۴۶۷۷۹۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جک بلک، ترامپ را با چارلی شین معتاد مقایسه کرد

بازیگر «کونگ فو پاندا» و فیلم جدید «سلطان پولکا» می گوید اگر بشر می‌خواهد زنده بماند، باید برنده شدن را کنار بگذارد و متحد کار کند.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر «کونگ فو پاندا» و فیلم جدید «سلطان پولکا» می گوید اگر بشر می‌خواهد زنده بماند، باید برنده شدن را کنار بگذارد و متحد کار کند.

به نقل از ورایتی، تا به حال دونالد ترامپ را خیلی چیزها خوانده‌اند، اما دیگر کسی او را به چارلی شین تشبیه نکرده بود.
جک بلک، ترامپ را با چارلی شین معتاد مقایسه کرد

جک بلک برای مصاحبه ای در استودیوی ورایتی در فستیوال فیلم ساندنس حاضر شد و به شوخی رییس جمهور جدید آمریکا را با چارلی شین مقایسه کرد. او برای تبلیغ برای فیلم جدیدش «سلطان پولکا» در این فستیوال حضور پیدا کرده بود.

بعد از صحبت درباره فیلم، که در آن بلک نقش جان لوان چهره محبوب رقص لهستانی پولکا که از مردم کلاهبرداری کرد را بازی می کند، بحث وقتی سیاسی شد که ورایتی درباره «راهپیمایی زنان» و رییس جمهور شدن ترامپ از بلک سوال پرسید.

بلک که در کنار همبازی هایش در فیلم یعنی ویلی گارسون، جنی اسلیت و جکی ویور و همچنین کارگردانان فیلم مایا فوربز و والی ولودارسکی در ساندنس حضور پیدا کرده بود، درباره «وسواس ترامپ برای بردن» صحبت کرد.

بلک گفت: «ما باید شروع به فکر کردن در گستره جهانی کنیم. قرار است با هم کار کنیم اگر می خواهیم زنده بمانیم، اگر انسان به عنوان یک گونه می خواهد زنده بماند. بله، سیاست آمریکا اول از نظر اقتصادی خوب است، اما باید دست از این نوع تفکرها برداریم. بازی مونوپولی نیست که در آن میلیاردر ثروتمند برنده بازی می شود. درباره همکاری مشترک دنیاست و باید این اتفاق به زودی بیفتد.»

بعد گارسون وارد بحث «برنده شدن» شد و اضافه کرد: «این مسئله برنده شدن، برنده شدن یعنی چی؟ به چه بهایی؟ برنده شدن به معنای بازنده شدن کس دیگری است… این دیوانگی است.»

بلک هم گفت: «اخیرا دیگر چه کسی با وسواس درباره برنده شدن صحبت کرده؟ اوه آره. چارلی شین. وقتی کرک می کشید.»

بلک که با این حرفش باعث خنده بازیگران و کارگردان ها شده بود و یک کلاه «کاری کنید آمریکا دوباره خشم بورزد» به سر گذاشته بود، اضافه کرد که «در چه دنیایی هستیم که رییس جمهور و چارلی شین در یک رده قرار دارند؟»

چارلی شین بازیگر پرحاشیه هالیوودی چندی پیش در توییتر خود به سناتور جمهوری خواه پیشنهاد داده بود در انتخابات بعدی با همکاری هم دونالد ترامپ را پایین بیاورند. وی گفته بود بر این باور است که می تواند چهار سال دیگر با کمی کمک از سوی تد کروز، رییس جمهور منتخب ایالات متحده یعنی دونالد ترامپ را از مسند قدرت کنار بزند. او پس از درگذشت کری فیشر و دبی رینولدز به فاصله یک روز آرزوکرده بود ترامپ نفر سوم این مجموعه مرگ‌ها باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج