۴۷۱۲۲۴
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

باشگاه یوونتوس در تورین ایتالیا واقع شده و در سال ۱۸۹۷ حدود ۱۱۹ سال پیش توسط گروهی از دانشجویان جوان تورینی پایه گذاری شد. یوونتوس موفق ترین باشگاه فوتبال ایتالیا و یکی از پرافتخارترین و مشهورترین باشگاه های معتبر جهان است.

هفته نامه ایران خودرو: باشگاه یوونتوس در تورین ایتالیا واقع شده و در سال ۱۸۹۷ حدود ۱۱۹ سال پیش توسط گروهی از دانشجویان جوان تورینی پایه گذاری شد. یوونتوس موفق ترین باشگاه فوتبال ایتالیا و یکی از پرافتخارترین و مشهورترین باشگاه های معتبر جهان است.
شاید به همین دلیل باشد که با وجود آن که یوونتوس در معنی لغوی به معنای جوان یا جوانان است اما به آن لقب «بانوی پیر» داده اند. هواداران یووه با این فلسفه که این بانوی سالخورده (اشاره به قدمت این تیم) همچنان همانند دوران جوانی اش قدرتمند و پرصلابت است (اشاره به کسب افتخارات بسیار زیاد) به یوونتوس لقب «بانوی پیر» را داده اند. در این مطلب به بازیکنان راه راه پوش یوونتوس و خودروهای شان می پردازیم.

۱. گونزالو جرالدو هیگواین

Audi Q7

گونزالو جرالدو هیگواین متولد 10 دسامبر 1987 در فرانسه است که در سال 2007 شهروندی آرژانتین را نیز کسب کرد و اکنون به عنوان مهاجم در یوونتوس بازی می کند. او در سال 2007 با امضای قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست که 107 گل برای این تیم به ثمر رساند.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

وی در جولای ۲۰۱۶ در یک انتقال جنجالی به صورت رسمی با قراردادی ۹ ساله به ارزش ۹۰ میلیون یورو از ناپولی به یوونتوس ملحق شد که او را به گران ترین فوتبالیست تاریخ آفریقای جنوبی تبدیل کرد.

هیگواین خودروی مشکی رنگ آئودی کیو ۷ که یک خودروی لوکس فول سایز کراس اوور است، سوار می شود. به علاوه مدل هیبریدی این خودرو دارای پیشرانه شش سیلندر دیزلی مجهز به توربوشارژر است که با دو موتور برقی جفت شده است که یکی در گیربکس و دیگری در محور عقبی قرار دارد تا بیشترین خروجی ۲۵۰ اسب بخار را تامین کند.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

مصرف سوخت این خودرو ۱.۸ تا ۱.۹ در هر ۱۰۰ کیلومتر است. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در مدت زمان ۶.۲ ثانیه صورت می گیرد. بیشترین سرعت در حالت هیبریدی ۲۳۰ کیلومتر در ساعت و در حالت تمام برقی ۱۳۵ کیلومتر در ساعت است.

۲. دنیل الوس دوسیلوا

Audi RS6

دنیل الوس متولد ششم می 1983فوتبالفهرست برزیلی است که در پست دفاع برای یوونتوس و تیم ملی برزیل بازی می کند. الوس به مدت شش سال در تیم «سویلا» بازی کرد و با کسب دو عنوان قهرمانی در جام یوفا و یک قهرمانی در «کوپا دل ری» دوران موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشت. این مدافع برزیلی با امضای قراردادی به مبلغ 32.5 میلیون یورو به بارسلونا پیوست و سپس در 27 ژوئن 2016 با قرارداد دو ساله و تمدید یکساله به یوونتوس ملحق شد.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

دنی خودروی آراس ۶ ساخت شرکت آئودی که یک خودروی اسپرت متوسط است، سوار می شود. این خودرو از پیشرانه ۱۰ سیلندر بهره می برد که ۵۷۱ اسب بخار نیرو تولید می کند. تا ژانویه ۲۰۱۰، پیشرانه این خودرو جزو قدرتمندترین موتورها بر حسب خروجی نیرو محسوب می شد.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در مدت زمان ۴.۶ ثانیه طی می کند. بیشترین سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. در حالت استاندارد میزان خروجی گاز CO۲، ۳۳۳ گرم در هر کیلومتر است.

۳. آندریا بارزاگلی

Jeep Rangler

آندریا بارزاگلی متولد هشتم می 1981 فوتبافهرست ایتالیایی است که در پست مدافع برای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بازی می کند. بارزاگلی به عنوان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین پست های دفاعی نسلش به حساب می آید. وی توانست پنج عنوان قهرمانی با یوونتوس بین سال های 2012 تا 2016 به دست بیاورد.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

در سطح بین المللی او به دو جام قهرمانی فیفا بین سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴، سه جام قهرمانی یوفا بین سال های ۲۰۰۸، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ دست یافته است. بارزاگلی خودروی جیپ رنگلر که یک خودروی جمع و جور و متوسط است، سوار می شود.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

مدل استاندارد این خودروی دو دیفرانسیل، از پیشرانه شش سیلندر با ظرفیت 3.6 لیتر با جعبه دنده دستی شش سرعته بهره می برد که پنج سرعته اتوماتیک آن اختیاری است که قدرتی معادل 190 اسب بخار تولید می کند. مدل های «نامحدود» دو ون پنج در آن نیز به بازار عرضه می شود.

4. پاتریس اورا

Mercedes Benz SLS

پاتریس اورا متولد ۱۵ می ۱۹۸۱ فوتبافهرست فرانسوی است که برای یوونتوس بازی می کند. سِر الکس فرگوسن از او به عنوان یکی از بهترین مدافعان اروپا نام برده است. او متولد سنگال است، پدر او دیپلمات بود که در یک سالگی وارد فرانسه شد و تا نوجوانی در باشگاه های مختلفی به تمرین فوتبال پرداخت. در ۳۱ جولای ۲۰۱۴، او با قرارداد دو ساله به ارزش ۱.۲ میلیون پوند به یوونتوس پیوست که بعدها به ۱.۵ میلیون پوند افزایش یافت.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۴، وی اولین گلش را در این باشگاه به ثمر رساند. اورا خودروی مرسدس بنز اس ال اس سوار می شود که پیشرانه آن در قسمت جلو قرار گرفته و دارای دو صندلی است. این خودرو از پیشرانه شش سیلندری دوقلوی توربو بهره می برد که توانایی تولید قدرت ۳۶۲ اسب بخار را دارد و مجهز به گیربکس اتوماتیک ۹ سرعته ۹G-Tronic است که جایگزین جعبه دنده هفت سرعته قبلی شده است.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

مصرف سوخت این خودرو حدود ۱۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در مدت زمان ۳.۷ ثانیه طی می کند و به بیشترین سرعت ۳۱۷ کیلومتر در ساعت می رسد.

۵. جیان لووییجی بوفون

Jeep Grand Cherokee

جیان لوییجی بوفون متولد 28 ژنویه 1978 فوتبالیست ایتالیایی است که در پست دروازه بانی برای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا بازی می کند. او 167 بار در طول تاریخ فوتبال، کاپیتان تیم و یکی از بهترین و تاثیرگذارترین دروازه بان های فوتبال بوده است.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

در سال ۲۰۰۱ با امضای قراردادی به ارزش ۵۳ میلیون یورو از تیم پارما به یوونتوس پیوست. در سال ۲۰۱۶، بوفون اولین دروازه بانی است که جایزه پای طلایی به لحاظ شخصیتی و مهارت و توانایی بازی کردن را کسب کرد. بوفون خودروی جیپ گراند چروکی سوار می شود که یک خودروی بیابانی لوکس متوسط ساخت شرکت آمریکایی جیپ است.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

نسل چهارم این خودرو در تابستان ۲۰۱۰ به عنوان مدل ۲۰۱۱ به فروش رفت. این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک در سال ۲۰۰۹ رونمایی شد. این خودرو ۳۰ جایزه به لحاظ قابلیت آفرود، لوکس بودن، بهترین کلاس، رضایت مشتری و ایمنی دریافت کرده است. پیشرانه این خودرو شش سیلندر «پنتاستار» به ظرفیت ۳.۶ لیتر و هشت سیلندر «همی» به ظرفیت ۵.۷ لیتر است. پیشرانه هشت سیلندر آن مجهز به گیربکس اتوماتیک چند سرعته است.

۶. استفان لیخت اشتاینر

Fiat 500
استفان لیخت اشتاینر متولد ۱۶ ژانویه ۱۹۸۴ فوتبالفهرست سوئدی است که برای باشگاه یوونتوس و تیم ملی سوییس بازی می کند. از آنجایی که بسیار با استقامت و پر انرژی است به او لقب «فارست گامپ» و «سوییس اکسپرس» دادهاند. او در سال ۲۰۱۱ به یوونتوس ملح قشد و این ترانسفر با پرداخت ۱۰ میلیون یورو در سه قسط به لازیو بودهاست.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

طی این انتقال، لیخت اشتاینر سبب کسب ۱۰ افتخار برای این باشگاه شد. به علاوه او ۸۰بار به عنوان کاپیتان در تیم ملی سوییس نیز بازی کرده است. لیخت اشتاینر خودروی دو در فیات ۵۰۰ با ظرفیت پنج صندلی سوار می شود. این خودرو توسط دانته گیاکوزا طراحی شده که با گذشت ۱۸ سال از ساخت آن، بیش از چهار میلیون دستگاه از آن به فروش رفته است.
یوونتوسی ها کدام خودروها را سوار می شوند؟

تمامی مدل ها از پیشرانه بنزینی توربوشارژ به ظرفیت ۱.۴ لیتر استفاده می کنند. این خودرو دارای جعبه گیربکس پنج سرعته C۵۱۰، فرمان برقی و ترمزهای دیسکی چهار چرخ است. بیشترین سرعت این خودرو ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر آن در مدت زمان ۸.۱ ثانیه صورت می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج