جاباما
۴۷۹۲۳۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

«فروغ» را با صدای «علیرضا قربانی» ببینید

این ویدئو به کارگردانی «سینا پاکدل» و با حمایت موسسه تبلیغاتی نور و به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت «فروغ فرخزاد» تولید شده و در آن جمعی از چهره‌های مطرح فرهنگی و هنری کشور جلوی دوربین رفته‌اند.

وبسایت موسیقی ایرانیان : موزیک ویدئوی «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» و آهنگسازی «سامان صمیمی» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت. این ویدئو به کارگردانی «سینا پاکدل» و با حمایت موسسه تبلیغاتی نور و به مناسبت پنجاهمین سالگرد درگذشت «فروغ فرخزاد» تولید شده و در آن جمعی از چهره‌های مطرح فرهنگی و هنری کشور جلوی دوربین رفته‌اند.

نگار آذربایجانی، نسیم ادبی، عبدالله اسکندری، شایسته ایرانی، حسین پاکدل، مهدی پاکدل، تهمورث پورناظری، سیاوش چراغی پور، سام حسامی، شهاب حسینی، حسین خطیبی، سحر خطیبی، گوهر خیراندیش، بهرام دبیری، کامبیز درم بخش، حوریه دهقان شاد، فهیمه رحیمیان، حبیب رضایی، پری صابری، آزاده صمدی، محمدرضا غفاری، سولماز غنی، حسن فتحی، شقایق فراهانی، مارال فرجاد، شبنم فرشادجو، مسعود فروتن، فروغ قجابگلو، نادر مشایخی، فاطمه معتمدآریا، دریا مقبلی، مهدی میامی و محسن میرزاخانی هنرمندانی هستند که به ترتیب حروف الفبا در این ویدئوی متفاوت علیرضا قربانی حضور افتخاری داشته‌اند. «بابک صنایعی» طراح لباس و «علی رضوی» هم مدیر اجرایی این پروژه بزرگ تصویری بوده‌اند.

قطعه «فروغ» با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی سامان صمیمی روز نوزدهم بهمن‌ماه و با شعری از فروغ فرخزاد منتشر شد. «پدرام فریوسفی»، «میثم مروستی»، «نیلوفر محبی»، «محسن عبادی»، «سامان صمیمی»، «آتنا اشتیاقی» و «بهنام ابوالقاسم» نوازندگانی هستند که در این قطعه هنرنمایی کرده‌اند. صدابرداری و میکس و مسترینگ قطعه «فروغ» توسط «حسام‌الدین ناصری» انجام شده و بهنام ابوالقاسم هم ناظر ضبط بوده است.
در ادامه می توانید موزیک ویدئوی «فروغ» با صدای «علیرضا قربانی» را با اجازه صاحب اثر و از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» آنلاین ببینید.



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
«فروغ» را با صدای «علیرضا قربانی» ببینید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود.
      روح فروغ ادبیات ایران شاد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج