۴۷۴۷۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟

کمتر از سه هفته به آغاز یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی های بزرگان دنیای تکنولوژی موسوم به کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC ۲۰۱۷ باقی مانده و در این روزهای باقی مانده، خبرها و شایعات زیادی در خصوص محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، به گوش می رسد.

وب سایت تک شات: کمتر از سه هفته به آغاز یکی از بزرگ‌ترین گردهمایی های بزرگان دنیای تکنولوژی موسوم به کنگره جهانی موبایل و یا همان MWC ۲۰۱۷ باقی مانده و در این روزهای باقی مانده، خبرها و شایعات زیادی در خصوص محصولاتی که قرار است در این مراسم رونمایی شوند، به گوش می رسد.
منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟

رویدادی که همه ساله بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده را از اقصی نقاط جهان به شهر بارسلون اسپانیا می کشاند تا از نزدیک، شاهر معرفی آخرین دستاوردهای مهندسان کمپانی های بزرگ دنیا باشند. گوشی های هوشمند نیز همه ساله، به عنوان پای ثابت کنفرانس های رونمایی به شمار می روند و امسال نیز قرار است از چند اسمارت فون پرده برداشته شود.

ال‌جی جی ۶
منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟
کمپانی ال جی قصد دارد تا در MWC امسال از اسمارت فون جی ۶ رونمایی کند. محصولی که در طی روزهای اخیر،تصاویر و مشخصاتی منتسب به آن در فضای وب پخش شد و از این رو، تصویری کلی از آن در ذهن علاقه‌مندان شکل گرفته است. گفته می شود که جی ۶ مجهز به ویژگی هایی همچون پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، باتری غیر قابل تعویض، پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت، تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و پشتیبانی از درگاه USB نوع C معرفی خواهد شد. البته برخی منابع خبری نیز از رونمایی مدل های دیگری از این گوشی به نام های جی ۶ لایت، جی ۶ کامپکت و جی ۶ هیبرید در این مراسم خبر می دهند که هنوز درستی آن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

هوآوی پی ۱۰
منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟
شنیده ها حاکی از این است که شرکت چینی هوآوی، رونمایی از اسمارت فونی قدرتمند به نام هوآوی پی ۱۰ را در سر می پروراند و این در حالیست که برخی وب‌سایت ها نیز معرفی هوآوی پی ۱۰ پلاس را به همراه این گوشی پیش بینی کرده اند. از جمله مشخصات احتمالی که برای پی ۱۰ ذکر شده است می توان به مواردی همچون صفحه نمایش ۵.۲ اینچی کوآد اچ دی، رم ۶ گیگابایتی، پردازنده کایرین ۹۶۰ و سیستم عامل اندروید نوقا اشاره کرد. گفته می شود که پی ۱۰ پلاس با مشخصاتی مشابه اما نمایشگری بزرگ‌تر رونمایی خواهد شد.

سونی اکسپریا (مدل 4K)

منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟
به نظر می رسد که در MWC امسال، شرکت سونی از اسمارت فونی که قرار است ادامه دهنده راه اکسپریا زد ۵ باشد رونمایی کند. محصولی که تا به امروز اطلاعات اندکی از آن به بیرون درز کرده و گفته می شود مشخصاتی همچون صفحه نمایش ۵.۵ اینچی 4K، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و رم ۴ گیگابایتی را در دل خود جای خواهد داد. ناگفته نماند که برخی از منابع خبری نیز ادعا کرده اند که سونی، به تعبیت از سامسونگ، رونمایی از پرچمدار ۲۰۱۷ خود را به بعد از کنگره جهانی موبایل موکول خواهد کرد.

بلک بری مرکوری

منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟

همانطور که می دانید بلک بری اخیراً تمامی فرآیند طراحی، تولید و فروش گوشی های هوشمند خود را به شرکت TCL واگذار کرد و اکنون قصد دارد تا در این مراسم، از آخرین اسمارت فون ساخت مهندسان داخلی خود که با اسم رمز بلک بری مرکوری شناخته می شود، رونمایی کند. گوشی هوشمندی که به ویژگی هایی همچون صفحه نمایش ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۱۶۲۰ در ۱۰۸۰، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۳ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ و سلفی ۸ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی مجهز خواهد بود و در ۲۵ فوریه، روز کنفرانس بلک بری برای علاقه مندان معرفی خواهد شد.

نوکیا ۸ ( نوکیا پی ۱ )

منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟

نوکیا باری دیگر به بازار موبایل برگشت؛ اما نه با گوشی های ساده قدیمی، بلکه با گوشی های هوشمندی که از مشخصات قدرتمندی بهره می برند و می توانند رقیبی جدی برای محصولات مشابه موجود در بازار باشند. این شرکت چند هفته پیش از اسمارت فونی به نام نوکیا ۶ رونمایی کرد و حال قصد دارد تا در MWC ۲۰۱۷ از عضو جدید خانواده محصولات هوشمند خود که نام های نوکیا پی ۱ و نوکیا ۸ را برای آن پیش بینی کرده اند، رونمایی کند. محصولی که گفته می شود با مشخصاتی همچون رم ۶ گیگابایتی، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و دوربین ۲۴ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد. انتظار می رود که مدل دیگری از این گوشی نیز با ویژگی هایی از قبیل رم ۴ گیگ و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱ رونمایی شود.

موتو جی ۵ و جی ۵ پلاس

منتظر کدام گوشی‌ها در کنگره جهانی موبایل باشیم؟

طرفداران گوشی های موتورولا می توانند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ شاهد رونمایی از نسل جدید گوشی های هوشمند این شرکت باشند. قرار است کنفرانس موتورولا در ۲۶ فوریه برگزار شود گفته می شود که عرضه این دو گوشی نیز چند روز پس اتمام این مراسم آغاز خواهد شد. و اما در خصوص مشخصات این دو محصول باید گفت موتو جی ۵ باید گفت به صفحه نمایش ۵ اینچی و جی ۵ پلاس به نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز خواهد بود و از جمله ویژگی های مشترک میان این دو می توان به مواردی همچون رم ۳ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۲۱ و سیستم عامل اندورید ۷.۰ نوقا اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم همه رو نوکیاست تا ببینن چی کار میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج