۴۷۶۳۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ کی میگه کار نیست؟

از داوران جشنواره فیلم فجر نهایت تشکر را دارم. متاسفانه مدتی بود که اینجانب در محافل ورزشی به فراموشی سپرده شده بودم و کاربرد چندانی نداشتم اما اکنون به یاری داوران جشنواره فجر دوباره با قدرت به میادین برگشته و هویت خود را بازیافته‌ام.

آیدین سیارسریع در ضمیمه طنز روزنامه طنز قانون نوشت:

از داوران جشنواره فیلم فجر نهایت تشکر را دارم. متاسفانه مدتی بود که اینجانب در محافل ورزشی به فراموشی سپرده شده بودم و کاربرد چندانی نداشتم اما اکنون به یاری داوران جشنواره فجر دوباره با قدرت به میادین برگشته و هویت خود را بازیافته‌ام. دست‌بوس این داوران عزیز هستم.

(یک سماور از تهران)

از خانم لیلا حاتمی تقاضا داریم در برخورد خشونت‌آمیز با خبرنگاران لحظه‌ای از پا ننشینند. متاسفانه ایشان به خشونت کلامی بسنده می‌کنند و نجابتی که دارند مانع از تادیب صحیح خبرنگاران می‌شود. بنده آمادگی خودم را برای برگزاری یک دوره فشرده برخورد اصولی با خبرنگار برای ایشان اعلام می‌کنم.

(نادر قاضي‌پور از مجلس)

آقای وزیر ارشاد گفته‌اند که دوران سخت‌گیری تمام شده و برای کتاب‌ها دیگر خطوط قرمز اعلام نمی‌کنیم. واویلا... یکی ما رو نجات بده. از این به بعد تمام تقصیرها رو می‌خوان بندازن گردن ما.

(یک نویسنده مفلوک هراسناک)

این جوانان تحصیلکرده‌ای که می‌گویند کار نیست خجالت نمی‌کشند؟ الان من با فوق‌لیسانس دارم کار می‌کنم. فقط یه کم دیسک کمر دارم، یه کم هم پاهام تاول زده، گاهی هم گراز و مار بهم حمله می‌کنه ولی به هرحال دارم کار می‌کنم.

(یک کولبر تحصیلکرده از مسیر صعب العبور)

وزیر محترم علوم از تعطیلی رشته‌های فاقد بازار کار خبر داده‌اند. اگه واقعا قراره این‌جوری بشه که کلا باید تعطیل کنیم بریم پی یه شغل دیگه.

(یک ريیس دانشگاه)

اینا که میگن شغل نیست مخصوصا وزیر علوم که میگه رشته‌هایی هستند که فاقد بازار کار هستن، از خدا نمی‌ترسن؟ این چه صحبتیه آخه؟

من دو تا لیسانس دارم، یکی علوم زیستی و اون یکی خدمات حمل و نقل. خدا رو شکر دارم کار هم می‌کنم و هیچ مشکلی هم ندارم. مسئولان لطفا به شایعات دامن نزنن.

(یک راننده تاکسی از کرج)

امید است که پس از تکیه زدن دونالد ترامپ بر مسند ریاست‌جمهوری آمریکا و پیروزی مارین لوپن در انتخابات فرانسه سازمان ملل متحد در کنار زیرمجموعه‌هایی نظیر شورای امنیت، مجمع عمومی، شورای اقتصادی، شورای قیمومیت و دبیرخانه یک بخش مراقبت‌های ویژه برای نگهداری از روسای ناراحت جهان هم تشکیل دهد تا در حین تشکیل جلسات مهم تصمیم‌گیری درمورد مسائل جهان این‌ها بروند آنجا تا بقیه در آرامش به کارشان برسند.

(رییس مرکز بیماری‌های خاص)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج