۴۶۷۵۳۴
۲۱ نظر
۵۰۷۴
۲۱ نظر
۵۰۷۴
پ

بازیگرانی که توسط سروش صحت کشف و مشهور شدند

پنج سریال، پنج بازیگر. حالا باید سروش صحت را هم ردیف کارگردان هایی دید که تبحری ویژه در کشف استعداد بازیگران دارند. بهنام تشکر، پژمان جمشیدی، محمد نادری و هوتن شکیبا به واسطه اعتماد صحت به شهرت رسیده اند و هومن برق نورد با سریالی از این کارگردان به شمایلی نو دست یافت.

هفته نامه همشهری جوان: پنج سریال، پنج بازیگر. حالا باید سروش صحت را هم ردیف کارگردان هایی دید که تبحری ویژه در کشف استعداد بازیگران دارند. بهنام تشکر، پژمان جمشیدی، محمد نادری و هوتن شکیبا به واسطه اعتماد صحت به شهرت رسیده اند و هومن برق نورد با سریالی از این کارگردان به شمایلی نو دست یافت.
بازیگران مورد اشاره، خیلی زود میان مخاطبان به مبحبویت رسیدند و نزد فیلمسازان به وجاهت و پس از آن مسیرشان در عرصه بازیگری هموار شد. فراموش نکنیم کشف و معرفی بازیگر کمدی، کار به مراتب سخت تری است و از این حیث امتیازی دیگر به حساب صحت واریز می شود و این مسئله را هم از یاد نبریم که چند بازیگر به خاطر سریال های سروش صحت توی چشم آمده اند؛ مثل رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، امیر کاظمی، ویدا جوان و فرناز رهنما.

بهنام تشکر؛ ساختمان پزشکان
بازیگرانی که توسط سروش صحت کشف و مشهور شدند

بیش از ۱۰ سال در تئاتر به عنوان بازیگر روی صحنه بود؛ نزدیک به ۱۰ سریال و تله فیلم بازی کرده بود اما با نقش دکتر نیما افشار «ساختمان پزشکان» نامش سر زبان ها افتاد و همچنان با آن نقش شناخته می شود. سروش صحت در دومین سریال خود ریسک کرد و نقش اول سریالش را به بهنام تشکر سپرد. او شخصیت دوگانه نیما افشار را به خوبی در چهره و فیزیک تشکر دیده بود و از قضا خیلی زود بیننده ها با کاراکتر همراه شدند تا صحت مزد ریسکش را بگیرد. بهنام تشکر با این سریال شهرت پیدا کرد و پس از آن تبدیل به بازیگری پرکار شد. به زعم خیلی ها ساختمان پزشکان همچنان بهترین کار تشکر به حساب می آید.

هومن برق نورد؛ ساختمان پزشکان
بازیگرانی که توسط سروش صحت کشف و مشهور شدند

ماجرا برای هومن برق نورد متفاوت از بهنام تشکر است. او پیش از ساختمان پزشکان نیمچه شهرتی نزد برخی بیننده ها داشت که به واسطه سریال «اشک ها و لبخندها» به دست آورده بود. سروش صحت نقش برادر دکتر نمیا را به او سپرد و شمایل قبلی اش را با این نقش شکست. او با نقش ناصر، در جلد آدم عصبی و جاهل مسلک فرورفته بود و به واقع نقطه مقابل برادرش محسوب می شد. کاراکتر ناصر فرصت عرض اندام به هومن برق نورد می داد و بعد از آن بود که خاص و عام متوجه استعدادش در طنازی شدند. وانگهی صحت، استفاده ای بهینه از زوج برق نورد و تشکر کرد؛ این ترکیب به قدری موفق بود که در ادامه مورد استفاده «دزد و پلیس» و «دودکش» قرار گرفت.

پژمان جمشیدی؛ پژمان
بازیگرانی که توسط سروش صحت کشف و مشهور شدند

از ابتدا عهد سروش صحت با پیمان و مهراب قاسم خانی بر این بوده که پژمان جمشیدی نقش اول سریال «پژمان» را بازی کند. طبعا بازی گرفتن از کسی که تجربه حضور مقابل دوربین را ندارد، کرا آسانی نیست؛ خاصه آن که ساختمان سریال به کلی بر ماجراهای پژمان جمشیدی بنا شده بود. نقش جمشیدی هم حرکت بر لبه تیغ است، او پژمان جمشیدی است اما باید نقش یک پژمان جمشیدی را بازی کند که سکنات و حالاتش با خود واقعی اش فاصله دارد.

سروش صحت توانست بازی بقاعده ای از او بگیرد و پخش یک قسمت از سریال کافی بود تا نام جمشیدی فوتبالیست به جمشیدی بازیگر تغییر کند. حالا او جزء بازیگران پرکار ماست که گاهی جلوی دوربین می رود و مدتی بعد روی صحنه تئاتر است.

محمد نادری؛ شمعدونی
بازیگرانی که توسط سروش صحت کشف و مشهور شدند

غافلگیری بزرگ سریال «شمعدونی» محمد نادری است؛ او پیش از این سریال به عنوان نمایشنامه نویس و نویسنده مجموعه «کوچه مروارید» فعالیت کرده بود و کمی قبل تر جلوی دوربین آیدا پناهنده در تله فیلم «ابروی از دست رفته آقای صادقی» و «شکار» سعید سالارزهی رفته بود. طبیعی است که هیچ کدام برای نادری شهرت به همراه نداشته باشن. او در آخرین لحظه برای نقش هوشنگ مظاهری انتخاب می شود و این گونه ریسکی دیگر از سوی سروش صحت رقم می خورد. می دانیم که نادری متولد 57 است و انتخاب او به عنوان پدر خانواده ریسکی دوچندان دارد. محمد نادری امسال با «دورهمی» مهران مدیری فضایی تازه را تجربه کرد و معلوم شد مورد توجه کارگردان ها نیز قرار گرفته است.

هوتن شکیبا؛ لیسانسه ها
بازیگرانی که توسط سروش صحت کشف و مشهور شدند

پیش از «لیسانسه ها» تجربه بازیگری داشته اما شهرتش به واسطه حضور در سریال سروش صحت حاصل شده است. هوتن شکیبا در فیلم «طبقه حساس» یکی از نقش های فرعی را برعهده داشت و کمی بعد از سوی کمال تبریزی برای سریال شبکه خانگی «ابله» انتخاب شد. سریال خیلی زود شکست خورد و آورده ای برای شکیبا نداشت. او سال ها به عنوان بازیگر ریو صحنه بوده و حتی به چند جایزه دست یافته.
در مجموعه «کلاه قرمزی» صداپیشگی عروسیک دیبی را برعهده داشته اما از نظر شهرت هیچ کدام برایش لیسانسه ها نمی شود. سروش صحت در این سریال نقشی خوب برای هوتن شکیبا کنار گذاشته بوده و خود شکیبا هم قدر موقعیت را می داند. مسیر حرفه ای اش حتما عوض خواهدشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسن

      باور کنید 5 دقیقه ازا ین سریال لیسانسه ها رو نتونستم تحمل کنم . گفتن طنزه من گفتم یه نگاهی بکنم دیدم پسره و دکتر دارن به طور مستند درباره سرطان حرف میزنن خوب برای شروع حال ادم بد میشه و نمیتونه ادامه بده من اصلا معنی این سبک رو نمی فهمم دکتره روشو کرد طرف دوربین و از بیماری گفت؟؟؟
      بنظرم در غیاب نویسنده و کار خوب عرصه جولان برای سروش صحت و مهران غفوریان فراهم شده و هر چی میسازن بابت هر قسمت یه 20میلیونی به جیب میزنن حالا هرچی بود

      پاسخ ها

      • محمدحسین

        به نظر من در ایران کمتر کسی حق داره راجع به آقای صحت نظر بده.شما بهترین کاری که میکنی اینه که دیگه نگاه نکنی.

      • بدون نام

        نه بابا .دیگه چی.از این اغراق کم موند شیشه های اتاقم ترک برداره.

      • بدون نام

        تو بشین خندوانه ببین

      • بدون نام

        مرد سن و سال دار چهل ساله ای به نام امیرحسین رستمی رو در نقش یک جوان دم ازدواج گذاشتند. یه قسمت دیدم دیگه ندیدم

      • بدون نام

        حالا باز خوبه خود صحت با اون ...و بازی غیر قابل تحملش نقشی در سریال بر نداشته

    • بدون نام

      این هوتن شکیبا نوید ظهور یه بازیگر طناز رو میده صداشم به جذابیت طنازیش میخوره صدا انعطاف دره و زبان بدن خوبیم داره ایشاالله راه بازیگریشو خیلی خوب ادامه ده چون خیلی مستعده

    • بدون نام

      ليسانسه ها
      بعضي تيكه هاش توو ذوق ميزنه ولي خب تقصيري هم نداره از بس هر برنامه ي طنزي ساخته ميشه همه اعتراض مي كنن و طومار. امضا ميكنن مجبوره ، مي فهمي مجبور؟

    • بدون نام

      سریالهای سروش صحت عالیه

    • بدون نام

      امروز يكم ازش ديدم به نظر بد نبود البته هيج چيز خاصي هم نداشت

    • امیر

      ساخته های صحت و عطاران همیشه درجه یک و بدون تاریخ مصرف هستن

    • بدون نام

      این که کاظمیه نه شکیبا

    • بدون نام

      من عاشق ساختمان پزشکان بودم

    • امیر

      ساخته های صحت و عطاران همیشه درجه یک و بدون تاریخ مصرف هستن

    • بدون نام

      لازم به ذکره اکثر بازیگران نامبرده ی بالا از تئاتریسین های بزرگی هستند که به واسطه ی مهجور بودن هنر تئاتر تو کشور متاسفانه شناخته نشده اند.

    • بدون نام

      منم بگین کشف کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو که کشف خدایی هسنی

    • ستاره جنوب

      به نظر منم عالی بازی میکنه.

    • بدون نام

      همشون عالین.

    • بدون نام

      بغیر از شمعدنی ک یکم بی نمک بود بفیه فیلمهای صحت عالی بودن از چار خونه گرفته تا لیسانسه ها و ساختمان پزشکان

    • ایدا

      هوتن شکیبا بهتررررررررررررین بازیگر هستش و ایشون همتا ندارن واقعا بازی بینظیر همینطور دوبلشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج