۴۶۷۵۱۵
۲۶ نظر
۵۰۰۲
۲۶ نظر
۵۰۰۲
پ

دختر جوان در اسارتگاه مرد بیمار

مردی که با انگیزه انتقام‌جویی، زنی را ربوده و چهار روز در خانه‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم دادگاه کیفری استان تهران به حبس، شلاق و تبعید محکوم شد. راز این جنایت از چندی پیش در تماس کوتاه شاکی از داخل اسارتگاه، با پلیس ۱۱۰ برملا شد.

جام جم آنلاین: مردی که با انگیزه انتقام‌جویی، زنی را ربوده و چهار روز در خانه‌اش مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با حکم دادگاه کیفری استان تهران به حبس، شلاق و تبعید محکوم شد. راز این جنایت از چندی پیش در تماس کوتاه شاکی از داخل اسارتگاه، با پلیس ۱۱۰ برملا شد.

زن ۳۷ ساله با لحنی مضطرب به ماموران گفت مردی او را ربوده و در خانه‌ای در خیابان شیراز جنوبی زندانی کرده است. به محض قطع تماس، ماموران راهی این آدرس شدند و با نجات گروگان، مرد آزارگر را دستگیر کردند.

با انتقال متهم به کلانتری و تشکیل پرونده، شاکی درباره جزئیات ماجرا به ماموران گفت: «از سه سال پیش با متهم دوست شدم اما چند وقت پیش با هم اختلاف پیدا کردیم و قرار بود ارتباطمان را قطع کنیم. روز حادثه، متهم مرا سوار ماشینش کرد و به خانه‌اش برد. آنجا مرا مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار داد و برای این که نتوانم از کسی کمک بگیرم، گوشی تلفنم را گرفت. تا این که در چهارمین روز اسارت، گوشی خودش را پیدا کردم و با پلیس تماس گرفتم.»

اعتراف به آزار دختر جوان

همزمان متهم نیز مورد بازجویی قرار گرفت و در همان ابتدا با اعتراف به جرم خود گفت: «من هپاتیت دارم و سه سال پیش، یکی از دوستانم این بیماری را از من گرفت و در بیمارستان بستری شد. در طول مدتی که برای عیادت از او به بیمارستان می‌رفتم، با یکی از دوستانش (شاکی) آشنا شدم. سه سال با هم ارتباط داشتیم تا این که متوجه خیانت‌های او به خودم شدم. چند بار او را با مردان غریبه دیده بودم برای همین تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. روز حادثه، به بهانه‌ای شاکی را سوار خودرویم کردم و به خانه ام بردم. من آن‌قدر این کار را مخفیانه انجام دادم که حتی پدر و مادرم که در طبقه اول خانه زندگی می‌کنند متوجه ماجرا نشدند. چهار روز شاکی را در خانه‌ام زندانی کردم، گوشی‌اش را گرفتم که نتواند به کسی زنگ بزند، سپس با ضرب و شتم او را مورد آزار و اذیت قرار دادم.»

انکار در دادگاه

با ثبت اعترافات متهم، پرونده برای صدور حکم در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و مستشاری حشمت‌الله توکلی قرار گرفت. صبح دیروز، جلسه رسیدگی در حالی به شکل غیرعلنی و پشت درهای بسته برگزار شد که متهم با وجود اعترافات خود در بازجویی ها، این‌بار خود را بی گناه دانست و گفت: «آن روز شاکی با میل و اراده خودش به خانه من آمد و فقط دو روز در آنجا ماند. هیچ ضرب و شتم و تعرضی هم در کار نبود.»

با وجود انکار متهم، قضات شعبه هشتم دادگاه، او را مجرم تشخیص داده و به جرم حبس غیرقانونی به سه سال زندان، بابت ضرب و جرح عمدی به پرداخت دیه، به جرم ارتباط نامشروع به شلاق و دو سال تبعید به یکی از شهرهای دورافتاده استان کرمان و صد ساعت خدمات رایگان در محل محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سن مادر منه داره میگه دختر جوااان؟؟؟ من که با سن این خانم تعجب کردم و کاراش واقعا که!!؟؟ حقش بوده کاش مرده کشته بودش تا یک دیگه ای را بدبخت نکنه ،

    • بدون نام

      اونوقت شاکی راحت برا خودش بگرده و با این مرد و اون مرد دوست بشه و یکسال با یکی سه سال با یکی بعدم رابطه شو قط کنه دوباره بره با یکی دیگه چرا برای این حبس نبریدند

    • بوشهر

      حقش بوده با پای خودش رفته.زن جوان؟؟؟؟

    • یاس

      وای چه کثیف.حالم بهم خورد

    • سلی

      هیییییییییی روزگار

    • اعظم

      خاک بر سر جفتشون هر دو شون مقصرن تمااااام

    • ناشناس

      توهمه حوادث نقش زن هست باباچه خبراینجاکجاست مردهپاتیت داشته لابدالان زنه هم داراین مجرم نبایدآزادکنن چون بازم گندمیزنه حبس ابدتوقرنطینه بهتربودبراش تامملکتی مریض نکرد

      پاسخ ها

      • پرستش

        اخه مرد چند مرد هم در کناراون زن بودن

    • رهام

      اینم حقه زنان مکار ..

    • تنها

      باید هردوشون اعدام بشن..
      اخه زنه خودش 3سال باهاش ارتباط داشته پس .....
      مرد هم 3سال باهاش بوده....
      پس توافقی بوده و هیچ اجباری در کار نبوده،..
      فقط اعدام

    • طوطی

      ای وای بر ما
      سه سال رابطه !!!! الانم غلط کرده شکایت کرده ,
      خاک تو سر پسره نفهم باتو رابطه داشته ،انتظار داشتی بهت خیانت نکنه,
      جفتشون انگل هستن توجامعه,

    • بدون نام

      این متهم گفته بیماریش ازایشان به دوستش منتقل شده! امااینجا متهم نگفته که دوستش کی بوده!(شاید دوستش زنش بوده است چون این بیماری ازطریق جنسی منتقل میشود) (اگه هم دوستش مرد یا زن بوده! این بیماری ازطریق سوزن ... منتقل میشود.یعنی متهم وبیماربستری وممکنه هم همسرش باشه معتادتشریف دارند) (درواقع شاکی هم به دوستش که بیماربستری بوده خیانت کرده!) (ومتهم هم به بیماربستری که احتمال زیاد همسرش باشه خیانت کرده است)ومتهم هم درست متوجه شده که شاکی باکسانی دیگردرارتباط است.وهدف شاکی ازاین کار دنبال سودجویی ازمردان بوده است؟

    • بدون نام

      معمولا چنین خانم ویا اقایان شعرشان ای است،یعنی زن زندان بود و تلفن متهم را دزدید و تماس گرفت از محالات است زن خودش رفته و راحت هم بوده منتها مرد ممکن است از ایشان بسختی ناراحت بوده مقداری تن رفته ،وان زن هم بایستی تنبیه میشد

    • جنوبی

      این زن مقصراصلی است .البته هردو خطرناک وبرای اجتماع مضرند.

      پاسخ ها

      • پرستش

        جنوبی کجا بودی؟؟

    • ناشناس

      بابامردمریض بودحالامامیگیم زنه نجیب بودامااگرخدای نکردباش رابطه ای داشته حالاخانمه هم مریض شدکاش هردوتاشون قرنطینه میکردن بدبخت جوانهای نادان که زودبه دام میفتن حالاچه پسروچه دختر یاحق

    • بابک

      خوب

    • بدون نام

      بیمار نیست ،حرامزاده است

    • بدون نام

      واقعا چه بیمار فیلم بازی

    • بدون نام

      چه بیمارانی در جامعه درست میشن

    • مولاوردی

      ای کاش قبل حکم صادر کردن خودمونو جای همچین کسایی بزاریم.
      یادمون نره هیچ وقت کسیو مورد شماتت قرار ندهیم.از حضرت علی روایت داریم نمیرد کسی که شماتت کرده ومورد شماتت دیگران قرار خواهد گرفت.

    • بدون نام

      بیچاره خانم جوان خداازاین مردای اشغال نگذره مردک احمق اعدامش کنید

    • بهرام

      شماحالت بده که گفتی مرد رواعدام کنید زن روازاد،،،،،،،دقیقانظرمن برعکسه،،،هردوقرنطینه چون جامعه روبیمارمیکنن بعدمقصراصلی زنه هست که بامیل باطنی خودش رفته،،،،کف خیابون که به زورسوارش نکرده

    • رها

      عجب روانی بوده
      زنه هم تقصیر کاربوده نبایدباهاش میرفت
      یاحق

    • بدون نام

      هم تو خراب بودی هم خانمه.

    • بدون نام

      نکته اینجاست که اگر زنه خراب هم بوده باشه حقوق شهروند عادی رو داره و کسی اجازه نداره محبوسش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج