۴۷۸۴۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مرادی: رستمی و انوشیروانی مشکل شخصی ندارند

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: اختلافات شخصی بین انوشیروانی و رستمی وجود ندارد و فقط نقطه نظرات فنی بین این دو نفر وجود دارد که در حال تلاش برای نزدیک کردن این نقطه نظرات هستیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: اختلافات شخصی بین انوشیروانی و رستمی وجود ندارد و فقط نقطه نظرات فنی بین این دو نفر وجود دارد که در حال تلاش برای نزدیک کردن این نقطه نظرات هستیم.

علی مرادی در این رابطه اظهار کرد: استان خوزستان و هیات وزنه برداری آن، واقعا شایستگی برگزاری مسابقات داخلی، بین المللی و رویدادهای بسیار معتبر را دارد. دوره قبل انتخابی المپیک بود و امسال دومین دوره این رقابت ها را در حالی برگزار می کنیم که مرحله راه یابی به المپیک طی شده است و باتوجه به همین موضوع، به نظرم کاهش جوایز موضوع زیاد مهمی نیست ولی همچنان این مسابقات به قوت خودش باقی است و از سوی فدراسیون به نفرات اول تا سوم پاداش دلاری اهدا خواهد شد.

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: چند روز پیش نیز ستادی در راستای برگزاری این رقابت ها تشکیل شد و از مکان های مسابقات، تمرین و اسکان تیم ها بازدید کردم که مکان های بسیار خوبی پیش بینی شده است. من به برگزاری دومین دوره این مسابقات در سطح بسیار خوب در استان خوزستان خوشبین هستم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت وزنه برداری کشور نیز عنوان کرد: اکنون اردوهای تیم های ملی در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری هستند ولی با توجه این که از بعد از المپیک از نظر محدودیت منابع مالی در مضیغه هستیم، متاسفانه کمی در حال تعدیل برنامه های مان از نظر حمایتی هستیم. انوشیروانی هم به ما پیشنهاد داد به علت تعدیل در این مسایل، حتی اردوهای مان را تعطیل کنیم که من با توجه به این که اهمیت موضوع در جهت پشتیبانی های فنی و اردوهای وزنه برداران الزامی است، اعلام کردم که برنامه ها پیگیری شود ولی امیدوارم این موضوع در آینده، برنامه های ما را دچار مشکل نکند.

مردای همچنین در خصوص وضعیت کیانوش رستمی و عدم حضور اور در رقابت های آسیایی و کشورهای اسلامی، گفت: در این که رستمی یک ورزشکار حرفه ای بسیار توانمند است و این که باید حرمت انوشیروانی هم به عنوان سرمربی تیم ملی حفظ شود، شکی نیست. به هر حال اختلافات شخصی بین انوشیروانی و رستمی وجود ندارد و فقط نقطه نظرات فنی بین این دو نفر وجود دارد که در حال تلاش برای نزدیک کردن این نقطه نظرات هستیم.

وی با بیان این که قوانین نه تنها برای رستمی، بلکه برای تمام اعضای تیم ملی تدوین شد تا همه یک تفکر تیمی در جهت حفظ منافع ملی داشته باشیم، افزود: باتوجه به فشارهایی که به مدت چهار سال روی جوانان شرکت کننده در المپیک بود، اکنون کمی نیاز به استراحت دارند و با توجه به رعایت مقررات کلی اردویی، رستمی برای بازی های کشورهای اسلامی و آسیایی نمی تواند همراه با تیم ملی باشد ولی تمرینات او را زیر نظر داریم و برنامه ها طبق روال پیش می رود و جای نگرانی نیست و زمان هم داریم.

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: اعتقادم این است که رستمی می تواند با روند حمایتی که از او صورت می گیرد، دومین مدال طلای المپیک خود را هم به دست آورد که با کسب این مدال می تواند به عنوان یکی از جاودانه ترین و پر افتخار ترین ورزشکاران کشورمان محسوب شود و خودش را بیشتر جزو نوابغ فدراسیون کشور ثبت کند. در کل انتظارم این است که رفتارها از فردی به گروهی تبدیل شود تا کارها را با تعاملات بیشتری حل کنیم،

وی در پایان درخصوص شرایط وزنه برداری خوزستان نیز عنوان کرد: از نظر زیرساختی به خوبی در این استان در حال کار هستند. اکنون وزنه برداری کشور نیز در شرایط بسیار خوبی از نظر انتخاب نفرات در بدنه تیم ملی قرار دارد و شواری فنی نیز به خوبی ورزشکارن را رصد می کند. در حال حاضر نواب نصیر شلال نیز مشاور سرمربی تیم ملی است و این یکی از افتخارات خوزستان می باشد. مطمئن هستم در آینده، بیشتر در بدنه تیم های ملی از وزنه برداران خوزستانی خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج