۴۶۷۲۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله رئیس باشگاه سویا به راموس

بعد از جنجال هایی که میان سرخیو راموس و هواداران باشگاه سابقش سویا به وجود آمد، حالا په په کاسترو، رئیس باشگاه سویا هم وارد بحث شد.

وبسایت نود: مدافع ملی پوش اسپانیایی و کاپیتان باشگاه رئال مادرید بعد از به ثمر رساندن گل دوم تیمش مقابل سویا در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری، از سوی برخی هواداران متعصب سویا با توهین های زشتی مواجه شد و او هم با حرکات خود به نوعی پاسخ آنها را داد. حالا کاسترو در مصاحبه با خبرنگاران می گوید:

او بازیکن فوق العاده ای است، که باشگاه بزرگی را ترک کرد و حالا در رئال مادرید حضور دارد. اما او باید خود را وقف بازی در باشگاهش کند، نه اینکه به رئیس باشگاه سابق خود توصیه کند که چطور باید رفتار کرد. راموس فقط باید در مورد رئیس باشگاه خود صحبت کند، نه باشگاه سویا، که به اندازه کافی مشکلات خود را دارد و خیلی سخت تر از آنچه او فکر می کند برای حل مشکلات توهین کلامی تلاش می کند.

کاسترو اذعان کرد که در این بحث هیچ کدام از طرفین بی گناه نیستند:

توهین هایی نسبت به راموس صورت گرفت، اما او پل های پشت سر خود را خراب کرده است. چیزی که هیچکس نباید فراموش کند این است که این رئیس کسی است که نزدیک به دو سال تلاش کرد تا این مشکل که هواداران با سرخیو راموس دارند، حل شود و او دوباره درون زمین حرکاتی به نمایش گذاشت تا دوباره آنها را تحریک کند. راه حل مشکل این نیست که سعی کنیم رئیس باشگاه دیگری را تحریک کنیم. من چیزی علیه او ندارم، اما باید از منافع باشگاه خود نیز دفاع کنم.

کمیته ضد خشونت کاملاً از تمام کار هایی که این باشگاه برای جلوگیری از اینگونه توهین ها انجام می دهد، آگاه است. ما از گفتن اینکه در حمایت از باشگاه نیازی به توهین به کسی نیست، خسته شده ایم. اما اگر آنها ورزشگاه سویا را محروم کنند، باید ورزشگاه های دیگری را هم محروم کنند، چون وقتی در ال سادار هم بازی کردیم، اتفاقات مشابهی رخ داد و آنها به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه به ما توهین کردند. آنهایی که خشونت را ترویج می دهند، جایی در سکو های رامون سانچز پیسخوان ندارند، ما طرفداران سالمی داریم، هرچند هوادارانی هم هستند که ما از شر آنها خلاص نمی شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج