کد خبر: ۴۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳
تعداد بازدید: ۲۲۲۱۳
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
براساس آخرین پژوهشي که از سوی دو استاد دانشگاه با تخصص رسانه انجام گرفته و نتیجه آن نیز به شکل رسمی منتشر شده است، «حداقل 60 درصد مردم ایران از برنامه‌های ماهواره استفاده می‌کنند».
روزنامه قانون: براساس آخرین پژوهشي که از سوی دو استاد دانشگاه با تخصص رسانه انجام گرفته و نتیجه آن نیز به شکل رسمی منتشر شده است، «حداقل 60 درصد مردم ایران از برنامه‌های ماهواره استفاده می‌کنند».

بخشی از نتیجه های این پژوهش در آخرین شماره نشریه «مهرنامه» نیز به چاپ رسیده بود.

در پژوهش دو استاد دانشگاه از «ناکامی شبکه‌های تازه تاسیس صدا و سیما در جذب مخاطب» یاد شده و برای نمونه شبکه «مستند» نتوانسته بیش از صد هزار مخاطب داشته باشد اما شبکه فارسی نشنال جئوگرافی که ساختاری مستندگونه دارد، در داخل کشور چندین برابر این رقم مخاطب دارد.

بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
برچسب ها: ماهواره
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۷
نظر حمید لکستانی
| درباره چند درصد مردم ایران ماهواره دارند؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
پاسخ
226
413
برنامه های تلویزیونی ایرانی دیگه جذاب نیستن و از اونطرف کانال های ماهواره ای برنامه های بسیاری جالب و متنوعی پخش میکنند...متاسفانه لا به لای سریالهاشون سریالهایی رو هم پخش میکنند که یه جورایی بی بند وباری و خیانت ها رو عادی و حتی با دلیل منطقی نشون میده و متاسفانه بین افراد ساده تاثیر گذار هم هست ...علت گرایش به این سریالها رو در ضعف صدا و سیمای ایران میدونم که جذابترین برنامه هاش پخش زنده فوتبال هست
پاسخ ها
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
با اقا حمید کاملا موافقم ...
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خب آدم میتونه این شبکه ها رو نبینه تا خودشو خونوادش ازین طریق به انحراف کشیده نشن.مثل ما که ماهواره نداریم.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
دوست عزیز می شود بگویید جذابیت سریالهای ماهواره ای در چیست؟؟ در داستان فوق العاده زیبایشان؟؟ در هنر آنها؟؟ در بی قید و بند بودن آنها در بی حجاب بودند؟؟ در صحنه های لوکس و عاشقانه آنها؟؟ بالاخره جزئی تر بفرمائید علت جذاب بودن فیلم های آنها چیست؟؟
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
آقای کاربر که میگید علت جذاب بودن سریالها چیست . دقت کنید حمید نگفت سریال میگه برنامه های جذاب .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
پاسخ
7
81
اخه نشنال جغرافی را با شبکه مستند مقایسه میکنید اینکه معلومه امیدورام شبکه های دیسکاوری هیستوری انیمال پلنت و تراول چنل هم ورزن فارسیش بیاد همه شبکه های بین المللی ورزن فارسیشون بیاد
پاسخ ها
نظر زری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
چرا مقایسه نکنه.من اتفاقا دو تا شبکه رو پشت هم ردیف کردم و در 70،80 درصد موارد مستنداشون عین هم و با فاصله یکی دو روزه و بعضا همزمان پخش میشن.عاشق هر دوتاشونم.البته یه سری مستندای جالبی تو شبکه مستند خودمون هست که نشنال جئوگرافی نداره و اتفاقا خیلی هم جالبه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
پاسخ
3
11
سعيد باشه باشه
UNITED STATES
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
پاسخ
24
122
شبکه فارسی نشنال جئوگرافی با چه کیفیت محشری کجا ومستند کجا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
4
54
اگر سردمداران فرهنگی کشور و مخصوصا مسئولین نابلد تلویزیون کمی مسئولیت پذیر باشند که نیستند باید آب بشند و بروند زیر زمین.دیگه هم شعار توخالی تغییر ذائقه مردم رو بر زبان نیارن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
223
826
همه مردم ماهواره دارند باید هم داشته باشند
پاسخ ها
نظر احمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
چشم قربان، منتظر دستور شما بودیم
نظر zahra
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بیشتر فکر کن ببین امر دیگه ای نداری
نظر شمیم
| UNITED STATES |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
باید و خوب اومدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
9
348
سلام برنامه های تلوزیونی ایران جذاب نیست اما این یک عمر نسبی است که با کمی مدیریت در برنامه ها به آن می رسیم ما فیلم های سینمایی زیادی داریم که در شبکه های تلوزیونی پخش نمی شود و از فیلم های دسته سوم کشورهای هند، آمریکا استفاده می کنمی البته بعضی از فیلم های 2013 هم پخش شد اما در مقایسه با شبکه های ماهواره متاًسفانه فعلاً حرفی براری گفتن نداریم انشا ا... که این گونه نظرات به کام دوستان خوش بیاید و تغییرات را انجام دهند.
پاسخ ها
نظر زری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
حالا نیست که ماهواره خیلی فیلمای به روز و توپی نشون میده.مثلن همین شبکه های mbc که مثلا مال عربای پولداره،جدیدترین فیلمش مال سال 2005.تنها شبکه ای که بروزه و فیلمای جدید داره پرشین تونه.بقیه ول معطلن از ایرانیا تا عربا و ترکا...
فقط بلدن سریال آب دوغ خیاری درست کنن.دوست عزیز من واقعا نمیدونم شما رو چه حسابی این حرف زدید .شایدم شما شبکه هایی داری که ما نداریم.اگه اینطوره به مام معرفیشون کن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
1264
1107
همین که برنامه های تی وی خودومونو با راحتی تمام کنار خانواده میشه دید،به 100 تای جذابیت داشتن یا نداشتن برنامه هاش نسبت به ماهواره،ارررررررررررزش داره!

همین که کنار یه بچه 10 ساله منتظر نیستیم که الان چه صحنه مبتذلی نمایان میشه،کافیه.
پاسخ ها
نظر ستوده
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
کافی نیست دانای کل فقط یک مزیت محسوب میشه همین وگر نه کیفیت خیلی مهم تره
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
به به
واقعا دانای کل برازنده شماست
نظر شهرزاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
با دانای کل موافقم. ولی متاسفانه توی بعضی خانواده ها صحنه های مبتذل عادی شده. اگه امسال عید خونه ی یک بنده خدایی با چشم خودم ندیده بودم باورم نمی شد.
UNITED STATES
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
1
24
دیر اقدام کردند برای شبکه جدید زدن تا همین چند سال پیش نهایتش 6-7 تا شبکه بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
91
536
تقريبا همين بيست سال پيش داشتن ويديو خلاف و غير قانوني بود. يواشكي ميگفتن فلاني دستگاه داره. تا بالاخره فراگير شد. و قانوني. برا ماهواره هم همين اتفاق خواهد افتاد. چون استفاده و كاربرد مثبتش بسيار بيشتر از جنبه هاي منفيشه.
پاسخ ها
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
عمرا که ایطو باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
1293
488
من کاملا باماهوار مخالفم وهیچوقت وارد حریم زندگیم نمیکنم
پاسخ ها
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
ماشاالله به شما که همرنگ این جماعت ... نمیشید
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
سارا خانوم ماهواره مثل خیلی وسایل دیگه مثل چاقو ، تفنگ ، انرژی هسته ای ، مواد مخدر، ویدئو، تلویزیون ، رادیو، سی دی ، و هزاران وسیله دیگه که میشه ازشون استفاده های مختلف کرد ، از پیامدهای تکنولوژی هست و مخالفت کردن با آن نشانه تعصب بیهوده و در واقع مقاومتی بیهوده است . بخواهید یا نخواهید بچه های شما از آن استفاده خواهند کرد . پس بهتره به جای فرار از آن و پاک کردن صورت مسئله ، راه استفاده صحیح از آن که باعث رشد مثبت شما و خانوادتان شود را بیابید و آن را بپذیرید. از مسئولین جامعه هم انتظار میرفت هوشمندانه تر عمل کنند و به جای فرار و لاپوشی قضیه آن را به سمت و سوی صحیح هدایت میکردند.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
2
26
آخه همین عید امسال بجز کلاه قرمزی و پایتخت هیچ فیلم یا برنامه خوبی نمیداد ! مگر شبکه تهران ! که ما نداریم *
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
همون بهتر که ندارید
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
شما كه شبكه تهران رو ندارين پس از كجا ميدونين شبكه تهران برنامه خوبي داشت (... مگر شبكه تهران كه ما نداريم)
نظر نیوشا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
خوش به حالت که نداری
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
میشه دو سه نمونه از فیلمهای جالب و جذاب ماهواره ای را بیان فرمائید که مظنه دست ما بیاید که جذابیت در چیست؟؟
نظر شکیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
خواهر گلم گیرنده دیجیتال بخرید تا شبکه تهران راببینید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
41
25
تصميم اينكه چه برنامه اي رو هم ببينند با خودشونه . اگر كسي نخواد سريالهايي كه بي بند و باري رو نشون ميده ببينه ميتونه كانالش رو عوض بكنه و مثلا آهنگ گوش بده و يا ... .
پاسخ ها
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
چقدر باهوشی
:p
نظر زری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
حالا نیست که آهنگها و شوهاش خیلی اخلاقی و محترمانه است.صد رحمت به سریالا.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
85
414
آره تلوزيون ما رقص و برهنگي رو پخش نميكنه خيانت رو باب نميكنه براي همين براي شما جذاب نيست.براي من و خانوادم فوقلاده جذابه
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
فوقلاده نوع جدیدی از قلاده است آیا؟
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
بله قلاده ایه که غربیا به گردن شما انداختند
نظر مشتاق
| - |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
یکی از اصول انسانیت احترام گذاشتن به نظر دیگرانه که شما از اون بی نصیبی . در ضمن شما دچار خود شیفتگی شدید هم هستی . یه سری به خودت بزن بد نیست .
نظر شمیم
| UNITED STATES |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
خوب که برای شما (فوقلاده) جذابه اخه واسه ما جذاب نیست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
243
38
با سلام
من همسرم میگفت اگر ماهواره از در بیاد تو من از پنجره میروم بیرون.
ولی بالاخره اینقدر از طرف اقوام و آشنایان و دوستان و مهمتر از همه همسایگان و... از برنامه های ماهواره گفتند تا بالاخره ما هم خریدیم. همسرم نه تنها از پنجره نرفت بلکه تو خونه میخکوب شده ؟!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
55
70
از 60%خیلی خیلی خیلی بیشتره چون هرجامیریم دیش ماهواره هست حتی وسط بیابون من خودم چندتاخانواده خیلی مومن رومیشناسم که وقتی حریم سلطان پخش میشه ازجلوی تلویزیون جم نمیخورن
پاسخ ها
نظر مؤمن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
اشتباه گرفتی
مؤمن من هستم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
1
20
ماهواره هم مانند بسياري از لوازم ديگه مي تونه استفاده ي دوگانه داشته باشه اين بسته بسته به سليقه ي استفاده كننده داره كه چه كانالي را ببينهمثل همان ضرب المثل چاقو كه هم براي جراحي استفاده مي شه هم براي آدم كشي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
7
35
سلام اول به قصددیدن اخبارمیخرنن وبعدکم کم فیلمهایش که واقعا بی معنی ومخالف شرع ما ایران شکرت ای خدا که ازیناخبری نیست یه برنامه سمت خدا داریم به تمام اون شبکه ها میارزه خدایاشکرت که ماهواره نداریم وانگیز های برا خربدنش نداریم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
13
13
نظر من از%60 بیشتر مردم ایران ماهواره دارن اخه تلویزیون ایران هیچ برنامه خوبی نداره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
پاسخ
19
23
متاسفانه با ماهواره برخورد نمیشه و روزبروز داره گسترش پیدا میکنه و باعث فساد و فحشا در جامعه میشه
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
برخورد چجوری میخوای دیگه اعدام خوبه؟
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
کاربر جان ، وقتی میگی برخورد بشه ، یعنی در مورد اینکه شما به چی نگاه کنی یا گوش کنی و اوقات فراقت خودت را چطور بگذرونی تصمیم بگیرن و شما را محدود کنن. این یه توهین بزرگه . و معنی اون اینه که من خودم شعور و درک لازم را ندارم که در مورد خودم تصمیم بگیرم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
4
12
بلاخره هر چيزي يه جنبه مثبت و يه جنبه منفي داره
با چاقو هم مي شه يه نفرو كشت هم مي شه هزار تا كار مفيد كرد .
ماهواره هم ، هم كانال خوب داره هم بد .
چه اشكالي داره از شبكهاي خوبش استفاده كنيم ؟؟
و شبكه هاي بدشو نبينيم.  
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
5
6
به نظر من ماهواره خوبه به شرطی که ازش درست استفاده بشه اما خداییش قضاوت بخوایم کنیم ایرانی ها اهل خیانت نیودن از وقتی که فیلمهایی پخش شد که خیانت رو عادی جلوه داد ایرانیها هم تغییر کردند-یکی از شبکه هایی که توی این تغییر آداب ایرانی ها تاثیر گذار بود شبکه ی فارسی1 بود-
ماهواره خوبه ولی بخاطر ایرانی بودنمون قول بدیم به هم که خیانت واسمون عادی نشه-یادمون باشه که هیچ وقت ایرانی ها بد ذات و خائن نبودن
پاسخ ها
نظر user
| INDIA |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
ایرانیها اهل خیانت نبودند؟!صفحات حوادث روزنامه ها قبل از ورود ماهواره به ایران رو نگاه کن تا ببینی چه تعداد قتل ناموسی در ایران داشتیم.در کشورهای غربی با صداقت آمار خلافکاریها هر سال اعلام میشه که به مردم آگاهی بدهند. اینکه اونها آمار میدهند و ما نمیدهیم دلیل نمیشه که اونها مشکلات اجتماعی دارند و ما نداریم!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
3
4
چرا صداسیما برنامه جذابی نداره ؟
پاسخ ها
نظر من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
چون شما از صبح تا شب داری ماهواره میبینی از برنامه های تی وی بی خبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
4
1
نيوشا بدبختي ما همينه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
2
12
مشکل اینه که بعضی خانواده ها خیلی راحت به بچه هاشون اجازه می دن که از ماهواره استفاده کنن من خانواده ا ی رو می شناسم که بچه ی 10 ساله شون از ظهر تا شب توی خونه تنهاست و ماهواره نگاه می کنه. واقعا اون پدر و مادر چه جوری می خواد مطمئن بشه که بچه ش چی نگاه می کنه؟ لااقل اگر فقط آدمای بزرگسال و بالغ که خوب رو از بد تشخیص می دن از ماهواره استفاده می کردند کمتر جای تاسف بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
2
5
مردم به این درک رسیده اند که چه برنامه ای راببینند .کسی دنبال موارد غیراخلاقی باشه کنار خیابان دست فروشها و گوشی ها پراست.
پاسخ ها
نظر مخالف
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
منم دوس دارم این طوری فکر کنم ولی چه کنیم که واقعیت چیز دیگه س. باور کنید آدم ها متاهلی رو می شناسم که به جای استفاده درست از وسائلی مثل ماهواره و اینترنت، دنبال موارد به قول شما غیراخلاقی می رن.
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
کجاست که من خبر ندارم
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
خوب مخالف جان اون آدما که میگی چه ماهواره باشه چه نباشه دنبال کارای دلخواهشون میرن. ربطی به ماهواره نداره.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
92
18
مرگ بر ماهواره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
0
3
ما هم ماهواره مرکزی داریم هم تلویزیون. وقت دیدن هیچکدومشم نداریم.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
3
8
چقدر عجیبه که تو بیست و یکمین قرن هنوز هم متاسفانه بشر هر لحظه در حال از دست دادنه!!!فکر کنید ببینید چه چیزهایی رو داریم از دست میدیم؟ مهمترین و قدرتمندترین ابزار برای غالب شدن تلوزیونه! تلوزیون تو دنیا دست کیاست!!!! واقعا دارن به خواسته هاشون تو جهان سوم میرسن و ما فقط باید از بین انتخابهای اونا انتخاب کنیم!!!
پاسخ ها
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
خوب عزیزم چرا فقط شعار میدی ؟ شما هم برو تلیویزیونت رو قدرتمند کن . مگه مملکت ما کم پول داره ؟ مگه کم هزینه برای صدا و سیما میشه ؟ پس بدون که مدیریت نداریم عزیز جان.وقتی اکثر مردم ما جوان و نوجوان هستند و ما بدون نیازسنجی همه شبکه هایمان را اخبار و گردهمایی و میزگرد و تقدیر وتشکر از خودمون و ... کردیم انتظار داریم بالای 90درصد هم بشینن پای تلویزیون ما را ببینن و کف و هورا بکشن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
پاسخ
49
3
ما ماهواره نداریم و اصلا هم دوست ندام که داشته باشیم البته قبول دارم تلویزیون خودمون هم برنامه های جذابی نداره جز یکی دوتا اما این دلیل نمیشه که ماهواره بخریم من حتی اهل تلویزیون و رادیو هم نیستم و این سلیقگیه اما تعجبم چند روز پیش جایی برانگیخته شد که محل زندگی ما جاییه که نزدیک دکل های فرستنده ی سیگنالهبا این توضیح که مرکز شهرکرجه ما هم سیگنال آنالوگمون قطع شده دیجیتال هم گرفتیم نویز داره زنگ زدیم صدا و سیما تمام مسائل رو توضیح دادیم با کمال آرامش میگه شما اونجا دیجیتال نمیتونید استفاده کنین آنالوگم 4تا بیشتر نمیگیره باید ماهواره بخرید تنظیم کنین رو عرب تا بگیره راهی هم ندارین. امروز میشه عرب بعد میگیم اخبار بعدشم موسیقی و فیلم و کارتون و ...فاتحه اینم از راهکار صدا و سیما گاهی اوقات آدم میمونه چی بگه؟ اگرم نخوای بخری" باید" میزارن روش
پاسخ ها
نظر رضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
فرح عزیز ، پول خرید ماهواره و آنتن دیجیتال که خیلی فرقی نداره ، از جواب کارمند صداو سیما هم جز این انتظاری نیست و بی خیال آن . فقط میمونه شبکه هایی که دوست ندارید که اونم کاری نداره بدید اون کسی که میاد نصب کنه همه رو جز شبکه های ایرانی داخلی قفل کنه . دیگه به خودتون که شک ندارید دیگه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
پاسخ
0
1
متاسفانه هر وسیله جدیدی وارد زندگی ما ایرانیا میشه فرهنگ استفادشو با خودش نمیاره مثل ویدیو در قدیم بعد از اون موبایل بعد تر اینترنت و الانم ماهواره.. من مخالف ماهواره نیستم اما کلاهمونو قاضی کنیم چند درصد از ماها ماهواره رو میگیریم و اصلاً سراغ شبکه های غیر اخلاقیش نمیریم؟! بیشتر از 60 درصد مردم ماهواره دارند و این تعداد داره روز به روز بیشتر میشه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
پاسخ
2
98
آقا ما ماهواره داريم بعضيا دوست ندارن داشته باشن زندگي شخصيه آدماس چيكار دارين آخه! شما هايي كه دوست ندارين نبينين به كسايي كه ميبينن هم گير ندين بچسبين به برنامه هاي جذاب صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران ما ماهواره ميبينيم مگه نون مارو شماها ميدين؟! شماهايي كه ميگين ماهواره نداريم از كجا ميدونين چي نشون ميده محتويات برنامه هاش چيه؟!
پاسخ ها
نظر user
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
اینم حرف حساب،والا،اخه به کسی چه کی چی نگاه میکنه،کی چی نگاه نمیکنه،به زندگی خودتون بچسبین مشکلات خودتونو حل کنید،اگه هر کسی عیبای زندگی خودشو حل کنه دنیا گلستون میشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
پاسخ
0
0
با ما تماس بگيريد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
پاسخ
2
3
من به شخصه ترجیح میدم فیلمهای ماهواره ای نگاه کنم تا فیلمهای صدا و سیمای خودمون رو بخاطر اینکه اینقدر سانسور داره که هیچی از فیلم سردر نمیاری و این یک نوع توهین به شعوره مخاطب و بیننده است و من نمیخوام مورد توهین قرار بگیرم . البته 5-6 سالی هست که فیلم سینمایی خارجی از توی تلویزیون نگاه نکردم شاید الان بهتر شده باشه یا نحوه سانسور کردنشون فرق کرده باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
پاسخ
0
0
در مورد نظر کاربر که جواب منو داده بود خواستم بگم من نگفتم که قبل از اومدن ماهواره خیانت نبوده -بوده ولی اندازه ی الان نبوده بعنوان مثال تا همین ده سال پیش اگه دو نفر(پسر و دختر) همدیگه رو دوست داشتن یا حتی باهم رابطه ی دوستی داشتن به همدیگه خیانت نمیکردن و با چندنفر دیگه دوست بشن اما الان چی؟ حرفم اینه که از ماهواره و فیلمایی که پخش میکنه خیانت رو یاد نگیریم قطعا چیزایی نشون میده که جذابیت داره-من خودماز زمانی که ممنوع بود تا حالا که آزاده دارم خیلی هم برام مفید بوده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
پاسخ
1
0
حالا نیست که ماهواره خیلی فیلمای به روز و توپی نشون میده.مثلن همین شبکه های mbc که مثلا مال عربای پولداره،جدیدترین فیلمش مال سال 2005.تنها شبکه ای که بروزه و فیلمای جدید داره پرشین تونه.بقیه ول معطلن از ایرانیا تا عربا و ترکا...
فقط بلدن سریال آب دوغ خیاری درست کنن.دوست عزیز من واقعا نمیدونم شما رو چه حسابی این حرف زدید .شایدم شما شبکه هایی داری که ما نداریم.اگه اینطوره به مام معرفیشون کن.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
پاسخ
0
0
همش تقصیر صدا وسیما است خوب یک کانال هاشون رو زیا بکنند برنامه های متنوع وجذاب پخش بکنند با این اوضاع بد صدا وسیما این دیگه مشخصه مردم سمت برنامه های ماهواره ایی میروند به نظر من همه برنامه های ماهواره ایی هم بد نیستند همش دست خریدار ماهواره است می تونه اون برنامه ها رو نگاه نکنه یا اثلا اون کانال های بد رو پاک بکنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
پاسخ
0
2
اگه ماهواره بده پس اینترنتم بده اونایی که باماهواره مخالفن از اینترنتم استفاده نکنن هرچیزی استفاده خوب داره بد هم داره خود آدمه که تصمیم میگیره چی ببینه - تاثیربگیره یا نگیره - بی خودم شلوغش کردین ما خودمون 11 ساله ماهواره داریم دانشگاه رفتم درسموخوندم حجاب و متانتم هم حفظ کردم راه خطانرفتم کانال ناجورنگاه نکردم به خود آدم بستگی داره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
پاسخ
0
10
من اهل ماهواره هستم چه کنم که ماواره نداریم
UNITED KINGDOM
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
پاسخ