۴۷۴۰۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد ایجاد جشنواره فیلم کمدی

نشست خبری فیلم سینمایی «خوب ، بد ، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی ساعتی پیش (۱۵ بهمن) با حضور محسن چگینی، تهیه کننده، عبدالله اسکندری، تهیه کننده و طراح گریم، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و حمید فرخ نژاد بازیگران این فیلم در برج میلاد برگزار شد.

سینماپرس: نشست خبری فیلم سینمایی «خوب ، بد ، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم خانی ساعتی پیش (۱۵ بهمن) با حضور محسن چگینی، تهیه کننده، عبدالله اسکندری، تهیه کننده و طراح گریم، سام درخشانی، پژمان جمشیدی و حمید فرخ نژاد بازیگران این فیلم در برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای نشست محسن گبرلو مجری با اشاره به فوت حسن جوهرچی بازیگر مطرح تلویزیون و سینمای ایران از همه خواست تا به احترام وی ایستاده و فاتحه بخوانند.
پیشنهاد ایجاد جشنواره فیلم کمدی

سپس پیمان قاسم خانی درباره روند تولید فیلم توضیح داد: یک سال پیش با همه سختی تولید فیلم آغاز شد. ۶۴ جلسه فیلمبرداری در روزهای سخت زمستان داشتیم من هم که در کار سینمایی دست وپا چلفتی های خاصی داشتم خلاصه گروه کمک کردند و امیدوارم از نتیجه کار تماشاگران راضی باشند.

سپس حمید فرخ نژاد به طنز از خبرنگاران خواست که خواهشاً از فیلم تعریف کنند.

در ادامه چگینی در وضعیت مالی گفت: دراین فیلم آقای امامی ۵۰ درصد سهیم هستند که تا مشخص شدن وضعیت پرونده قضایی شان شرایط مشخص نیست.

سپس قاسم خانی درباره حضور خود در جشنواره فجر گفت: بهرحال ما همه فرصت های اکران را از تابستان تاکنون از دست داده ایم و ترجیح دادیم که کار را برای یک آزمایش در فجر ارائه کنیم انتظار اقبال خاصی هم نداریم به نظرم فیلم در جشنواره محک می خورد.

وی درباره تم اصلی فیلم گفت: این فیلم یک کمدی جنایی پلیسی است که امیدوارم هیئت داوران به این نکته توجه کنند البته خیلی کارهای کمدی در جشنواره اقبالی ندارد در همه دنیا هم همینطور است اما شاید بد نباشد که ما یک جشنواره فیلم کمدی هم جداگانه داشته باشیم.

در ادامه نشست رضا رویگری نیز که از ناحیه پا دچار مشکل شده است به جمع هنرمندان پیوست و به شوخی به حضار گفت که هفت جان دارد!

سپس قاسم خانی به خبرنگاران اعلام کرد که مانی حقیقی هم تمایل داشته که در نشست حضور یابد اما در سفری بوده است.

در ادامه یکی از خبرنگاران درباره شایعه ممیزی فیلم پرسید و فرخ نژاد به شوخی گفت که یکی از اروتیک ترین صحنه های فیلم حضور ما در جکوزی است! دراین باره قاسم خانی نیز بیان کرد که فیلم نیاز به صحنه های اروتیک نداشته چرا که یک کمدی معمایی پلیسی است البته اصلاحیه هایی داشته منتها خیلی کم بوده و به فیلم لطمه ای وارد نکرده است.

همچنین پژمان جمشیدی درباره سوالی که از وی درباره شوخی هایی که با ایشان در روند فیلم می شود، پرسیده شد، گفت: من هر کاری در فیلم کردم و هر چه گفتم واقعیت داشت و شوخی نبود اما سام درخشانی دراین باره گفت که منتظرم ببینم بازخورد این فیلم بین مردم چگونه خواهد بود. پیمان قاسم خانی نیز به این بحث پیوست و گفت که پژمان و سام در زندگی حقیقی خودشان هم همینگونه هستند!

همچنین در بخش دیگری حمید فرخ نژاد درباره انتخاب فیلمنامه گفت: بازیگر کامل کسی است که بتواند در ژانرهای مختلف بازی کند من هم مدتی بود که کار طنز نداشتم البته به طور اتفاقی این کار با کارهای گشت ارشاد و بی حساب هر سه طنز شدند اما معتقدم که طنز نیاز جامعه است و باید در سبد هر بازیگری باشد منتها به طور آبرومند.

قاسم خانی در پایان اشاره کرد که تصمیم دارد یک فیلم معمایی ساده که کمدی رمانتیک خواهد بود تصمیم دارد بسازد ولی آن فیلم جمع و جور تر از این باشد و به تهیه کنندگی و کارگردانی آقای فرخ نژاد انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج