۴۷۸۳۳۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شطرنج قهرمانی بانوان جهان - تهران

شکست خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور

رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان با پیروزی میترا حجازی‌پور، تساوی آتوسا پورکاشیان و شکست خادم‌الشریعه پیگیری شد.

خبرگزاری تسنیم: رقابت‌های شطرنج قهرمانی بانوان جهان از بعد از ظهر امروز (شنبه) به میزبانی تهران آغاز شده است. در این رقابت‌ها ۶۳ شطرنج‌باز حضور دارند و به صورت حذفی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. در روز نخست این مسابقات و در اولین دیدار از مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی، نمایندگان کشورمان نتایج متفاوتی نسبت به یکدیگر گرفتند.

سارا سادات خادم‌الشریعه که از نمایندگان پرامید ایران در این تورنمنت بود، به مصاف «سوپیکو گوارمیشویلی» از گرجستان رفت و مقابل این شطرنج‌باز شکست خورد تا کارش برای صعود به مرحله بعدی بسیار سخت شود.

شکست خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور

خادم‌الشریعه باید در دیدار فردا از سد این حریف عبور کند تا همچنان شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشد. حتی تساوی هم به نماینده کشورمان در دیدار فردا کمکی نخواهد کرد.

میترا حجازی‌پور دیگر نماینده ایران در این تورنمنت است. این بازیکن با «آناستازیا بودناروک» از روسیه دیدار کرد و موفق شد این شطرنج‌باز را شکست بدهد تا از شانس بالایی برای صعود برخوردار باشد. حجازی‌پور با سید 49 مقابل حریفش با سید 14 قرار گرفت و از سد این شطرنج‌باز روس گذشت تا از بخت بالایی برای صعود برخوردار شود.

شکست خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور

سومین نماینده ایران آتوسا پورکاشیان بود. این شطرنج‌باز با تجربه امروز برای نخستین بار مقابل «الیزابت پائتز» از آلمان رفت و مقابل این حریف قدرتمند به تساوی رسید تا همچنان امیدوار به صعود به مرحله یک‌شانزدهم نهایی باشد.

شکست خادم‌الشریعه در روز پیروزی حجازی‌پور

شطرنج‌بازان کشورمان فردا (یکشنبه) دومین دیدار خود مقابل حریفان‌شان را برگزار می‌کنند و در صورتی که شرایط در پایان این دو دیدار برابر شود، باید روز دوشنبه نیز باز هم مقابل حریفان خود قرار بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خجسته

      من از اینکه ایشان ""مجبور شده است"" صدها میلیون تومان پول پدرش را برباد بدهد تا قهرمان شود، حقیقتاً متأسفم. کاش مسئولین این مملکت به جوانهای ما یاد بدهند که از معیارهای امپریالیستی تبعیت نکنند و به خودشان متکی باشند. آیا ایشان بود که در مسابقات قبلی برنده شد یا مربیانش؟ زیبائی اندیشه در آنجائی است که مستقل باشد. متأسفانه بر محیط ورزش ما معیارهای امپریالیستی حاکم است. اگر ایشان "خادم الشریعه" است، بهتر است از حضرت زهرا سلام علیها و حضرت زینب سلام علیها پیروی کند که با اتکا به خودشان یزید را درهم کوبیدند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج