۴۷۶۹۸۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کیفرخواست پرونده موسسه «آل کوثر» صادر شد

رئیس کل دادگاهای عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست پرونده موسسه آل کوثر خبر داد و گفت: میزان مبلغ مالباختگان ۶۵ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۸۰۳ ریال است، متهمين اين پرونده که در این موسسه با وعده سفر به کربلای معلی و عتبات عالیات از مردم وجوه دریافت کرده‎اند، هر چه سريعتر پول‎های دريافتی را به شكات بازگردانند.

خبرگزاری میزان: عباس پوریانی رئیس کل دادگاهای عمومی و انقلاب تهران در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده موسسه آل کوثر اظهار کرد: پس از انجام تحقيقات و صدور كيفر خواست در دادسرا ،در حال حاضر پرونده در شعبه ۱۰۴۰ دادگاه کیفری ۲ مجتمع شهید قدوسی مطرح رسیدگی است.

وی ادامه داد: در این پرونده ۹۵۳ نفر طرح شکایت کردند و ۸ هزار ۶۹۷ نفر از شهروندان به عنوان مالباخته شناسایی شدند و متخلفان به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب قرار گرفتند.

رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه میزان مبلغ مالباختگان ۶۵ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۸۰۳ ریال است تاکید کرد: متهمين اين پرونده که در این موسسه با وعده سفر به کربلای معلی و عتبات عالیات از مردم وجوه دریافت کرده‎اند، هر چه سريعتر پول‎های دريافتی را به شكات بازگردانند.

پوریانی ضمن انتقاد از عملکرد مدیران و مسئولین متولی گفت: متاسفانه فعالیت موسسه آل کوثر غیرقانونی بوده و مجوزی از سازمان حج و زیارت نداشته است اما دستگاه‎های متولی باید نظارت لازم را انجام می‎دادند، این در حالی است که مديران و مسئولین متولي می‎توانستند در این زمینه اعلام جرم کنند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و از ادامه فعالیت‏های غیرقانونی و غیرمجاز جلوگیری شود.

رئیس کل محاکم تهران در پایان به مردم هشدار داد: مردم در زمان ثبت‌نام به منظور تشرف به عتبات عالیات و اماکن مقدس به شرکت‌های دارای مجوز مراجعه کنند و برای آگاهی از لیست شرکت‎های مجاز از سازمان حج و زیارت اطلاعات لازم را کسب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج