۴۷۵۷۶۸
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

ساخت دستگاه پرس قرص در یک شرکت ایرانی

محققان یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت دستگاه پرس قرص تک عددی کاربردی در داروسازی ها شدند.

خبرگزاری مهر - میترا سعیدی کیا: محققان یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت دستگاه پرس قرص تک عددی کاربردی در داروسازی ها شدند.
ساخت دستگاه پرس قرص در یک شرکت ایرانی

محمد مهدی حق شناس، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با بیان اینکه در این شرکت در زمینه ساخت ماشین آلات پزشکی فعالیت می کنیم، اظهار داشت: دارو سازی ها می توانند از این دستگاه کاملا بومی و ایرانی برای تولید قرص در بخش های تولیدی شان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از تجهیزات و محصولات شرکت های داروسازی، قیمت های خیلی زیادی دارد که حتی به یک میلیون دلار هم می رسد، خاطر نشان کرد: دستگاهی که طراحی کرده ایم با قیمت پایین تر از نمونه های خارجی ساخته شده و قابل رقابت با کشورهای چین و اروپایی است.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از این دستگاه را پیش فروش کرده ایم، عنوان کرد: هدف ما افزایش سرعت تولید قرص بوده که با تولید این دستگاه به هدف خود رسیده ایم.

حق شناس با بیان اینکه این دستگاه با کیفیت و در حد نمونه های خارجی بومی سازی شده است، اظهار داشت: از این دستگاه می توان در راستای پرس قرص تک عددی برای تیراژهای پایین استفاده کرد؛ این دستگاه دو مدل دارد که اولین مدل آن، از پودر یا گرانول، قرص را تولید می کند و مدل دوم؛ دستگاه های روتاری و گردشی است که برای تیراژهای خیلی بالا مثلا ۱۰۰ هزار تا ۱۵۰ هزار تا قرص استفاده می شود.

وی با تاکید بر اینکه داروهای نظیر سرطان گران قیمت هستند از این رو می توان قرص های این بیماری را با دستگاهی که بومی کرده ایم به تولید برسانیم تا با قیمت پایین تری به مصرف کننده عرضه شود، گفت: این دستگاه می تواند در ساعت، با پرس ۱۰ تن ۴ هزار و پانصد قرص تولید کند.

به گفته وی، شرکت های داروسازی در بخش تحقیق توسعه نیز می توانند از این دستگاه استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      خوب ملتو سرکار گذاشتن با شرکتهای دانش بنیان و بومی سازی شده؟؟
      الان یکی بیاد برای من توضیح بده شرکت دانش بنیان یعنی چی ؟؟ یا چی این دستگاه پرس,بومی سلزی شده؟؟ لابد سنگ آهنی که از آهن استحصال کردن رو از کوهای ایران استخراج کردن.

    • محمدرضا

      من یه دونه میخوام باید با کجا تماس بگیرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج