جاباما
۴۷۸۷۷۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خادم الشریعه: محکوم به برد هستم

ملی‌پوش شطرنج ایران می گوید امروز باید برابر رقیب گرجستانی به پیروزی برسد، در غیر این صورت از گردونه رقابت‌ها خارج می شود.

خبرگزاری ایسنا: ملی‌پوش شطرنج ایران در خصوص مسابقه امروزش (یکشنبه) ‌در رقابت‌های شطرنج قهرمانی زنان جهان، گفت‌: من امروز محکوم به برد هستم. تساوی نیز برایم ارزشی ندارد ، زیرا تنها در صورت پیروزی می‌توانم در رقابت‌ها بمانم. امروز با ریسک باید بازی کنم و هر چه که در توان دارم می گذارم ، زیرا من برای باخت نیامده‌ام و امیدوارم که در این بازی ببرم.

خادم الشریعه در خصوص دیدار روز گذشته‌اش، خاطر نشان کرد: روز گذشته بازی سختی داشتم و فکر می‌کردم که این بازی را ببرم، ولی خوب بازی نکردم و محاسباتم درست از آب در نیامد. حریفم بهتر از من بود و حق پیروزی با او بود. البته من در رنکینگ ابتدایی مسابقات خیلی از رقیب بالاتر بودم و شانس پیروزی من زیاد بود، ولی از این شانس استفاده نکردم. از خودم اصلا راضی نیستم و باید این نتیجه‌ را جبران کنم.

وی در پایان گفت‌: من اولین حضورم را در قهرمانی شطرنج جهان تجربه می‌کنم و این شرایط را برای من سخت‌تر کرده است. این مسابقات در سطح بسیار بالایی است. شاید خود من هم این انتظار را نداشتم. امیدوارم هموطنانم برایم دعا کنند تا امروز را به خوبی پشت سر بگذارم.

دیدارهای دور اول قهرمانی شطرنج زنان جهان در دو بازی رفت و برگشت انجام می‌شود و بازیکنی که بیش از یک پیروزی داشته باشد به دور بعد می‌رسد. در صورت تساوی طرفین مسابقات به بازی‌های ‌اضافه تر می کشد. سارا خادم الشریعه امروز در صورت پیروزی می‌تواند باز هم شانس برای باقی‌ مانده در این رقابت‌ها را داشته باشد، اما در صورت باخت و یا تساوی بانوی شماره یک شطرنج ایران از رقابت‌ها حذف می‌شود.

امروز همچنین آتوسا پورکاشیان و میترا حجازی پور به مصاف حریفان خود می‌روند. میترا حجازی پور روز گذشته را با بردی ناباورانه شروع کرد و برابر حریف قدرتمند روس به پیروزی رسید. پورکاشیان نیز با تساوی روز گذشته (شنبه) شانس صعود به مرحله بعد را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج