۴۷۹۲۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ از آقای عارف انتظار نداشتیم!

ببینید دوستان در رسانه ملی چه برگ‌های زرینی در این مدت ورق زده‌اند که حتی آقای عارف که خیلی اهل سخنرانی نیست و سکوت را به هیاهو ترجیح می‌دهد، اینچنین سکوت خود را شکسته و....

فریور خراباتی در روزنامه آرمان امروز نوشت:

ببینید دوستان در رسانه ملی چه برگ‌های زرینی در این مدت ورق زده‌اند که حتی آقای عارف که خیلی اهل سخنرانی نیست و سکوت را به هیاهو ترجیح می‌دهد، اینچنین سکوت خود را شکسته و در دیدار با اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران ضمن انتقاد از عملکرد صدا و سیما گفته: «تمامی امکانات بالقوه در اختیار جریان رقیب اصلاحات است، به ویژه تریبون‌های اصلی همچون صدا و سیما که نه تنها امکان استفاده برای اصلاح طلبان و اعتدالیون فراهم نیست بلکه تریبونی برای حمله به اصلاح طلبان شده است».
ببینید بنده از آقای عارف متعجب می‌شوم. ایشان که یک شخصیت سیاسی هستند و در مجلس حضور دارند دیگر چرا؟ صدا و سیمای نازنین، این رسانه ملی نازنین چند سال است که بکوب و ۲۴ ساعته دارد اصلاح طلبان را می‌کوبد، تازه شما متوجه زحمات بی‌شائبه این عزیزان شده‌اید؟ همینطوری در این ممکلت افراد قدر زحمات‌هایی که برایشان کشیده می‌شود را نمی‌دانند دیگر.
وجدانا صدا و سیما باید چه کار کند که شما متوجه این موضوع شوید؟‌اما بنده شخصا ناراحت می‌شوم اگر فکر کنید صدا و سیما فقط تریبونی برای حمله به اصلاح طلبان شده، زیرا این سازمان در این سال‌ها علاوه بر اصلاح‌طلبان، به جناح چپ، متضاد جناح راست، هرچیزی که راست نباشد را گویند، جریان همسو با دولت، جریان حامی دولت، خود دولت، هر جریانی که اسمش اصولگرا نباشد، دولت‌های هفتم و هشتم و شخصیت‌های سیاسی در دولت‌های هفتم و هشتم عنایت قابل توجهی دارد و از آنها نیز انتقاد می‌کند.
در نتیجه اینکه شما بگویید این سازمان صرفا از «اصلاح‌طلب‌ها» انتقاد می‌کند به نظرم کار درستی نیست.زیرا عزیزان در کنار انتقاد از تحسین و تقدیر هم استفاده می‌کنند و برای اینکه تنها زبان انتقاد نباشند، از اصولگرایان، جریان همسو با اصولگرایان، سمت راست، هرچیزی که چپ نباشد، متضاد اصلاح طلب، دلواپسان و... حمایت می‌کند که تنها برنامه‌های این سازمان برای انتقاد نباشد و از زحمات گروه‌های زحمتکش هم تقدیر به عمل می‌آورند، آن هم روزی چندبار!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج