۴۷۷۷۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آخرین تلاش قرمزها برای فرار از بحران؛

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

مهم ترین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر بین تیم های لیورپول و تاتنهام برگزار خواهد شد.

وبسایت نود: مهم ترین مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ برتر بین تیم های لیورپول و تاتنهام برگزار خواهد شد.

دیدار تیم های لیورپول و تاتنهام در هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس، ساعت ۲۱ شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول به قضاوت آنتونی تیلور برگزار خواهد شد. هم اکنون تاتنهام با ۵۰ و لیورپول با ۴۷ امتیاز به ترتیب در رده های دوم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارند. نتایج لیورپول پس از شروع سال جدید میلادی، فاجعه بار بوده و قرمزها طی ۱۰ بازی در کلیه مسابقات، فقط یک برد را مقابل تیم دسته چهارمی پلیموث آرگایل به دست آورده اند که در واقع، بدترین شروع قرمزها در سال نو میلادی پس از سال ۱۹۹۳ می باشد.

لیورپول به جز تساوی اخیر مقابل چلسی، شکست های تلخی را مقابل سوانسی سیتی، ساوتهمپتون، وولور همپتون و هال سیتی پذیرفته است. حاصل نتایج مفتضحانه لیورپول در ماه ژانویه، حذف از جام اتحادیه و جام حذفی و همچنین دور شدن از صدر جدول لیگ بوده است. اکنون لیورپول ۱۳ امتیاز از تیم صدرنشین چلسی عقب افتاده و عملاً هیچ شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد. تنها هدف شاگردان یورگن کلوپ در ادامه فصل، حضور در جمع ۴ تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

تاتنهام نزدیک ترین تعقیب کننده چلسی محسوب شده و بسیاری از کارشناسان معتقدند که شاگردان مائوریسیو پوچتینو رقیب اصلی آبی های لندن در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند. وضعیت تاتنهام کاملاً برعکس لیورپول بوده و این تیم طی ۲ ماه اخیر شکست نخورده است. تاتنهام پس از تساوی ۲-۲ با منچستر سیتی و ۰-۰ با ساندرلند، در هفته گذشته مقابل میدلزبورو پیروز شد تا همچنان فاصله ۹ امتیازی خود با چلسی را حفظ کند. شاید نتیجه مساوی برای هیچ کدام از دو تیم به ویژه لیورپول، فایده ای نداشته باشد و همین موضوع به جذابیت بازی خواهد افزود.

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

نکات آماری بازی:

طی ۱۵ تقابل اخیر این دو تیم از سال ۲۰۱۰ به بعد در کلیه رقابت ها، ۶ برد نصیب لیورپول و ۴ برد نصیب تاتنهام شده در حالی که ۵ بازی نیز به نتیجه مساوی انجامیده است.

تیم های لیورپول و تاتنهام در فصل اخیر برای سومین بار به مصاف یکدیگر می روند. در بازی رفت لیگ، تساوی ۱-۱ در ورزشگاه وایت هارت لین رقم خورد و در جام اتحادیه نیز، لیورپول ۲-۱ پیروز شد.

هر سه تقابل اخیر این دو تیم در لیگ برتر با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

لیورپول طی ۸ تقابل اخیر با تاتنهام در لیگ برتر شکست نخورده است. آخرین برد تاتنهام مقابل لیورپول در لیگ، به نوامبر ۲۰۱۲ مربوط می شود در حالی که آخرین برد تاتنهام در ورزشگاه آنفیلد نیز می ۲۰۱۱ اتفاق افتاد.

آخرین بار که لیورپول توانست به ۹ بازی متوالی بدون شکست مقابل تاتنهام دست یابد، ماه مارس ۱۹۹۸ بود.

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

تاتنهام طی ۲۴ سفر اخیر به آنفیلد در لیگ برتر،۱۵ بار باخته است که طی همین مدت، بیشترین تعداد باخت این تیم در بازی های بیرون خانه پس از ورزشگاه های اولدترافورد و استمفورد بریج محسوب می شود.

مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی تاتنهام ۶ بار به مصاف لیورپول رفته که حاصل آن ۳ تساوی و ۳ باخت بوده است. آیا اولین پیروزی سرمربی کنونی تاتنهام، مقابل لیورپول رقم خواهد خورد؟ جالب این که پوچتینو به عنوان سرمربی ساوتهمپتون و طی ۳ مصاف با لیورپول، به ۲ پیروزی دست یافته بود.

لیورپول تنها در مصاف با نیوکاسل یونایتد توانسته گل های بیشتری را در مقایسه با مسابقات خود مقابل تاتنهام در لیگ برتر به ثمر برساند. لیورپول تاکنون ۸۸ گل به نیوکاسل و ۸۳ گل به تاتنهام در تاریخ لیگ برتر زده است.

در تاریخ رویارویی های این دو تیم در لیگ برتر، ۹ گل به خودی زده شده که بیشترین تعداد گل به خودی در کلیه تقابل های لیگ برتر است.

لیورپول تاکنون ۱۲ بار از روی نقطه پنالتی، دروازه تاتنهام را در لیگ برتر گشوده که بیشترین تعداد گل زده از روی نقطه پنالتی، در تقابل کلیه تیم ها در تاریخ لیگ برتر است.

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

هیچ تیمی به اندازه لیورپول در فصل جاری لیگ برتر، از روی نقطه پنالتی گلزنی نکرده است. قرمزها ۶ بار صاحب ضربه پنالتی شده که هر ۶ پنالتی توسط جیمز میلنر درون دروازه حریفان قرار گرفت.

اگر لیورپول مقابل تاتنهام پیروز نشود، همچون ابتدای سال ۱۹۹۳، طی ۱۱ بازی نخست سال فقط به یک برد دست یافته است.

لیورپول بیشترین تعداد گل خورده در جریان بازی را بین کلیه تیم های حاضر در فصل جاری لیگ برتر، به خود اختصاص داده است. لیورپول ۱۸ گل را در جریان بازی (و نه از ضربات شروع مجدد) دریافت کرده در حالی که کل تعداد گل های خورده تاتنهام در این فصل، ۱۶ می باشد. تفاوت بارز خط دفاعی این دو تیم از همین نکته آماری قابل درک بوده و جالب این که تاتنهام کمترین تعداد گل خورده در جریان بازی را به خود اختصاص داده است. (فقط ۷ گل خورده در جریان بازی)

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

هری کین در هر ۳ گل اخیر تاتنهام مقابل لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، نقش مستقیم داشته که شامل ۲ گل زده و یک پاس گل از جانب وی است.

هری کین به همراه روملو لوکاکو با ۶ گل زده، بهترین آمار گلزنی در لیگ برتر طی سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده اند. کین تنها بازیکنی محسوب می شود که در هر دو سال میلادی گذشته، بیش از ۲۰ گل را به ثمر رسانده است. (۲۷ گل در سال ۲۰۱۵ و ۲۲ گل در سال ۲۰۱۶، این آمار گلزنی فقط به لیگ برتر مربوط می شود)

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

تاتنهام طی ۵ بازی اخیر لیگ برتر در بیرون از خانه توانسته در ۴ بازی، ۴ گل را به هر کدام از تیم های حریف بزند از جمله پیروزی ۴-۱ مقابل واتفورد در روزهای سال نو. البته تاتنهام هرگز نتوانسته در مصاف با لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، بیش از ۳ گل به ثمر برساند.

لیورپول طی ۱۸ بازی خانگی اخیر در لیگ برتر، فقط یک بار شکست خورده است.

تاتنهام طی ۱۱ بازی اخیر در کلیه رقابت ها و طی ۹ بازی اخیر در لیگ برتر، شکست نخورده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

لیورپول: دنی اینگس، مارکو گروییچ و اووی اژاریا به علت مصدومیت، قادر به همراهی لیورپول نیستند ولی راگنار کلاوان پس از یک هفته بیماری، به تمرینات قرمزها برگشته و شاید به شرایط مسابقه برسد. مصدومیت زانوی دیان لاورن نسبتاً بهبود یافته اما حضور او در این مسابقه، منوط به تمرین کردن با تیم در روز جمعه است. حضور آدام لالانا به علت مصدومیت در هاله ای از ابهام قرار دارد. اشتباهات سیمون مینیوله باعث شده تا احتمال بازگشت لوریس کاریوس به دروازه لیورپول قوت بگیرد. دغدغه اصلی یورگن کلوپ برای این بازی، کمبود مهره در خط دفاعی است.

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

تاتنهام: یان فرتونگن، ژرژ کوین انکودو و دنی رُز به علت مصدومیت، قادر به همراهی تاتنهام نیستند و کایران تریپیر در آستانه بازگشت از مصدومیت طولانی مدت است هر چند که شانس چندانی برای حضور در این بازی ندارد. اریک لاملا مجدداً دچار مصدومیت از ناحیه ران شده و حضور وی در این بازی نامشخص است. تخمین زده می شود که ترکیب اصلی تاتنهام مشابه با همان ترکیب هفته قبل باشد.

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی لیورپول - تاتنهام

پیش بینی نتیجه بازی:

پیش بازی لیورپول - تاتنهام
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج