۴۶۷۷۴۲
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ماجرای سودجویی یک دختر از چند ملی پوش!

یکی از مربیان مطرح لیگ برتری که در جریان سودجویی دختری از ملی پوشان فوتسال است، جزئیات جالبی از این ماجرا را شرح داده است.

ایسنا: موضوع ارتباط چند ملی پوش فوتسال و فوتبال ساحلی با دختری که قصد سودجویی مالی داشته جنجال ساز شده و حتی به مراجع قضایی نیز کشیده شده است.

یکی از مربیان مطرح فوتسال که از نزدیک پیگیر این موضوع بوده و در جریان اتفاقات قرار دارد، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: متاسفانه برخی راه پول درآوردن و باج گیری را یاد گرفته‌اند و از موقعیت و جایگاه ملی‌پوشان سوءاستفاده می‌کنند. این ماجرا هم تنها به بازیکنان فوتسال ختم نمی‌شود و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی هم درگیر آن هستند.

این مربی همچنین با بیان اینکه برنامه‌ریزی این سودجو از ابتدا برای باج‌گیری بوده است، افزود: خانمی شهرستانی با چهار-پنج ملی پوش فوتسال ارتباط گرفته و بعد از گذشت مدتی نقشه‌اش را پیاده می‌کند. او بعد از اینکه تیرش به سنگ خورده، موضوع شکایت را مطرح می‌کند و مبلغ زیادی را از ملی‌پوشان می‌خواهد. شکایت او نیز ابتدا به حراست فدراسیون فوتبال بوده و سپس به مراجع قضایی بالاتر کشیده شده اما مطمئن باشید ملی‌پوشان فوتسال مرتکب کوچکترین اشتباهی نشده‌اند و خودم به شخصه پیگیر امور حقوقی هستم تا این شیاد نتواند به خواسته‌اش برسد.

وی همچنین با اشاره به حاشیه مشابهی که برای احسان حدادی به وجود آمده بود، به ایسنا گفت: اصلا دوست ندارم ملی پوشان فوتسال وارد چنین فضاهایی شوند چون برخی از آنها بسیار آدم‌های متدینی هستند و هیچ اتهامی به آنها وارد نیست. قطعا هدف این خانم، سودجویی بوده و همین که همزمان با چند ملی پوش، آن هم در دو رشته فوتسال و فوتبال ساحلی ارتباط گرفته، گویای همه چیز است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول

      عجب دنیایی شده

    • سعید

      خدا لعنتش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چر ا خدا لعنتش کنه؟ ما که قضایا را نمیدانیم!!! خوب حتما ارتباطی بوده که شکایت کرده؟ مگه ورزشکارا اشتباه نمیکنن. کلا وضعیت اخلاق در جامعه رو به سقوط هست...

    • بدون نام

      راشت میگه
      ملی پوش های ما همچون چشم ودل پاک نیستن
      خدا میدونه چی بوده وشده؛!؟

    • قادر

      تو گفتیو ماهم باور کردیم . دیگه فوتبالیستارو همه میشناسن ک چه ادمهای هستن. همشونو نمیگم ولی دیگه تفریحاتشون معلومه چیه . مطمنن اتفاقی افتاده ک اون خانم برای اخاذی شکایت کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج