جاباما
۴۷۹۳۲۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۹ عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند

پژوهش‌ها نشان می‌دهد، بالاترین میزان حقوق دریافتی متعلق به افراد تحصیل‌کرده یا دارای دانش و مهارت است. یک فرد تحصیل‌کرده با دانش، بینش و آگاهی نسبت به زمینه‌ی کاری خود، از روندها و تغییرات آن مطلع است؛ بنابراین آموزش مسئله‌ای است که در طول زندگی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌سایت چطور - الهام صدوقی نیا: توصیه‌های منحصربه‌فرد موفقیتِ برایان تریسی (Brian Tracy) را امتحان کنید تا اثر فوق‌العاده آن را در کار و زندگی‌تان ببینید. برایان تریسی یکی از معروف‌ترین و برترین سخن‌رانان، مربیان و نویسندگان دنیاست که به کشورهای بسیاری سفر کرده و سخنرانی‌ها و سمینارهای او در زمینه‌های مختلفی مانند رشد و توسعه فردی، رهبری، مدیریت زمان، کسب و کار و فروش است.
9 عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند

تریسی عوامل موفقیت را شناسایی کرده که به شما کمک می‌کند تا هم در زندگی فردی و هم در زندگی حرفه‌ای خود به موفقیت‌های زیادی دست یابید. اگر بخشی از این توصیه‌ها یا تمامی آنها را اجرا کنید، در مسیر صحیحی قرار خواهید گرفت و به زودی به خواسته‌های‌ خود می‌رسید.

١. توجه به آموزش

پژوهش‌ها نشان می‌دهد، بالاترین میزان حقوق دریافتی متعلق به افراد تحصیل‌کرده یا دارای دانش و مهارت است. یک فرد تحصیل‌کرده با دانش، بینش و آگاهی نسبت به زمینه‌ی کاری خود، از روندها و تغییرات آن مطلع است؛ بنابراین آموزش مسئله‌ای است که در طول زندگی باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.
9 عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند

٢. کسب مهارت

یکی از عوامل موفقیت داشتن مهارت است. هر چقدر مهارت‌های بیشتری داشته باشید، فرصت‌های بهتری برای رشد و پیشرفت در شغل‌تان خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق مطالعه یا کسب تجربیات مختلف،‌ مهارت‌های‌ خود را افزایش دهید.

٣. گسترش ارتباطات

گسترش دایره‌ی ارتباطات بسیار مهم است. این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد و شما باید دائما در حال افزایش میزان ارتباطات خود باشید. در این صورت با افراد زیادی آشنا خواهید شد که هر یک به نوبه‌ی خود می‌توانند در موقع لزوم به یاری شما بیایند و به موفقیت و پیشرفت‌تان کمک کنند.

۴. پولدار بودن

مدیریت پول و دارایی بسیار مهم است. اگر به میزان کافی پول داشته باشید می‌توانید از فرصت‌های پیش روی‌ خود استفاده کنید. برای مثال اگر از شغل‌تان رضایت نداشته باشید، اما به درآمد آن نیاز داشته باشید به راحتی نمی‌توانید موقعیت خود را تغییر دهید، اما اگر امکانات و گزینه‌های مختلفی پیش رو داشته باشید در این صورت قادر خواهید بود آزادانه‌تر عمل کنید.

۵. برخورداری از عادات کاری خوب

9 عاملی که شما را به آرزوهایتان می رساند

این عادت به معنای اولویت‌بندی مناسب کارها و فعال بودن است و بهره‌وری را بالا می‌برد. ظرفیت شما برای افزایش میزان بازگشت به موقع سرمایه این امکان را به شما می‌دهد تا در زمان کمتر، دستاوردهای بیشتری داشته باشید. مرتب و منظم بودن و دقت داشتن در کارها باعث موفقیت می‌شود.

۶. مثبت اندیشی

شما این قدرت را دارید تا فارغ از هر مسیری که در آن هستید، مثبت‌اندیش باشید. باید سعی کنید در هر شرایطی جنبه‌ی مثبت ماجرا را ببینید و به پیش بروید. یک دیدگاه مثبت ذهنی هم در زندگی کاری و هم شخصی برای شما بسیار مفید خواهد بود.

٧. داشتن ظاهر مناسب

مانند انسان‌های موفق لباس بپوشید. این یک حقیقت است که ظاهر افراد بر زندگی‌شان اثر دارد و افراد بر اساس ظاهرشان قضاوت می‌شوند. یکی از بهترین‌ راه‌هایی که می‌توانید خودتان را به بهترین نحو به دیگران نشان دهید، ایجاد یک تصویر مثبت از خودتان است؛ بنابراین ارزش دارد که کمی از وقت‌تان را صرف رسیدن به ظاهرتان بکنید.

٨. افزایش خلاقیت

خلاقیت یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در زندگی است و بهترین راهی است که می‌توانید به کمک آن همراه با کار مداوم در سریع‌ترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابید. به یاد داشته باشید گاهی داشتن تنها یک ایده می‌تواند منجر به ثروت‌آفرینی شود. اکنون تصور کنید، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در سر دارید.

٩. برخوداری از یک شخصیت محکم و دوست‌داشتنی

احترامی که به دنبال اعتمادِ سایرین ایجاد شود، پایه و اساس قدرتمندی برای زندگی و روابط کاری و شخصی شماست. رعایت انضباط شخصی و داشتن صداقت باعث می‌شود، فرصت‌های زیادی به روی شما گشوده شود. وقتی دیگران شما را فردی امین و راستگو بدانند بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و شما را قبول خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج