۴۷۷۶۲۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

سلطانی‌فر:قبل از برجام، تمایلی به میزبانی ایران نبود

وزیر ورزش با بیان اینکه اخیرا با درخواست میزبانی ایران برخورد مثبتی می شود، گفت: پیش از این جهان ورزش تمایل زیادی به میزبانی ایران نداشت.

خبرگزاری مهر: مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان که شامگاه جمعه در محل برگزاری مسابقات در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، گفت: بعد از اجرای برجام و توافقات بین المللی صورت گرفته، رویکرد خوبی نسبت به کشورمان ایجاد شده است. این رویکرد مثبت در عرصه های مختلفی بوده و بخصوص در ورزش نمود زیادی پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: اخیرا با درخواستی میزبانی ایران در رشته های مخلتف برخورد خوبی می شود در حالی که پیش از این تمایلی به میزبانی ایران وجود نداشت. این یک اتفاق مثبت است و قصد داریم از ظرفیت های موجود برای گسترش آن استفاده کنیم بخصوص در بخش بانوان.

وزیر ورزش در این رابطه ادامه داد: در بخش بانوان و در رشته هایی که میزبانی آن با ارزش ها و فرهنگ ما در تضاد نیست تا حد امکان میزبانی خواهیم گرفت. برای مسابقات زنان جهان هم بیش از ۶۰ ورزشکار به ایران آمده اند که طی ۲۲-۲۳ روز با هم رقابت خواهند کرد.

سلطانی فر با بیان اینکه این میزبانی به رشد ورزش شطرنج در کشور کمک می کند، خاطرنشان کرد: ما می توانیم از ظرفیتی که در رشته هایی مانند کشتی و وزنه برداری داریم و اینها جزو ۴ تیم اول جهان هستند برای تعامل با دیگر کشورها استفاده کنیم. بدیهی است گسترش تعاملات در ورزش باعث ردش و توسعه خواهد شد.

وی همچنین درباره کمک مالی به فدراسیون شطرنج برای میزبانی مسابقات زنان جهان گفت: وزارت ورزش تا به امروز بیشتر از سقفی که باید، به فدراسیون کمک کرده است. مسئولان این فدراسیون باید از اسپانسرها برای تامین بخش باقیمانده هزینه های خود استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا با اون برجامتون.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج