جاباما
۴۷۸۲۴۹
۵۰۵۰
۵۰۵۰
پ

طرز تهیه «هات داگ»های مومیایی

در این مطلب طرز تهیه ساندویچ هات داگی را به شما آموزش می دهیم که نیازی به نان ندارد و خمیر نان به دور هات داگ پیچیده می شود.

ماهنامه سرآشپز - بهار اسدی: در این مطلب طرز تهیه ساندویچ هات داگی را به شما آموزش می دهیم که نیازی به نان ندارد و خمیر نان به دور هات داگ پیچیده می شود.

مواد مورد نیاز:
  • آرد (الک شده): ۵۰۰ گرم
  • روغن مایع: یک دوم پیمانه + به میزان لازم
  • خمیر مایه: ۱ ق س
  • شکر: ۱ ق س
  • تخم مرغ: ۱ عدد
  • شیر: ۱۲۵ سی سی (یا یک دوم پیمانه)
  • آب ولرم: یک دوم پیمانه
  • زرده تخم مرغ: ۱ عدد
  • سوسیس: ۲۴ عدد
  • نمک: ۱ ق چ
  • سس خردل: به میزان لازم
طرز تهیه «هات داگ»های مومیایی
روش پخت:
1- خمیر مایه، شکر و آب ولرم را درون ظرفی ریخته و با استفاده از قاشقی با هم مخلوط کنید و روی آن را بپوشانید. سپس آن را حدود 10دقیقه در محیطی گرم قرار دهید تا پف کرده و به عمل آید.
2- آرد و نمک راداخل کاسه ای ریخته و مخلوط کنید. بعد تخم مرغ، شیر و یک دوم پیمانه روغن را به همراه خمیر مایه (آماده شده) به آن افزوده و خوب مخلوط کنید تا به صورت خمیری درآید که حالت چسبندگی نداشته باشد.
3- خمیر را حدود 5 دقیقه ورز دهید و روی آن را بپوشانید. سپس حدود 60 دقیقه در محیط گرم قرار دهید تا حجم آن دو برابر شود (فراموش نکنید که آن را داخل ظرف بزرگی آماده کنید تا بعد از حجیم شدن، از آن بیرون نریزد).
4- خمیر را روی سطح صاف و آرد پاشی شده، پهن کنید. سپس نوارهایی (خمیر را بیش از حد نازک نکنید، در غیر این صورت موقع پخت در فر پاره می شود) به عرض 2 سانتی متر از آن جدا کرده، بعد دور سوسیس ها بپیچید (در حین کار دقت کنید هیچ قسمتی از خمیر کشیده و نازک نشود). سپس با استفاده از قلم مویی روی آن ها زرده تخم مرغ بمالید. در قسمت بالای هر کدام از آن ها 2 عدد دانه فلفل به عنوان چشم قرار دهید.
5- دست پیچ های آماده شده را به صورت خوابیده، داخل سینی فر که از قبل روی آن کاغذ روغنی کشیده و با مقداری روغن مایع چرب شده، با فاصله بچینید و به آن 15 دقیقه استراحت دهید.
6- سینی را در طبقه وسط فر از قبل با دمای 180 درجه سانتی گراد گرم شده به مدت 20 دقیقه (یا تا زمانی که پخته و طلای رنگ شود) قرار د هید. پس از سردشدن از سینی جدا کرده و با سس خردل سرو کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج