جاباما
۴۷۶۸۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

۲۲ بهمن ۹ استان بارانی می شود

سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بارش باران و برف ناشی از ورود سامانه بارشی در روز ۲۲ بهمن ۹ استان کشور را در برمی‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه شماره ۱۲۵ به تشریح وضعیت جوی کشور در روزهای آتی و به‌ویژه ۲۲ بهمن پرداخت که متن آن به شرح ذیل است:

با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا امروز و فردا شاخص کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، اراک و قزوین در حد ناسالم برای گروههای حساس پیش‌بینی می‌شود. از اینرو توصیه می‌شود طی این مدت کودکان و سالمندان و همچنین افراد حساس به آلودگی هوا از تردد غیر ضروری در فضای باز مناطق شهری خودداری کنند.

گفتنی است روز جمعه به سبب بارندگی و وزش باد از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده و کیفیت هوا به شرایط سالم می‌رسد.

همچنین روزپنج شنبه بارش برف، باران و وزش باد در استانهای غربی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخشهایی از شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز آغاز شده و تا اواسط روز جمعه ادامه می یابد.

بعد از ظهر جمعه بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه دارد و از ناپایداری در سایر مناطق کشورکاسته می شود.

پنج شنبه ۲۱ بهمن ماه سال ۹۵: بارش برف در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل؛ بارش باران و برف در کرمانشاه، کردستان، ایلام، لرستان، همدان، زنجان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران ؛ بارش باران و برف در گیلان، غرب مازندران.

جمعه ۲۲ بهمن ماه سال ۹۵: بارش برف در اردبیل، خراسان شمالی ارتفاعات لرستان؛ بارش باران و برف در دامنه‌های البرز در تهران، البرز، سمنان و گلستان؛ بارش باران و برف در گیلان، مازندران و گلستان.

طی این مدت بارش برف در جاده‌های کوهستانی شمال و شمال غرب به ویژه جاده‌های ارتباطی گیلان و اردبیل موجب لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای خواهد شد.

همچنین طی روزهای پنجشنبه و جمعه در خوزستان و ایلام وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس فراهم کردن تمهیدات ایمنی و انجام احتیاط لازم هنگام عبور از استانهای مذکور به‌ویژه مناطق کوهستانی آن توصیه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج