۴۷۸۵۴۳
۱۳ نظر
۵۰۰۶
۱۳ نظر
۵۰۰۶
پ

تشریح حادثه قتل عام خانوادگی در لرستان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان گفت: در پی دریافت گزارشی از یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد، فرد قاتل که پس از قتل ۴ نفر در خرم آباد متواری بود در کمتر از ۸ ساعت دستگیر شد.

خبرگزاری میزان: سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به دستگیری قاتل فراری جنایت هولناک خانوادگی خرم آباد اظهار کرد: روز گذشته حوالی ظهر گزارشی مبنی بر درگیری فامیلی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد که در اثر آن ۴ نفر به قتل رسیدند، به دادستانی واصل شد.

وی گفت: بلافاصله پس از وصول گزارش به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم کارشناسی به میان گلال (روستای محل حادثه) که در فاصله ۷ کیلومتری از شهرستان خرم آباد است اعزام شده و پس از بازدید از محل مشخص شد که فرد قاتل پس از درگیری با اعضای یک خانواده، در نهایت سه فرد بزرگسال و یک کودک ۸ ساله را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده است.

این مقام قضایی اظهار کرد: در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که قاتل با مقتولین نسبت خویشاوندی داشته و انگیزه اصلی قتل نیز رابطه نامشروع بوده است.

رازانی ادامه داد: با وجود تیم متخصص انتظامی و قضایی در کمتر از ۸ ساعت فرد قاتل که پس از جنایت به کوه‌های اطراف فرار کرده بود دستگیر شد.

رازانی در پایان با بیان اینکه همدست قاتل که پسر او هست در حال حاضر فراری است، گفت: قصد و اراده دستگاه قضا در این پرونده همچون گذشته رسیدگی قاطع و سریع است و از هموطنان تقاضا می شود که به شایعات توجه نکرده و فقط اخبار را از طریق مراجع معتبر دریافت کنند.
متهم: اختلافات خانوادگی باعث شد ۴ نفر را بکشم
مرد جوان با اعتراف به قتل ادعا کرد: این قتل را به خاطر اختلافات مالی گذشته با همکاری دو نفر دیگر انجام دادم. اگر مقتول حقم را می داد، این جنایت انجام نمی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی بدشد!اینگونه درگیری بایددرآمریکارخ میدادتاخوراک رادیوتلویزیون میشد!!!

    • دیوید

      واقعا چی داره به سرمون میاد *ما در کدام نقطه از انسانیت ایستا ده ایم همش جرم وجنایت اخه یکی به این ادم عوضی بگه اون بچه چه گناهی داشت لعنتی

    • بدون نام

      همین امروز در اخبار صدا و سیما می گوید:

      یک نفر در آمریکا تیر هوایی در کرد:))

      منتظر باشید..

    • کویر

      جدیداقاتلا به یکی دونفر اکتفانمیکنن دیگه زیر چهارنفربکشن براشون افت داره.عجب!!!!!!

    • غیور

      آخه یکی نیست بگه این همه اسلحه تو دست مردم چیکار داره این یک هشداری بر حکومت هم هست مسولین حد اقل فکری بکنید

    • عباد

      کاربران عزیز انقدر نگید,اگه این اتفاق امریکا افتاده بود رادیو تلوزیون چند روز این خبرروتکرار میکردن اخه اونجا خیلی, کم از این اتفاقها می افته ایران روزی چندتا اگه اخبار بخواد ازاین خبرها پخش کنه که 24ساعته باید تلوزیون خبر قتل وعام جنابت و تعرض کلاه برداری پخش کنه

    • بدون نام

      قابل توجه کامران نجف زاده

    • بدون نام

      اي بابا! اون از وضع اقتصادي و فرهنگي اون از الودگي هوا. وقتي كسي نيازهاي كف هرم مازلو ش هم براورده نميشه ازش انتظار انسانيت و اخلاق دارين ...
      ولي بعضيا انگار ذوقم مي كنن طوري كه مثلا اين اتفاقات داره توو كشور دشمنشون ميفته و حالا مي تونن بابتش بهش سركوفت بزنن.

    • نادری

      کنایه نزن عزیزم. اینجا با این همه مشکلات گاهی اتفاقی رخ میده. اما در امریکا به قول معروف در اوج تمدن و رفاه روزی چندین اتفاق از این بدتر می افته. نمونش پارسال یک دانش آموز 24نفر را تو کلاس به رگبار بست و کشت.

    • بدون نام

      عزیز اگه اونجا آمریکا ینگه دنیاست!!! اینجا برای چی!!! -ناموس دزدی با شکم گرسنه نوبره وال!!!من موندم چطوری با گرسنگی و بیکاری واین همه بدبختی دلشون پا ميشه میرن سراغ زن و دختر مردم ... پشیمون میشن بطور کلی ولی عواقب این چنینی داره!!! خدا همه را بیامرزه ولی بچه هشت ساله چرا!! شاید هم کشته شده ها در این کار نقشی نداشته باشند، اما واقعا در حرم آباد و این کار بعید است چون زن و دختر خرم آبادی خیلی سخت و یا اصلاً تسلیم این جوری نميشن شاید هم اختلاف مالی باشه!!! خدایی من خرم آبادی نیستم اما ده سال آنجا خدمت کردم، خدا کنه این خبر صحت نداشته باشه ا

    • ناقوس

      چشم هاروشن یواش یواش چاقو داره به کنارمیره جاشو اسلحه این طور چیزهامیگیره!قابل توجه مسئولین!!!

    • بدون نام

      ریشه همه این مشکلات،بیکاری ومشکلات مالی است...انتهای همه مشکلات اقتصادی ،دزدی و آدمکشی و در نهایت آدمخواری است!

    • بدون نام

      وقتی در هر اجتماعی (از اجتماع خانواده تا محل کار و محل زندگی و شهر و . . . ) انتقادها و اعتراضها و شکایتها بدلیل بی مسئولیتی ها و رفع تکلیفها و ضعف قانون و قانونگزار و مجری آن راه به جایی نمیبرد و یا به موقع رسیدگی نمیشود و بی تفاوت بودن به امورات و مشکلات مردم و به حال خود رها کردنها و تضییع حقوق و تظلمها (حداقل تصور آن ) باعث اینکونه برخوردهای مستقیم میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج