جاباما
۴۶۷۲۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماهینی: گسترش آمده بود مساوی بگیرد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز آمده بود تا در دیدار مقابل ما یک امتیاز را به دست بیاورد.

خبرگزاری تسنیم: حسین ماهینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: ابتدا جا دارد به مردم ایران به خصوص آتش‌نشانان فاجعه اخیر را تسلیت بگویم. در چند روز گذشته تمام بازیکنان از این موضوع ناراحت بودند.

وی افزود: بازی خوبی انجام دادیم. تیم گسترش آمده بود که فقط یک مساوی بگیرد و برای این هدف خود نیز هر کاری کرد. خوشبختانه در این فصل تیمی هستیم که می‌توانیم تمام تیم‌ها را شکست دهیم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحنه‌ای که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند مسعود ابراهیم‌زاده دو کارته شده و باید اخراج شود، تصریح کرد: من از بس در آن صحنه فریاد زدم الان صدایم در نمی‌آید! ابراهیم‌زاده در نیمه اول کارت زرد گرفت، اما داور متوجه نشد.

ماهینی در ادامه در خصوص رابطه‌اش با رامین رضاییان، اظهار کرد: تا الان من و رضاییان هیچ مشکلی با هم نداشته‌ایم، ما دو بازیکن خوب هستیم و توانسته‌ایم برای تیم‌مان بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خودش دوست دارد به عنوان دفاع چپ بازی کند یا دفاع راست، گفت: این بستگی به نظر سرمربی تیم دارد و هر کجا لازم باشد و او بگوید بازی می‌کنم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص سه اخطاره شدن بازیکنان پرسپولیس و محرومیت از بازی بعد خاطر نشان کرد: در بازی این مسائل پیش می‌آید و برخورد زیاد است. در این 18 هفته در اکثر مسابقات بعضی از بازیکنان ما دو کارته بودند و این نشان می‌دهد بازی‌ها چقدر فشرده است.

ماهینی در پایان تصریح کرد: بازیکنان گسترش قبل از بازی گفته بودند ما برای تراکتورسازی بازی می‌کنیم و این کار را هم انجام دادند و نشان دادند که آمده بودند مساوی بگیرند. امیدوارم در هفته‌ای که گسترش فولاد مقابل تراکتورسازی بازی دارد دو تیم برای خودشان بازی کنند و نه برای ما.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج