جاباما
۴۷۷۵۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواندنی‌های آماری روز اول هفته بیست و یکم

عصر روز پنجشنبه رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر با برگزاری ۶ بازی آغاز شد که در این بازیها اتفاقات آماری جالبی بوقوع پیوست.

وبسایت نود: عصر روز پنجشنبه رقابتهای هفته بیست و یکم لیگ برتر با برگزاری ۶ بازی آغاز شد که در این بازیها اتفاقات آماری جالبی بوقوع پیوست.

مهمترین اتفاق این هفته شکسته شدن طلسم نبردن ماشین سازی بود که بالاخره این هفته پس از ۱۹ بازی موفق به کسب پیروزی شد.قعرنشین لیگ شانزدهم پر افتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر یعنی سپاهان را در اصفهان با ۳ گل در هم کوبید تا این تیم اصفهانی در ۲ هفته اخیر ۶ گل خورده باشد.اما مهمترین اتفاقی که برای پیروزی ماشین سازی گره گشا بود مهار پنالتی مسعود حسن زاده توسط مهدی اسلامی بود تا این دروازه بان با مهار ۲ ضربه پنالتی گیرترین دروازه بان لیگ شانزدهم باشد.نکته جالب در خصوص پنالتیهای ماشین سازی این است که این تیم با ارتکاب ۸ پنالتی بیش از هر تیم دیگری مرتکب خطای پنالتی شده است ولی حریفان ماشین سازی تنها موفق به گل کردن ۳ پنالتی از این ۸ پنالتی شده اند.

از دیگر اتفاقات مهم روز گذشته شکسته شدن طلسم شکست ناپذیری سایپا برابر گسترش فولاد بود و سایپا برای اولین بار مقابل گسترش فولاد متحمل شکست شد ولی این کل داستان نبود گسترش فولاد در شرایطی پیروز شد که یک بازیکن را به علت دریافت کارت قرمز از دست داده بود تا این تیم تنها تیم لیگ شانزدهم باشد که در حالیکه که یک بازیکن کمتر دارد در بازی ای گل اول را خورده موفق به پیروزی شده است.این شکست باعث شد که سایپا پس از ۴ هفته دروازه اش باز شود هر چند که این تیم برای سومین هفته پیاپی پنالتی گرفت اما این برای پیروزی سایپا کافی نبود.

در دیگر بازی این هفته فولاد موفق به شکست پدیده شد تا این تیم به اولین پیروزی خود در نیم فصل دوم دست یابد و به جزاین فولاد پس از ۵۵۹ دقیقه به گل رسید که این طولانی ترین زمانیست که تیمی در لیگ امسال در گلزنی ناکام بوده است.پدیده باز هم در شکست فولاد ناکام ماند. پدیده برای دهمین هفته پیاپی نتوانست پیروز شود.

در نبرد حساس پایین جدولیها صبا موفق شد در قم سیاه جامگان را شکست دهد تا جای این تیم را در جدول رده بندی بگیرد.صبا در نیم فصل دوم با جذب چندین بازیکن کاملا متحول شده است. هر چند که نیمه اول این بازی مثل ۷ بازی گذشته صبا با تساوی بدون گل پایان یافت ولی در نیمه دوم صبا توانست به برتری ۲ بر یک دست یابد. این سومین پیروزی صبا در یک ماه گذشته است این در شرایطی است که صبا ۳ پیروزی قبلی خود را ظرف مدت ۹ ماه کسب کرد!

استقلال خوزستان توانست فاتح نبرد دو تیم خوزستانی باشد.استقلال خوزستان در نیم فصل دوم توانسته فرم بهتری پیدا کند و در ۵ هفته گذشته نه تنها شکستی نداشته بلکه ۳ پیروزی نیز کسب کرده است و حالا می تواند نیم نگاهی هم به رده های بالای جدول داشته باشد.در این بازی باز هم صنعت نفت در گلزنی ناکام ماند برزیل ایران در ۹ هفته اخیر تنها در ۲ هفته موفق به گلزنی شده است و برای بهبود وضعیت خود در جدول حتما باید این مشکل را بر طرف سازد.

در جدال دو تیم تهرانی یعنی نفت و پیکان ، نفت به پیروزی رسید تا اولین پیروزی اش در نیم فصل دوم را کسب کند. در این بازی آندرانیک تیموریان اولین بار بازی با پیراهن نفت را تجربه کرد و موفق شد با یک پاس گل زمینه ساز پیروزی تیمش شود.پیکان در این هفته های اخیر عملکرد دفاعی قابل قبولی نداشته و در ۳ هفته گذشته دروازه این تیم ۷ بار باز شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج