۴۷۷۷۸۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مشکل نفوذ آب در خودرویی با قیمت بالا!

خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ در حالی به قیمت‌های بیش از ۵۰ و ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود که دارای مشکل نفوذ آب به داخل بدنه (اتاق خودرو) است.

خبرگزاری ایسنا: خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ در حالی به قیمت‌های بیش از ۵۰ و ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود که دارای مشکل نفوذ آب به داخل بدنه (اتاق خودرو) است.

بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته خودروهای سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۳۱، تیبا، تیبا هاچ‌بک، سمند (تبریز) و ام‌وی‌ام ۵۵۰ استانداردهای مربوط به عدم نفوذ آب را به طور کامل پاس نکرده‌ و دارای نقص در این حوزه هستند.

در ارزیابی‌های صورت گرفته خودروهای یاد شده در استاندارد "عدم نفوذ آب" دارای "نمره منفی" هستند. کسب "نمره منفی" در ارزیابی‌های کیفی به این معنا است که این خودروها استاندارد عدم نفوذ آب را به طور کامل پاس نکرده و دارای نقص کیفی نفوذ آب به داخل بدنه هستند.
مشکل نفوذ آب در خودرویی با قیمت بالا!

در این میان نکته قابل توجه در گروه خودروهای دارای نقص نفوذ آب به داخل بدنه این است که عمده این خودروها شامل انواع پراید در بازه قیمتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان و مابقی شامل سمند و تیبا در بازه قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون تومان و خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ در بازه قیمتی بیش از ۵۰ و ۶۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

خودروی چینی ام‌وی‌ام ۵۵۰ از سوی شرکت مدیران خودرو مونتاژ شده و در مدل دنده دستی به قیمت حدود ۵۶ میلیون تومان و مدل دنده اتوماتیک به قیمت حدود ۶۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

در این شرایط مشخص نیست خودرویی که با قیمت بالا و قابل توجهی عرضه می‌شود، چرا از نظر کیفیت در وضعیتی است که استاندارد حداقلی عدم نفوذ آب را پاس نکرده است.

ارزیابی صورت گرفته در این زمینه نشان می‌دهد که مشکل نفوذ آب در خودروی ام‌وی‌ام ۵۵۰ حتی شدیدتر از این مشکل در پراید ۲۰ میلیون تومانی پارس خودرو است! به‌گونه‌ای که پراید ۱۳۱ پارس خودرو در استاندارد عدم نفوذ آب ۰.۸۲ نمره منفی و ام‌وی‌ام ۵۵۰ معادل ۱.۳ نمره منفی کسب کرده‌اند.

این بدان معناست که مشکل نفوذ آب در ام‌وی‌ام ۵۵۰ مونتاژی مدیران خودرو تقریبا دو برابر این مشکل در پراید تولیدی پارس خودرو است. البته پرایدهای تولیدی از سوی سایپا مشکل نفوذ آب‌شان چندین برابر این مشکل در این خودروی چینی است و به طور میانگین ۷ نمره منفی کسب کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم/آقای محترم، برادر من، خواهر من، بزرگوار، عزیز دل، نور دیده، خودروی چینی نخرین، نخرین، نخرین
      من نمیگم خودروی داخلی بی نقصه، نمی گم بهترینه، اما لااقل چینی هم نیست.

    • امیر

      خب معلوم میشه که هنوز با روش قدیمی خودروها رو تست می کنند. همان روشی که میگفتند یک گربه را در ماشین می‌گذارند درش را می‌بندند یک شب تا صبح صبر می‌کنند، اگر گربه فرار کرد که هیچ. اگر گربه نتوانست فرار کند تست اوکی شده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج