۴۶۷۲۸۶
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

ترامپ، آمریکا را از TPP خارج کرد

رئیس جمهور آمریکا سه شنبه فرمان اجرایی خروج این کشور را از توافقنامه تجارت آزاد با کشورهای هر دو سوی اقیانوس آرام مشهور به TPP امضا کرد.

پایگاه خبری شبکه العالم: رئیس جمهور آمریکا فرمان خروج این کشور از توافقنامه تجارت آزاد با کشورهای دو سوی اقیانوس آرام را امضا کرد.

به گزارش سی ان ان، رئیس جمهور آمریکا سه شنبه فرمان اجرایی خروج این کشور را از توافقنامه تجارت آزاد با کشورهای هر دو سوی اقیانوس آرام مشهور به TPP امضا کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا روز دوشنبه و در یک پیام ویدئویی، اولویت های دولت خود را در اولین صد روز کاری اعلام کرده بود. وی در این پیام ویدئویی، بار دیگر با تکرار اینکه قصد دارد آمریکا را به یک کشور بزرگ تبدیل کند، تغییر قانون برای صدور ویزا، اخراج مهاجران غیرقانونی و خروج از پیمان تجارت TPP را جزو برنامه های نخستین روزهای کاری خود اعلام کرد.

رئیس جمهور منتخب آمریکا دیروز خطاب به مردم این کشور گفت: «این پیمان یک فاجعۀ بالقوه برای کشور ماست و من دستور خروج از پیمان تجارت آزاد فراسوی اقیانوس آرام ( ترانس پاسیفیک) را خواهم داد. در عوض، ما مذاکرات برای معاملات تجاری دو جانبه را آغاز خواهیم کرد که اشتغال ایجاد خواهد کرد و [رشد] صنعت به روی خاک آمریکا را به همراه خواهد داشت.»

پیمان ترانس پاسیفیک در سال ۲۰۱۵ میان ۱۲ کشور صنعتی جهان به امضا رسیده که تقریبا ۴۰ درصد از اقتصاد جهان را در اختیار دارند. علاوه بر آمریکا، کشورهایی مانند نیوزیلند، کانادا، استرالیا، ژاپن، چین و مالزی نیز عضو این پیمان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رییس جمهور مام برنامه ۱۰۰ روزه داده،،،،،زکی آمریکاییها از ما تقلید میکننن،، خخخخخخخ

    • محمدرضا بختیار

      هرچه به افکار و حس ناسیونالیسمی او فکر می کنم می بینم بین او و ریس جمهور دو دوره قبل ایران شباهت غیر قابل باور وجود داره و از همین لحاظ خوشحالم که هیمنه و بت مستکبرانه آمربکا به زودی در نتیجه افکار ترامپ در هم می شکند و امریکا در گودال افکار پوچ خود گرفتار می شود

    • بدون نام

      ترامپ ظا هرا به پیشرفت کشور امریکا فکر می کند خدا میداند ایا با این برنامه هایش یشرفت خواهد کرد یا پس رفت؟

    • نیره

      شما امریکا رو در برابر ایران میگیرید کشور اول قدرت..صدرصد موفق میشه ترامپ..کشورشون هیچ دست اندازی جلوش نیست رو روال هسته.و با سرعت داره میره جلو...برنامه صد روزه اش رو با موفقیت اجرا میکنه هیچ وقت مقایسه نکنید با ایران..ایران با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست چون وارد کننده هسته واقتصادمون متلاشی شده به خاطر تحریم و اختلاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج