۴۷۶۴۷۵
۳۲ نظر
۹۱۵۹
۳۲ نظر
۹۱۵۹
پ

عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی

از آنجا که متولدین ماههای مختلف تا حدودی و در برخی جنبه ها شخصیت و عاداتی شبیه به هم دارند، برخی از بارزترین عادات خوب و بد آنها را بر اساس طالع بینی نجومی، که تاثیری بر رابطه عاطفی شان نیز می گذارد، برایتان آورده ایم.

برترین ها: از آنجا که متولدین ماههای مختلف تا حدودی و در برخی جنبه ها شخصیت و عاداتی شبیه به هم دارند، برخی از بارزترین عادات خوب و بد آنها را بر اساس طالع بینی نجومی، که تاثیری بر رابطه عاطفی شان نیز می گذارد، برایتان آورده ایم. پس اگر می خواهید تا حدودی با ویژگی های بارز شریک زندگی تان آشنا شوید، با ما همراه باشید.
فروردین
خوش به حال افرادی است که با فروردینی ها ازدواج می کنند زیرا در کنار آنها هیچ گاه حوصله تان سر نخواهد رفت. به بیان دیگر، همیشه هیجان و سرگرمی هایتان به راه است. آنها افراد مستقلی هستند که دوست دارند در تمام مراحل زندگی روی پای خودشان بایستند. البته کمی غرور و لجبازی را نیز می توانید در رفتارشان مشاهده کنید. اما در نهایت شانس با شماست، زیرا فروردینی ها بی نظیرند.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
اردیبهشت
خبر خوب؟ بله! خبر خوب این است که متولدین اردیبهشت افرادی وفادار، سخت کوش و منظم هستند، به عنوان مثال همیشه در ساعات معینی به خانه می آیند و سر ساعت هم به خواب می روند. شما می توانید به راحتی به آنها تکیه کنید، البته آنها در مقابل نیز از شما انتظار دارند که با آنها روراست و صادق باشید. آنها به دنبال زندگی لوکس و لاکچری هستند و در صورت نداشتن همچین زندگی کمی بی حوصله و بهونه گیر می شوند.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
خرداد
خردادی ها افراد پر حرفی هستند و این موضوع می تواند هم خوب و هم بد باشد. آنها افرادی دوست داشتنی، باهوش و سخن گوهای با مهارتی هستند. اگر چه در صحبت کردن کم نمی آورند اما حوصله گوش دادن به حرف های دیگران را ندارند. آنها عاشق تنوع اند. پس سعی کنید که برای آنها همیشه جذابیت داشته باشید.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
تیر
متولدین ماه تیر شبیه عروسک اند. آنها عاشق قربان صدقه رفتن و عشق ورزیدن به مادرشان هستند. آنها احساس واقعی دیگران را نیز به خوبی درک می کنند. از جنبه های منفی شخصیت شان می توان به انتظارات بالایی که دارند، اشاره کرد. به بیانی آنها دوست دارند که همسرشان نیز مانند یک مادر مدام به آنها رسیدگی کند.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
مرداد
با مردادی ها به هیچ وجه به شما بد نمی گذرد. اگر با یک مردادی ازدواج کنید، همیشه در حال مهمانی رفتن و خوش گذراندن خواهید بود. البته این را هم اشاره کنیم که آنها دوست دارند مرکز توجه باشند، بنابراین بی توجهی آنها را به شدت ناراحت می کند. پس اگر می خواهید که با یک مردادی ازدواج کنید، سعی کنید که از او لحظه ای غافل نشوید.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
شهریور
اگر عاشق سازمان دهی، به خصوص در مورد مسائل مالی، هستید، متولدین شهریور گزینه ای خوبی برایتان خواهند بود. آنها تمرکز بالایی در نظم و ترتیب دادن و برقراری قوانین، آنهم از نوع سنتی، دارند. اگر چه به سلامت خود اهمیت زیادی می دهند و هوش و ذکاوت بالایی دارند اما گاهی هم اعتماد به نفس خود را از دست می دهند.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
مهر
افرادی که متولد ماه مهرند، بسیار اجتماعی، خوش برخورد، رمانتیک و مهربان اند. آنها نه تنها برای شما بلکه برای دیگران نیز فردی دوست داشتنی محسوب می شوند. به بیانی آنها با کلام شان دیگران را جادو می کنند. به همین دلیل باید از حس حسادت تان چشم پوشی کنید و از ارتباط خوبی که او با دیگران دارد نارحت نشوید.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
آبان
متولدین آبان افرادی وفادار، احساساتی، رک و با اراده اند. آنها در رابطه زناشویی شان نیز بسیار موفق اند. اگر رازی را به آنها گفته باشید، امکان ندارد که پیش کسی فاش کنند. البته مراقب عصبانت شان نیز باشید، زیرا زبان شان چون چاقو برنده است.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
آذر
آذری ها، به عنوان افرادی ماجراجو، دوست دارند که تمام وقت شان را در طبیعت بگذرانند. آنها افراد باهوشی هستند که به دنبال مکان های ناشناخته و ارتفاعات می گردند تا کشف شان کنند. متاسفانه گاهی نمی توانید با آنها گفتگو کنید زیرا که دوست دارند همیشه برنده بحث باشند.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
دی
متولدین دی افرادی سخت کوش، کاری، با اراده ای آهنین اند که نمی گذارند در خانه و خانواده شان کوچک ترین مشکلی بوجود آید. استقلال، وفاداری و بلند پروازی نیز از دیگر خصوصیاتی است که در رفتار آنها موج می زند. اما گاهی به شدت لجباز و یکدنده می شود طوری که کنترل خود را از دست می دهند و حتی ممکن است که شما را از خود برانند، بنابراین مراقب رفتارهای او، به خصوص زمانی که ناراحت و عصبی هستند، باشید.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
بهمن
بهمنی ها افراد بسیار مهربانی هستند. آنها مثبت اندیشند و همیشه به دنبال جنبه های دیگری از زندگی می گردند. خلاقیت در شخصیت شان موج می زند. اما اگر بخواهیم از بدی هایشان بگوییم، آنها آدم های مستقلی نیستند و ترجیح می دهند به دیگران تکیه کنند. گاهی هم دوست دارند که نظم چیزها را تنها به خاطر جنبه سرگرمی آن، بهم بزنند.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
اسفند
اسفندی ها افراد دوست داشتنی، رمانتیک و احساساتی هستند. آنها روح و قلب بزرگی دارند و آن را در اختیار معشوقه شان نیز قرار می دهند. البته می توانند همان قدر که به شدت عاشق اند، به سرعت هم عصبانی شوند. بنابراین شما خیلی نمی توانید رفتار آنها را پیش بینی کنید.
عادات خوب و بد متولدین هر ماه در رابطه عاطفی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فروردینی ها بی نظیرند

      پاسخ ها

      • Lyrics Lover

        خوبه والله منم بلدم بگم ماست من ترش نیست وهیچ ماستی هم ماست من نیست!!مسخره ها

    • sami

      همه ماه هاش برعکس واقعیت بود

    • بدون نام

      چه باحال بود. چه خوب که از بدی هام گفتین :)

    • شهریوری

      در مورد شهریور درست بود البته خیلی خصوصیات خوب دیگه ایی دارن که بیان نشد.

    • بدون نام

      خرداد عین واقعیت بود

    • 6adi

      " دی " بله بله اینطوریاست :))

    • بدون نام

      امان از خرافات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صرفا سرگرمیه نه خرافات

    • بدون نام

      فقط فروردینی

    • بدون نام

      فقط و فقط مهرماهی ها

    • امیلی

      درمورد ناراحت و عصبی بودن دی ماهیا واقعا اشتباه کردن

      پاسخ ها

      • علی

        ندیدی!

    • golbahar

      واقعا فروردین درست بود :) فروردینیا مثل ماهشون کلا تو همه چی اولن همیشه :) :* واقعا ماههای دیگه اگه یه روز جاشون با یه فروردین ماهی عوض بشه و یه روز تو دنیا فروردینی زندگی کنن متوجه میشن که چقد سرشون کلاه رفته که ماههای دیگه بدنیا اومدن :) :*

      پاسخ ها

      • لیلا

        همسر من فروردینیه... ماه و نمونه است. واقعا مردهای فروردینی قابل اتکان

    • بدون نام

      آبان

    • علی

      من متولد آذرم خدا شاهده کاملا برعکس

    • بدون نام

      والا شوهر سابق من مردادی بود. نه یه کلمه حرف میزد نه دوست داشت جایی بیاد!!! ولی دوست داشت مورد توجه باشه و ازش تعریف کنم!!!!

    • بدون نام

      الحق که درباره فروردینیا راس گفته
      درست درسته
      فروردینیا بینظیرن
      پرچم ماهمیشه بالاست

    • dani

      با سلام .فقط هم تو ايران همه ماهها از هر لحاظ خوب و مهربون و عاطفي و باهوش و.......هستند .بعد اينهمه عصباني و نامهربون و بي عاطفه كه دورتا دورمونو گرفته مال سياره ديگه اي هستند ؟؟؟؟؟؟

    • نازی

      ملت این روزا خودشون فیلم این چرت و پرتا میکنن..‌‌‌..
      هیتلر یه اردیبهشتی بود...

      پاسخ ها

      • يه عادل

        خب كه چى توى متولدين همه ى ماه ها هم خوب داريم و هم بد
        اتفاقاً اگر آدم هاى معروف ارديبهشتى رو بشناسى فقط يه هيتلر توشون بده در ضمن شايد اگر شما هم جاى هيتلر مادرتون رو از دست مى دادين و تو كودكى مى انداختنتون توى زندان بدون تربيت يه چيز بدترى هم از آب در مى اومدين تو مايه هاى ابليس

      • lyrics lover

        محض اطلاعتون هیتلر اردیبهشتی نبود.هیتلر متولد20آوریل 1889بود که میشه معادل1268/1/31.هیتلر فروردینی بود!! یه سری سایتا هستن که فقط مخصوص تبدیل تاریخ تولدن مثلا میلادی به شمسی و برعکس.حالا اگه شماها نمیتونید یا بلد نیستیدذهنی تاریخ ها رو تبدیل کنید می تونید از همینها استفاده کنید.اگر سرچ کنیدتبدیل تاریخ براتون میان این سایتا.

    • هانا

      به خرافات اعتقادی ندارم ولی بدجوری به خصوصیات ماه تولد اعتقاد دارم، حتی توجیه علمی هم داره

    • امین

      ای بابا یه نفر نمیگه آبان!!!ما آدم نیستیم مگه؟
      :)
      زنده باد آبان پاینده ایران
      قافیه رو داشتین؟ باز بگین نابغه کم داریم

      پاسخ ها

      • ف.آزادمنش

        بهت نمیخوره آبانی باشی! احساس میکنم لحن حرف زدنت یه جوریه. انگار یه حس تمسخر یا تحقیر نسبت به آبانیا توش نهفته اس.ما آدم نیستیم مگه ، قافیه رو داشتین، نابغه.... یه آبانی ازین نمیزنه، مخصوصا اگه مرد آبانی باشه. عجیبه

    • زیبا احمدپور از تبریز

      واقعا درسته ابانی ها زبونی گزنده و تلخی دارند ضمنا ابدا وفادار نیستند متولدین خرداد هم زبان باز هستند و تنوع طلب

    • نوشین

      من اسفندی ام و در موردم درست بود ولی من دیر عصبی میشم

    • زینب

      همشون راسته راست هیچ حرفی نباشه

    • شهریوری

      عشق یعنی شهریور

    • باران

      واقعا که بهمن ماهی ها همین طورین ممنونم

    • بی نام

      دوستان:خودشیفته بودن همه تون رو یادشون رفته بنویسن! ولی خب معلوم شد فروردینی ها از همه خودشیفته ترن!خدا شفا بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج