطه باتمام بدهکاران این دوره ودولتهای قبل داشته باشه و برخوردجدی کنه.اولم ازدانه درشتهاشروع کنه

    • سحر

      در جواب آقای علی باید بگم عزیز. جریان هدیه یک میلیونی آقا احمدی نژاد به تازه متولدان یکی دو ماه بیشتر دوام نداشت چون شوهر خاله من بعد از دو ماه صاحب فرزند شدند و جوابی که شنیدن این بود که این قانون لغو شده و شامل شما نمی شود. بعد از دو ماه. سیاست‌هایی اشتباه و یک شبه خیلی ها رو گول زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج