جاباما
۴۶۷۹۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تلاش ناکام نیمار برای اقناع کوتینیو

به نظر می رسد تلاش های بارسلونا برای اقناع کوتینیو از طریق نیمار به نتیجه نرسیده است.​​​​​​​

ورزش سه: در ماه های اخیر بارسا تلاش زیادی کرد تا از رابطه خوب نیمار و کوتینیو برای راضی کردن ستاره برزیلی لیورپول در انتقال به بارسا استفاده کند اما اخبار حاکی از توافق کوتینیو با لیورپول برای امضای قرارداد جدید است.
کوتینیو اخیرا از ادامه دوان حرفه ای خود در لیورپول ابراز رضایت کرده و این بدان معناست که بلوگرانا برای تقویت خط میانی خود باید به دنبال بازیکن دیگری باشد. بارسا در تابستان سال گذشته بازیکنانی مانند دنیس سوارز و آندره گومس را در خط میانی به خدمت گرفت.
تلاش ناکام نیمار برای اقناع کوتینیو

نمایش گومس در فصل اخیر خیلی امیدوار کننده نبود و با توجه به بالا رفتن سن آندرس اینیستا، بارسا باید به دنبال تقویت خط میانی خود و به خدمت گرفتان ستاره ای برای سالهای آینده باشد. دنیس سوارز نیز هنوز قادر به یافتن جایگاه ثابت در خط میانی تیم انریکه نبوده است.
البته بارسلونا حتی در صورت رضایت کوتینیو نیز کار دشواری برای به خدمت گرفتن او داشت زیرا قطعا لیورپول مبلغ بالایی را برای فروش او تعیین کرده و با توجه به تلاش بارسا برای حفظ لیونل مسی و هزینه های بالای تمدید قرارداد با او، از لحاظ مالی نیز شرایط برای کاتالان ها دشوار خواهد بود.
با توجه به عدم توفیق نیمار در راضی کردن کوتینیو برای پیوستن به لیورپول، به نظر می رسد بارسا برای بازسازی خط میانی خود به دنبال گزینه دیگری باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج