۴۷۳۹۶۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ از معجزه هزاره چهارم تا‌عذرخواهی معلم ابتدایی‌ترامپ!

معلم ابتدایی دونالد ترامپ از تمام ملت‌های دنیا عذرخواهی كرد. این معلم سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام كرد، اگر حتی نیم درصد هم احتمال می‌داد ترامپ كوچولویی كه ته كلاس می‌نشیند و...

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از معجزه هزاره چهارم تا‌عذرخواهی معلم ابتدایی‌ترامپ!

معلم ابتدایی دونالد ترامپ از تمام ملت‌های دنیا عذرخواهی كرد. این معلم سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام كرد، اگر حتی نیم درصد هم احتمال می‌داد ترامپ كوچولویی كه ته كلاس می‌نشیند و مرتب با شادونه و لوله خودكار، پس كله بچه‌ها (به‌خصوص بچه‌های مهاجرین به آمریكا) را هدف قرار می‌دهد، درآینده قرار است رییس‌جمهور آمریكا شود، به جای اخراج او از كلاس یا یك لنگه پا نگه داشتنش در گوشه كلاس، كمی هم درس زندگی به او می‌داد. این معلم سالخورده گفت: « البته تقصیر مدیر مدرسه هم هست... من بارها از او خواستم والدین ترامپ را به مدرسه بخواهد و درباره فرزندشان با آن‌ها حرف بزند ولی پدر ترامپ هر بار فقط یك چك مبلغ بالا برای نوسازی مدرسه می‌فرستاد و ماجرا مختومه می‌شد!»

یك كنسرت موسیقی بدون اینكه لغو شود یا در جریان اجرای آن برق قطع شود یا از گاز اشك‌آور استفاده شود، برگزار شد و حیرت حاضران در كنسرت، خواننده، اعضای اركستر و حتی مسئولان سالن را كه منتظر بودند كنسرت زودتر به هم بخورد و بروند خانه، به زن و بچه‌شان برسند، برانگیخت! انجمن بدون مرز لغو كنسرت در بیانیه‌ای اعلام كردند:« همان‌گونه كه بزرگمهر، وزیر انوشیروان معتقد بود: هر كس سحر‌خیز باشد كامروا می‌‌شود، برگزار‌ كنندگان كنسرت در ساعت 4 صبح هم از ما سحر‌خیز‌تر بودند و كامروا شدند! البته ما این بار غافلگیر شدیم و برای كنسرت‌های صبحِ زودِ بعدی، یك عدد ساعت زنگ دار اعلا‌ خریدیم تا سحر‌خیز‌تر شویم و از كنسرت برگزاركن‌ها كامروا‌تر باشیم! فقط درخواستی كه از مسئولان صدا و سیما و شبكه آی‌فیلم داریم این است كه سریال میوه ممنوعه را شب‌ها زودتر پخش كنند تا برخی بچه‌های انجمن كه به حاجی فتوحی ارادت دارند، بتوانند زودتر بخوابند و سحر خیز و كامروا شوند!»

پوشش بازیگران در جشنواره فیلم فجر باز هم همچون چهل سال قبل مساله‌ساز شد! خبرنگار ما در این باره با برخی از بازیگران سینما گفت‌وگو كرد و دلیل این پوشش متفاوت را از آن‌ها جویا شد. یكی از بازیگران مرد، گفت:«ای آقا... بعضی روزنامه‌ها یه سال تموم به امید گیر دادن به پوشش ما می‌شینن كنج تحریریه‌شون... از انصاف به دوره كه نا امیدشون كنیم!» بازیگر دیگری كه خواست نامش فاش نشود، گفت: «متاسفانه در جامعه ما هنرمند آزادی‌های لازم را در زمینه انتخاب پوشش ندارد و به همین دلیل، من نتوانستم با لباس مورد علاقه‌ام كه اسمش لباس جدید امپراطور بود، در جشنواره امسال حاضر شوم!» یك بازیگر خانم نیز به خبرنگار ما گفت:« من با یه لباس ساده بیام جشنواره، شما می‌خوای جواب كلفت‌گویی‌های خواهر‌شوهر‌، جاری و مادر شوهرم رو بدی؟!»

دكتر محمود احمدی ن‍ژاد‌، رییس جمهور سابق كشورمان اعلام كرد برای اینكه تبدیل به معجزه هزاره چهارم بشود‌، كاملا آماده است ولی متاسفانه برای تحقق این رخداد عظیم جهانی، دو تا چیز كم دارد! نامبرده در پاسخ خبرنگار ما كه پرسید: «چه چیزهایی رییس؟» گفت: «یكی اینكه زمان خیلی كند می‌گذرد و ما تازه الان در سال 2057 میلادی هستیم و دوم هم یك یارانه نقدی چهارمیلیارد و پانصد و پنجاه هزار تومانی برای هر ایرانی با توجه به نرخ تورم در هزاره چهارم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج