جاباما
۴۷۶۶۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

مرکبات جنوب گران شد

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اتحادیه میوه و سبزی نوشت:نرخ پرتقال جنوب،نارنگی بندری،گریپ فروت و لیمو شیرین نسبت به هفته گذشته روند افزایشی به خود گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اتحادیه میوه و سبزی نوشت:نرخ پرتقال جنوب،نارنگی بندری،گریپ فروت و لیمو شیرین نسبت به هفته گذشته روند افزایشی به خود گرفته است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی از افزایش قیمت مرکبات جنوب در بازار خبر داد و گفت: نرخ پرتقال جنوب،نارنگی بندری،گریپ فروت و لیمو شیرین نسبت به هفته گذشته روند افزایشی به خود گرفته است.

وی افزود: قیمت هر کیلو پرتقال داراب ۸ هزار و ۵۰۰،والنسیا جیرفت ۴ هزار و ۵۰۰،کوهستان از ۴ تا ۴ هزار و ۵۰۰،گریپ فروت ۲ هزار و ۵۰۰ تا۳ هزار تومان،لیموشیرین هزار و ۵۰۰ تا ۳ و نارنگی بندرعباس از ۸ تا ۱۲ هزار تومان است.

مهاجران اضافه کرد: هر کیلو پرتقال سالم شمال ۳ هزار و ۵۰۰ و یخی و آسیب دیده ۴۰۰ تا ۶۰۰ تومان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی قیمت هر کیلو انار سردخانه ای را از ۶ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلو موز با نرخ ۳ هزار و ۶۰۰ تا ۴ هزار تومان،سیب سفید درجه یک ۶ هزار تومان،سیب قرمز درجه یک ۵ هزار تومان،خیار گلخانه ۲ هزار و ۵۰۰،خیار بوته ای ۲ هزار و ۵۰۰ و کیوی از ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مشتریان می رسد.

وی از افزایش یکباره نرخ گوجه فرنگی در بازار خبر داد و اضافه کرد: طی روزهای اخیر بخشی از گوجه فرنگی بندرعباس آسیب دید که همین امر افزایش ۳۰۰ تومانی قیمت را به همراه داشت به طوریکه هم اکنون هر کیلو گوجه فرنگی بین هزار تا هزار و ۵۰۰ و گلخانه ای ۳ هزار و ۵۰۰ الی ۴ هزار تومان است.

مهاجران با اشاره به افزایش ۷۰۰ تومانی قیمت انواع سبزی بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو سبزی خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.

وی دلیل افزایش قیمت سبزی را گران شدن شاهی و ریحان دانست چرا که این نوع سبزی تحت تاثیر تولیدات گلخانه ای است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه رکود سنگینی بر بازار میوه حاکم است، تصریح کرد: در شرایط فعلی به سبب رکود حاکم بر بازار، قیمت میوه افزایش چندانی نداشته اما سرمازدگی اخیر در استان های شمالی و تامین بخش قابل توجه میوه شب عید از مازندران نمی توان پیش بینی دقیقی از وضعیت قیمت میوه شب عید داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رهگذر

      پرتقال کیلویی هفت هزار و پانصد تومانی جنوب یعنی الان چند شده دقیقاً؟؟؟؟؟!!!!!
      این گران شدی که الان از خودت در وکردی آ یعنی چه؟

    • بدون نام

      والا تا دیروز خبری از گرون فروشی نبود..همینکه رسانه ها اعلام کردن.کمبوده و نیست ..وووو یه شبه قیمتشون ده برابر شد..همش دست مافیا تو کاره.

    • بدون نام

      پرتقال واردات. کنید

    • بدون نام

      پرتقال. از مصر. وترکیه. ببارید

    • ستاره

      خیلی سخته که هم بیکار باشی وهم گرانی..این جهنمی که دولت برا مردمش اماده کرد پک مردم رو میسوزونه

    • موسی

      چراواردکننداخه یه مشت دلال پرتغال بم روکیلو۱۵۰۰تا۲۰۰۰ازباغ خریدن حالابه۵تا۶هزارمیدن کیه ازاینهابپرسه؟بخدانمی تونم برای بچه هام ۲کیلوپرتغال یاسیب خوب بگیرم باید خجالت زده باشم جلوشون خداخیرنده مسبب این کارو

    • بدون نام

      اقایونه محترمی که میگین پرتغال از فلان کشور وارد کنین؟؟به چ حقی اینو میگین تو شمال استان مازندران مردم پرتغالای خودشونو قبل برف چیدن و در انبارهای خود ذخیره کردن که یخی هم نیس چرا از این کشاورزای مظلوم که تموم سرمایشون همین مرکبات و پرتغال حمایت نمیکنید,مردم استان مازندارن هیچ کدومشون به پرتغالای قبل برفشون تو انباراشونو دست نزدن از کیفیت خوبیم برخورداره که یخیم نیس.لطفا مسولین به فکر باشن حمایت شاید بخشی از ضررای این کشاورزای زحمت کش رو بتونن جبران کنن.همین استان های شمالی میتونن پرتغالای شب عید کشور رو تامین کنن به شرطی که مسولین حماست کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج