۴۶۷۲۶۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

پرده برداری از دو ستاره جدید استقلال

شیطنت‌های آندو، دریبل‌های جپاروف

سرمربی استقلال پس از کسب پیروزی بزرگ در آبادان با حضور در تمرین این تیم دو ستاره جدیدش را پاگشا کرد.

ورزش سه: آندرانیک تیموریان و سرور جپاروف روز دوشنبه در بعد از ظهری کم هیاهو با حضور منصوریان و همه اعضای کادرفنی استقلال در تمرین این تیم پاگشا شدند.

تیموریان در حضور سه باره خود با پیراهن استقلال پس از کش و قوس زیاد سر انجام با آبی ها به توافق رسید و شرایط برای او به گونه ای پیش رفت که اولین تمرین او با تعطیلی تمرین بازیکنان اصلی مصادف شد تا رویارویی هایی که بسیاری منتظر آن بودند، در تمرین تکرار نشود. روزی که تیموریان در تمرین آبی ها حاضر شد، بازیکنان اصلی استقلال به استراحت مشغول بودند و البته خبری نیز از اعضای کانون هواداران این تیم نبود تا آندو خیلی بی دردسر مانند دیگر بازیکنان با تنیس فوتبال و شوخی با دستیاران منصوریان اولین جلسه تمرینی را پشت سر بگذارند.

هرایر مگویان هم زبان ارمنی آندو نیز پس از دیدن او از حضور دوست قدیمی خود بسیار خرسند بود و برخورد گرمی با تیموریان داشت.علیرضا منصوریان که اندکی دیر به تمرین استقلال رسید پس از حضور در محل تمرین آبی ها به سراغ دو بازیکن جدید خود رفت و با در آغوش گرفتن تیموریان برخورد بسیار صمیمانه ای با او داشت.
جپاروف دیگر بازیکنی بود که پس از اینکه روز جمعه به تهران بازگشت، برای اولین بار در تمرین استقلال حاضر شد. او که البته از امکانات کم محل تمرین آبی ها و شرایط زمین کمپ متعجب شده بود، پیش از هر چیزی با تیموریان و شوخی های او بی پایان او آشنا شد. آندو که اصلا با جو تمرین استقلال و شرایط این تیم غریبه نیست زمانی که پیش از شروع تمرین مشغول بازی تنیس فوتبال بود بارها با این بازیکن ازبک به شوخی و کل کل پرداخت و زمانی که تعجب او را در تمرین دید به او گفت که فعلا روزهای اول است و بعدا به این اتفاقات عادت می کنی!
شیطنت‌های آندو، دریبل‌های جپاروف

جپاروف که اخبار بسیاری درباره شرایط جسمانی او منتشر می شد در این جلسه تمرینی در کنار دیگر بازیکنان بدون مشکل تمرین کرد تا مشخص شود برای حضور در بازی های لیگ از آمادگی کامل برخوردار است. هر چند این بازیکن ازبک خیلی بی سر و صدا اولین جلسه تمرینی را به پایان برد اما در چند صحنه با انجام حرکات تکنیکی عکس العمل کادرفنی استقلال را بر انگیخت تا آبی ها از حضور این بازیکن گران قیمت خرسند باشند.

منصوریان که حالا با در اختیار داشتن این دو بازیکن و البته بازگشت چشمی امید زیادی به نیم فصل دوم دارد، ترجیح داد تا با وجود خستگی ناشی از سفر طولانی به آبادان، ذوق زدگی خود را از حضور این دو ستاره پنهان نکند و در پایان تمرین نیز عکسی به یادگار با دو خرید جدید این تیم انداخت.
شیطنت‌های آندو، دریبل‌های جپاروف
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این چشمی کی میخواد آماده شه؟

    • بدون نام

      به نظرمن آماده است واین هم ازکارهای سرمربی مونه مثل تعویضهاش ک دقیقه ۸۸تعوض میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج