۴۶۷۸۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرفاوی: ای کاش پرسپولیس محروم نداشت

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از آقای فردوسی پور بعید بود که این گونه به تیم ما نگاه کند.

کاپ: صبای قم نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را امیدوارانه آغاز کرد و طی هفته های اخیر امتیازات خوبی به حساب این تیم واریز شد تا عبدالصمد مرفاوی با انرژی بیشتری تیمش را هدایت کند.آنها در آستانه یکی از سخت ترین بازی های فصل خود برابر پرسپولیس قرار دارند.

عبدالصمد مرفاوی در گفت وگویی با خبرنگار کاپ، شرکت کرده که متن صحبت های آن را در زیر می خوانید:

از برنامه ۹۰ بعید بود

شرایط تیم ما بهتر شده است و من به این تیم بسیار امیدوارم ما روند خوب مان را از بازی با صنعت نفت آغاز کردیم و در آن مصاحبه هم مستحق باخت نبودیم. متاسفانه دیشب در برنامه ۹۰ مسابقه ما را به گونه ای پخش کردند که انگار تیم من موقعیتی نداشت. ما در بازی با ماشین سازی حتی در دقایق آخر می توانستیم گل بزنیم. من از برنامه ۹۰ گله دارم و از دوست عزیزمان عادل فردوسی پور بعید بود که اینگونه بازی ما را پخش کند.

انگار بچه سرراهی هستیم

شاید چون باشگاه ما از نظر ساختار و امکانات و بودجه مشکل دارد برنامه ۹۰ هم تیم ما را سرسری می گیرد. متاسفانه به تیم ما مثل بچه سرراهی نگاه می کنند. در این برنامه آمار دو سال قبل من را که در پیکان بودم می آورند و مطرح می کنند. چرا آمار مربیان دیگر را اعلام نمی کنند. یعنی در فوتبال ایران هیچ مربی ای تا به حال شکست نخورده است؟

باید زنگ تفریح باشیم؟

من هم شنیدم که دوستان در باشگاه ماشین سازی گفته بودند که صبا بسته بازی می کرده، من نمی دانم که باید چگونه بازی کنیم تا دوستان راضی باشند یعنی باید زنگ تفریح شویم؟ هر تیمی برای دفاع کردن یک نوع تاکتیک دارد ما سعی می کنیم بسته به شرایط بازی ها و بازیکنان مان بازی کنیم.

شاید مشکلات حل شده و من بی خبرم!

هنوز از حل مشکلات مالی باشگاه خبری نیست. من نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده و اگر هم مشکلی حل شده شاید من خبر ندارم. البته بازیکنان ما روی تمرین خود تمرکز دارند و کارشان را پرقدرت ادامه می دهند.

خریدهای جدید

خریدهای جدید ما تاثیرگذار بوده است در بحث دروازه و خط دفاعی شرایط خوبی داشته ایم و من فکر می کنم اگر بتوانیم چنین بازیکنانی را باز هم جذب کنیم شرایط مان بسیار بهتر خواهد شد.

کار مجیدی با ما تمام است

خودم شخصا با میثم مجیدی و مدیر برنامه های او صحبت کردم. ما می توانیم در چند پست ازاین بازیکن استفاده کنیم. توافقات لازم شده است و فکر می کنم این بازیکن به زودی به ما ملحق شود.

درباره این موضوع نظر نمی دهم

اینکه بازیکنان پرسپولیس در بازی قبلی شان به عمد اخطار گرفته اند یا نه به ما ارتباطی ندارد من به تیم خودم فکر می کنم. ما می خواهیم از آن بازی با دست پر بیرون بیاییم زیرا به امتیازات دیدار با پرسپولیس نیازمندیم.

ای کاش همه پرسپولیسی ها بودند

از نظر بهتر بود که بازیکنان پرسپولیس محروم نمی شدند. ای کاش همه آنها در دیدار با ما حضور داشتند و ما با پرسپولیس کامل بازی می کردیم. البته برای تیم پرسپولیس تفاوتی ندارد که این نفرات باشند یا نباشند زیرا آنها در قالب کار گروهی پیش می روند و ساختار تاکتیکی شان به گونه ای است که بازیکنان جایگزین می توانند جای خالی محرومان را پر کنند.
پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و هرجا برود هوادار دارد. این بازی سخت ترین بازی فصل ما خواهد بود.

معاون فتح الله زاده گفت برو و شکایت کن

از سال ۸۸ از باشگاه استقلال طلبکار هستم. سال ۸۹ وقتی برای دریافت مطالباتم رفتم یکی از معاونین آقای فتح الله زاده که نامش را نمی برم به من راهنمایی کرد که بروم و از استقلال شکایت کنم او گفت اگر شکایت کنی سازمان لیگ از درآمدهای باشگاه طلب تو را می پردازد من هم شکایت کردم اما آقای عزیزمحمدی که مسوولیت سازمان لیگ را داشت چون با استقلالی ها هماهنگ بود هرچه پول می رسید جلو جلو به باشگاه می داد و با آن کار هم ما به مطالبات مان نرسیدیم و هم حجم بدهی های استقلال افزایش پیدا کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج