۴۷۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تاثير عطردرماني بر روي پوست

در شيوه «عطر درماني»، درمانگران از عطر، اسانس و عصاره گياهان دارويي كه به‌صورت طبيعي و بدون تماس با كودهاي شيميايي پرورش يافته‌اند، براي درمان بيماري‌هاي مختلف مانند بيماري‌هاي پوست و مو استفاده مي‌كنند.

تاثير عطردرماني بر روي پوست


تاثير عطردرماني بر روي پوست

در شيوه «عطر درماني»، درمانگران از عطر، اسانس و عصاره گياهان دارويي كه به‌صورت طبيعي و بدون تماس با كودهاي شيميايي پرورش يافته‌اند، براي درمان بيماري‌هاي مختلف مانند بيماري‌هاي پوست و مو استفاده مي‌كنند. يكي از پرطرفدارترين كاربردهاي اين شيوه درماني در بهبود سلامت پوست، مو و زيبايي آن‌هاست.

درمان آكنه با عصاره يا روغن گياهي، يكي از رايج‌ترين شيوه‌هاي درماني عطردرماني است. در اين شيوه درمانگران با كمك عصاره طبيعي برگ درخت ليمو، عصاره اسطوخودوس و عصاره ميوه ترنج براي درمان جوش و آكنه اقدام مي‌كنند. اين درمانگران با كمك اين ۳ عصاره يا روغن، تركيبي را تهيه مي‌كنند كه براي درمان جوش‌هاي دوران بلوغ بسيار مؤثر است.

عصاره رزماري؛ امروزه يكي از شناخته شده‌ترين داروهاي گياهي است كه بسياري از خانم‌ها از آن براي پيشگيري از ريزش موي سر و ابرو استفاده مي‌كنند. درمانگران «عطردرماني» معتقدند، اسانس اين گياه تاثير زيادي بر رشد مو داشته و به استحكام ريشه موها كمك مي‌كند. اين درمانگران استفاده از اين اسانس يا عصاره را براي افرادي كه تار موي نازك دارند نيز توصيه مي‌كنند، زيرا ماساژ اين عصاره روي پوست و ساقه مو موجب افزايش قطر مو شده و آن را مستحكم مي‌كند.

يكي از بهترين داروهاي شيوه «عطردرماني» براي پوست‌هاي چرب به‌ويژه در فصل تابستان، استفاده از تركيب ۳روغن اسطوخودوس، ريحان و بابونه با عصاره ميوه ليموترش است. ماساژ اين تركيب روي پوست كمك بسياري در درمان چربي پوست و رسيدن آن به حد نرمال مي‌كند. براي استفاده از اين تركيب بهتر است آن را با كمك پنبه به روي صورت بماليد و به آرامي با سرانگشت پوست صورت را ماساژ دهيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج