۴۶۹۹۱۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خبرهایی از طراحی جدید در اکسپریا X

سونی در ماه های اخیر از رونمایی از طراحی جدید اکسپریا X خود خبر داده است، در ادامه این موضوع سونی در خبری به این موضوع پرداخته است که در طراحی جدید این دستگاه از حالت Battery Saverنیز استفاده خواهد کرد.

وب سایت کلیک: سونی در ماه های اخیر از رونمایی از طراحی جدید اکسپریا X خود خبر داده است، در ادامه این موضوع سونی در خبری به این موضوع پرداخته است که در طراحی جدید این دستگاه از حالت Battery Saverنیز استفاده خواهد کرد.
خبرهایی از طراحی جدید در اکسپریا X

سونی از طراحی جدید اکسپریا X خود خبر داده است، در این دستگاه از آخرین ورژن اندروید نوقا استفاده می شود و علاوه بر این ویژگی های بسیار زیادی نیز به این دستگاه اضافه می شود.

در دستگاه های سونی ممکن است بسیاری از امکانات وجود داشته باشد که با این حالت یکی باشد ولی باید به این نکته توجه کرد که در این دستگاه از آخرین ورژن این قابلیت ها رونمایی می شود.

در هر صورت باید به این نکته اشاره کرد که در آخرین ورژن از اکسپریا X شاهد حالت Battery Saver هستیم که در واقع این حالت ،حالت ارتقا یافته Stamina mode است.

خبرهایی از طراحی جدید در اکسپریا X

این حالت به شما این امکان را می دهد که در صورتی که باتری شما کم است دستگاه به صورت خودکار ارتباطات و اتصالاتی مثل Wi-Fi و یا بلوتوث را خاموش می کند و نور صفحه نمایش را به حداقل می رساند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد شما می توانید در هر مقداری از شارژ ،مثلا ۵۰ درصد دستگاه خود را در این حالت قرار دهید.سونی در این ورژن از دستگاه هوشمند خود امکاناتی نیز برای عکاسی و فیلم برداری با حالت سریع تر قرار داده است که کاربران به سرعت بیشتر بتوانند عکاسی و فیلم برداری کنند،در کناراین ویژگی ها حالت هایی نیز برای عکاسی در نور بسیار کم در نظر گرفته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج