۴۷۱۲۲۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

حادثه پلاسکو همبستگی ملی را نشان داد

اسحاق جهانگیری ،معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو و امدادرسانی مردم و مسئولان در پی این حادثه گفت: حادثه پلاسکو صحنه های مختلف و تاثیرگذاری از همبسستگی ملی را به نمایش گذاشت.

خبرگزاری ایرنا: اسحاق جهانگیری ،معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو و امدادرسانی مردم و مسئولان در پی این حادثه گفت: حادثه پلاسکو صحنه های مختلف و تاثیرگذاری از همبسستگی ملی را به نمایش گذاشت.
اسحاق جهانگیری روز دوشنبه در آیین تشییع پیکرهای آتش نشانان شهید حادثه ساختمان پلاسکو در مصلای امام خمینی(ره) افزود: مردم از استان های مختلف کشور و مسئولان نهادهای گوناگون برای امدادرسانی به مصدومان و حادثه دیدگان ریزش ساختمان پلاسکو حضور پیدا کردند.
وی گفت: شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب برای تجلیل از این امدادرسانی ۲ بار پیام های جداگانه صادر و از آنان تشکر کردند.
جهانگیری حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت ۱۶ نفر از آتش نشانان و جمعی از هموطنان در این حادثه را ناگوار عنوان کرد و گفت: در این حادثه آتش نشانان فداکار و ایثارگر با اینکه می دانستند شرایط پرخطری است، وارد میدان شدند تا هموطنان و اموال آنان را نجات دهند و جان خود را در این راه فدا کردند.
ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه(۳۰ دی) دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت عملیات اطفای حریق، ساختمان به یکباره فروریخت.
پس از ۹ روز تلاش امدادگران، پیکرهای ۱۵ شهید آتش نشان از زیر آوار ساختمان خارج شد که با احتساب شهادت یک آتش نشان در بیمارستان شهید مطهری، ۱۶ آتش نشان در حادثه پلاسکو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
همچنین در این حادثه ۴ شهروند (کسبه و مالکان مجتمع تجاری پلاسکو) جان خود را از دست دادند.
آیین بدرقه، تشییع و خاکسپاری ۱۶ آتش نشان شهید حادثه ساختمان پلاسکو، امروز (دوشنبه) با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) تهران در حال برگزاری است.

براساس برنامه ، پیکرهای پاک ۱۶ شهید آتش نشان حادثه پلاسکو پس از اقامه نماز از مصلای امام خمینی(ره) به سمت خیابان مفتح شمالی و شهید مطهری تشییع می شود.
پیکرهای مطهر شهدای آتش نشان پس از تشییع برای خاکسپاری به قطعه 50 بهشت زهرا(س) انتقال داده می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      مسله معم اینجاست که ملت با اینهمه بی مهری دولت همیشه در صحنه هستندو نمایان! دولت چیکار میکنه که نمایان نیست! همه اومدن غیر از احمدی نژاد!

    • جهانی

      جون مادرت ازخودت مایع بذار اسحاق جان !،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج