۴۷۹۳۹۰
۵۱ نظر
۵۰۱۲
۵۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ماجرای عجیب فرو رفتن مداد در سر امیر حسین

یک لحظه خشم آقای معلم سبب شد ۱۰ سانت از مداد تیز در سر دانش آموز ۱۰ ساله فرو رود.

خبرگزاری میزان: یک لحظه خشم آقای معلم سبب شد ۱۰ سانت از مداد تیز در سر دانش آموز ۱۰ ساله فرو رود.

مدادش را به خوبی تراشیده بود تا بتواند تکالیف آقای معلم را سر کلاس بنویسد. صبح شنبه بود و با این امید که قرار است هفته خوبی را آغاز کند، وارد کلاس درس شد.

زمان آن رسید که معلم تکالیف دانش آموزان را ببیند. امیر حسین اما دفترش را در خانه جا گذاشته بود. باید پاسخ معلم را می داد. درسش تعریفی نداشت و معلم این بار هم گمان کرد که می خواهد از زیر درس و مشق فرار کند.

معلم به سمت او رفت تا تنبیه اش کند. امیر حسین، همچنان مداد در دست، در گوشه ای کز کرده بود. دست آقای معلم که بالا رفت، ترس تمام وجودش را فرا گرفت. دستانش را به عقب برد تا برابر سیلی معلم از خود دفاع کند اما به یکباره مداد در پوست سرش که برای راضی کردن مسئولان مدرسه موهایش را به سبک سربازان صفر تراشیده بود، رفت.

مداد تیز حدود ۱۰ سانت در داخل پوست سر دانش آموز رفت و معلم هراسان او را به درمانگاه شهر رودبار جنوب از توابع کرمان رساند. تجهیزات درمانگاه اما کافی نبود. به همین خاطر مجبور شدند دانش آموز را به درمانگاه مجهز تری در یکی از شهرستان های اطراف ببرند. پدر و مادر امیر حسین نیز خبر دار شدند تا فرزندشان را مداد در سر همراهی کنند.

دقایق بسیار دلهره آوری بود. پدر هر لحظه از این می ترسید که شاید مداد وارد جمجمه فرزندش شده باشد و امیر حسین نیز از درد زیاد تنها گریه می کرد.

خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان برای بررسی وضعیت امیر حسین مرادی نیا، دانش آموز ۱۰ ساله ای که در پایه سوم دبستان تحصیل می کند با امیر حمزه مرادی نیا، پدر این دانش آموز گفت و گویی داشته است.

وی در رابطه با روز حادثه می گوید: امیر حسین جزو آن دسته از دانش آموزان درس خوان به حساب نمی آید. او پایه اول دبستان را دوبار خواند و به همین خاطر اکنون در سن ۱۰ سالگی کلاس سوم ابتدایی است. این طور که خودش تعریف می کند، روز حادثه دفتری که تکالیفش را در آن می نوشته را در خانه جا گذاشته و به همین خاطر با عصبانیت معلم مواجه می شود.

وی می افزاید: امیر حسین علاقه زیادی به تیز کردن مدادهایش دارد. همیشه در خانه مدادهایش را کامل تیز می کند تا در مدرسه مشکلی نداشته باشد. آن روز نیز او یک مداد در دست داشته و زمانی که معلم اقدام به زدن سیلی به او می کند گویا پس از برخورد دست معلم با دست امیر حسین که در پشت سرش قرار داشته، مداد وارد سر او می شود.

پدر این دانش آموز با اشاره به تماس مسئولان مدرسه با اعضای خانواده می گوید: پس از این حادثه، معلم مدرسه نیز به شدت ترسیده بود. بلافاصله از سوی مسئولان مدرسه با خانه ما تماس گرفته شد و به ما گفتند که در مدرسه برای امیر حسین اتفاقی افتاده است. آنها اعلام کردند که امیر حسین را به درمانگاه برده اند و ما نیز به آنجا برویم.

وی می افزاید: به درمانگاه که رسیدیم، پرستاران اعلام کردند که ممکن است وضعیت امیر حسین وخیم باشد و آنها قادر به انجام عمل در صورت نیاز نیستند. به همین خاطر با خودرو شخصی او را به درمانگاه مجهز تری در شهرستان "کهنوج" رساندیم.

پدر این دانش آموز از بیهوش کردن فرزندش جهت خارج کردن مداد از سر او خبر می دهد و می گوید: برای خارج کردن مداد از سر امیر حسین، پزشکان ابتدا او را بی هوش کردند. در نهایت نیز مداد را که حدود ۱۰ سانت آن در داخل پوست سر فرزندم فرو رفته بود، خارج کردند.

وی می افزاید: پس از خارج کردن مداد، سر امیر حسین ۱۰ بخیه خورد و پزشکان او را مرخص کردند.

پدر این دانش آموز با تاکید بر اینکه مراحل اداری شکایت از معلم را طی خواهیم کرد می گوید: مسئولان آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب پس از این حادثه به دیدار فرزندم آمدند و اعلام کردند که خودشان پیگیر این تخلف خواهند بود. درخواست ما این است که این پیگیری صورت گیرد تا درس عبرتی برای سایر معلمان شود.

وی با اشاره به ملاقات های متعدد معلم از امیر حسین می گوید: امیر حسین پسر بازیگوشی است و این احتمال وجود دارد که او معلمش را به مرز عصبانیت رسانده باشد. پس از این حادثه، معلم چند بار با همسرش که او نیز فرهنگی است، به دیدار امیر حسین آمده و از او دلجویی کرده است.

پدر این دانش آموز می گوید: معلم مدرسه امیر حسین برای رفت و آمد از خانه تا مدرسه ۴۰۰ کیلومتر را طی می کند و برای کمک به دانش آموزان هر روز این فاصله را طی می کند اما ما نیز با هزار امید و آرزو فرزندانمان را به مدرسه می فرستیم و دوست نداریم که در مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردک وحشی نفهم...!!؟

    • بدون نام

      چطوری دلت اومد !یه پسر بچه محروم از زندگی را بزنی!؟ شرم برتو، شرم بر آموزش پرورش که در پی این حوادث نشان داده واقعا ...!!!؟

    • حق گو

      پدرشوبایددربیارن،مگه برده که نیستن که باهاشون اینجوری رفتارمیکنن

    • ناصر

      خدارو شکر بخير گذشته ، از اين لحاظ خيلي خوشحالم ،
      اينکه حالا با اين معلم چه بايد کرد خيلي سخته جوابش اگر اتفاقي ميافتتاد هممون احتمالا دوست داشتيم معلم مجازات بشه ، ولي حالا هر کي يه نظري داره ، گر چه بايد برخورد صورت بگيره ، ولي من از يه ديد ديگه ميخوام نظر بدم اونم اينه که آستانه تحمل جامعه کلا پايين اومده بايد ريشه يابي باشه چرا اينطور شده ، گر چه ميشه حدس زد که مسائل اقتصادي خيلي نقش پر رنگي داره ، اختلاف طبقاتي خيلي شديد هم خيلي ميتونه کمک کنه که افراد احساس فقر بيشتري بکنن ، که تو جامعه ما اين اختلاف طبقاتي بيداد ميکنه ،

    • بدون نام

      معلم در اینجا خیلی تقصیر ندارد
      و از روی قصد و شرارت اینکار را نکرده
      حادثه بوده و بنده خدا خودشم به انداره کافی زجر کشیده

    • بدون نام

      اینجور آدما حقشون همون اخراجه. اینقدر وحشی.

    • یک مادر

      اصلا معلم حق نداره رو بچه ی کسی دست بلند کنه اگه درس نمیخونه به ضرر خودش میشه به معلم چه اگه شیطونه از کلاس اخراجش کنه بده دست پدر ومادرش ولی حق تنبیه نداره اگه یه بلایی سر این بچه میومد که خطرناکتر بود چی کار میخواست بکنه دیگه پشیمونی فایده ای داشت؟

    • موحد

      کاش این ملت بیسواد اینقدر خودشان را صاحب نظر نمیدانستند و الکی نظر بدهند

      پاسخ ها

      • زرتاک

        بی سواد خالته

    • بدون نام

      دیواری کوتاه تر ازبچه های مناطق محروم نیست،بااین جانی طوری برخوردکنیدکه درس عبرتی برادیگران بشه،ثواب سرهمین دانش اموزاحقوق میگیری،مثل ماکارگربودی بعدمیفهمیدی

    • بدون نام

      در اشتباه این معلم شکی نیست اما قسمت بد این ماجرا این است که اشتباه یک نفر به پای همه معلمان نوشته میشود چه توهین ها وبی احترامیهایی که به همه معلمها نمیشود

    • سید

      من معلم باز نشسته ام پیش آمد به خیر گذشته،احترام معلم را نگه دارید
      هر چند تنبیه اونهم در مقطع کنونی جهالت معلم را میرسونه
      بهتره پس از گرفتن دیه و تنبیهات لازم برای معلم،قضیه تمام شود

    • مهربانو

      بیایید بجای اینهمه قضاوت وحکم صادر کردن وسخنرانی بر علیه معلم خودتان را به جای او بگذارید واستانه تحمل خودتان را بسنجید کار معلم مورد تایید نیست. ونمیبایست عصبانی میشد وکار به اینجا میرسید اما شماهایی که خیلی راحت قضاوت میکنید وحکم صادر میکنید کمی فکر کنید شما بودید چه میکردید

    • محمد

      سلام احترام معلما همیشه واجبه و ما نمیتوانیم و اجازه نداریم بخاطر یه اتفاق غیر عمد ارزش و کل زحمات این عزیزان دلسوز را زیر سوال ببریم.مطمئن باشید خود معلم به اندازه کافی برای این قضیه ناراحت است.

    • بدون نام

      خطاب به مثلا موحد!؟ اگر وحشی گری مساوی است با بیسوادی!؟ همان بهتر که ما بیسوادیم!؟ اما امیدوارم این اتفاق برای عزیزانت بی افتد تا عکس العمل باسوادیت را شاهد باشیم...!!؟

    • بدون نام

      400 کیلومتر ای بابا

    • بدون نام

      آقای معلم بازنشسته! آیا اگر این وحشیگری!؟ برای فرزندنت پیش می آمد باز به همین سادگی میگفتی پیش اومد!بخیر گذشت!؟ شرف کجا رفته...!!؟

    • بدون نام

      معلمی شغل انبیاء بود....!!!؟

    • بدون نام

      خوب پیش میآد خوب شد شماها قاضی نیستید والا 90 در صد مردم را اعدام میکردید

    • بدون نام

      خوب اشتباه از آموزش وپرورش هست يه بچه ای که دو بار کلاس اول ابتدایی رو میخونه حتما این بچه از خیلی نظرها مشکل داره ومعلمی که تو مناطق محروم داره درس میده از روی خوشی زیاد نخواسته که این اتفاق بيفته درضمن مداد دست خود دانش آموز بوده معلم از دستش نگرفته که فرو کنه تو سرش خواهشا همیشه خودتون رو تو شرایط دیگران قرار بدهید وقضاوت نکنید.

    • بدون نام

      کامنتای بعضیا واقعا تاسف باره.این یه اتفاق بوده.معلم ک نمیخواسته اینطور بشه

    • الی

      خب درس نخونه خودش ضررشو میبینه معلم چرا خودشو کاسه داغتر از آش میکنه و فکر میکنه با سیلی زدن میتونه یکی رو ادم کنه

    • بدون نام

      آن کودک آزار شد. آن معلم هم تعدیب شد. خدا برای کسی نیاورد.

    • بدون نام

      سلام وقتی مادر یک دانش اموز بامعلم بچه اش درگیر میشه وباعث سقط جنین معلم میشه چرا ازاین اظهار نظرا نیست .بااین وضعیت کشور روز به روز بیسوادتر خواهدشد .یک طرفه قضاوت نکنیم .معلم بیچاره عمدا که نزده فراموش نکنیم تمام کسانی که منم منم میزنن از زحمات معلمین بوده .

    • بدون نام

      خیلی دلم گرفته این بچه اختلال یادگیری داره و معلم بیسواد فکر می کنه باید پابه پای دیگر بچه ها مثل بلبل جواب بده و نمی تونه من یه بچه این شکلی دارم با هم تکالیفش را انجام می دهیم و با وجودی که هرگز کمتر از سه غلط نداره ولی معلمش همیشه در حال شکایت و جالبه به شیر خوردن بچه هم کار داره و میگه چرا شیر مدرسه را نمی خوره و به بچه فشار میاره حتما بخور ِبچه ام اعتماد به نفسش ضعیف شده و خودم هم از فشاری که بهش میاد عذاب میکشم ا

    • عماد

      باید معلم و در ملأعام اعدام کنن

      پاسخ ها

      • نسیم

        شما قاضی خودت و خانواده ت باش قتل که نکرده ...

    • بدون نام

      این شهرستانی ها خیلی ساده هستند و مهربان پدر پسره تازه داره از معلم طرفداری میکنه یا اینجوری بهش یاد دادند تا سر قضیه رو بهم بیاورند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما پایتخت نشین زرنگ باش حق و حقوقت بگیر باید معلم بکشه تا خیالتون راحت شه اتفاق بوده منطقی برخورد کردن ربطی به سادگی نداره اوکی

    • بدون نام

      کاربر عماد لا یک

    • رضایی

      400 کیلومتر از تهران تا اصفهان هر روز رفت و برگشت مگه راننده اتوبوسه یا معلم. مقصر واقعا کیه

    • بدون نام

      ۱۴/۵۳لاییییییییک

    • بدون نام

      بدون نام ۱۷/۲۵ ناراحت نباش عزیز بچه هاکمی بی توجهی میکنن ان شاء الله بزرگتربشه بهترمیشه ودرکشم بالاترمیره فقط خدا کنه این معلمان رفتاربهتری باکودکان داشته باشن وباعث نشن طفلکیا ازدرس ومدرسه وحشتزده بشن ومدرسه براشون یادآور شکنجه گاه باشه خدایاخودت حافظ ونگهدار کودکان معصوم باش

    • بدون نام

      کامنتا تاسف بارنیستن بلکه درد ورنج کودکان به تصویرکشیده میشه ودردناک اینجاست کودکان هیچ حقوقی دراینجامدارن وفقط تحقیرمیشن بخداقسم اگرمعلم آشناوفامیل کودک باشه بهش بالاترازگل نمیگه واگرنباشه هرتوهینی بهش میشه این مسلمه که بچه ازدرس فراری وزده میشه کودک باکتک پرخاشگرتر میشه نه بهتر امیدوارم این تنبیه بدنی برای همیشه ریشه کن بشه ودرمدارس مخصوصا ابتدایی شادی ومهربانی ومحبت به کودکان جایگزین بشه

    • بدون نام

      کمک میکنیم پولشو بده دهنشو ببنده.عماد تو هم بیا بهت نه یکبار بلکه چندبار توهین بشه ببینم ساکت میمونی؟همتون زیر دست مایید و بی ادب باید ادب بشه تا آدمهایی مثل شماها بوجود نیایند

    • بدون نام

      کابر 20/32 ممنونم من به بزرگی خدا خیلی اعتقاد دارم سپردم به خودش اما دوست ندارم کسی او را ناراحت کنه و روش خیلی حساسم اون فقط مشکل دیکته و خواندن داره و گرنه جمع سه رقمی را ذهنی حل می کنه و کلاس سومه

    • م پ

      خدا به فریاد معلم ودانش آموز رسید که این معلم ترسید وتا عمر دارد دست رو دانش آموزی بلند نکند خو اآخه مرد مؤمن شدت عصبانییتت چقدر زیاد بود که مداد تا ده سانت توی سر طفل معصوم فرو رفت با محبت با این بچه ها رفتار کنید تا با علاقه به مدرسه بیان آنوقت می بینی چقد زرنگ میشوند واله خدا بهش رحم کرده که تو مغزش فرو نرفت

    • بیلا

      از وقتی که بچه هام تصویر را دیدن بچه هام از مدرسه می ترسند

    • بدون نام

      درسته که تنبیه کردن و زدن دانش آموز کار درستی نیست ولی مداد که توسط خوو معلم تو سرش نرفته که معلم را تا پای چوبه ی دار بودید. یک لحظه که بچه دستش را برای دفاع از خود به طرف سرش برده مداد فرو رفته. متاسفانه در جایی دیگر مبالغه کرده بودند و نوشته بودند فرو کردن مداد در سر دانش آموز. به نظر من خبر را درست و صحیح باید نوشت.

    • ایرانی

      مداد توسط خود دانش اموز وارد سرش شده و معلم این کار رو نکرده،اگه قرار باشه معلم به خاطر خطای دانش اموز اونها رو بازخواست نکنه که دیگه معلم نیست،باید جای اون معلم باشید بعد نظر بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم یه بار یکی رو میخواستم به قصد کشت بزنم .آخه اونکاری که گفتمو انجام نداده بود..یه گوشواره عجیب داشت تازدم نزدیک بود به شاهرگش فرو بره.اینا چرا گوشواره هاشون اینجوریه؟همش تقصیر خودشونه.

    • بدون نام

      من از یکی معلمام کتک خوردم واقعا ازشون ممنونم چون صلاحمو میخواست اما وقتی فهمید مرگ مادرم باعث درس نخونیم شده منو خیلی حمایت و من به خاطر ایشون الان دانشجوی پزشکی شهید بهشتی هستم
      به نوبه خودم از همه معلمان گرامی کشورم سپاسگزاری میکنم

    • بدون نام

      نه کاربرایرانی به زمین وآسمان هم بری ودلیل ومنطق بیاری برای این عمل زشت معلم نمیتونی چون معلم توسرش فروکرده چطورخودبچه این بلاودرد رونصیب خودش میکنه حرفت غیرمنطقیه

    • محمد

      دراین زمان حتی پدر و مادر حق زدن بچه خود را ندار د وای بحال تو معلم تو فقط درست را درست بده والسلام لطفا شما هم انقدر از معلم ها دفاع نکنید پول می گیرد نه برای کتک زدن بلکه برای اموزش وتربیت درست

    • دراكولا تا به تا

      اخه پدر عزيز به كسي ربطي نداره كه بچه شما اختلال يادگيري داره يا معلم با چه مشقتي خودش رو به مدرسه ميرسونه. اگر مداد وارد جمجمه بچه ات شده بود و اسيب مغزي ايجاد ميكرد ميخواستي چي كار كني؟ معلم نميتونه خشمش رو كنترل كنه استعفا بده. پدر جان اين بچه به جز شما كه مدافعي نداره، شما هم كه حق رو داري به معلم ميدي اخه!

    • بدون نام

      .درستو بده چیه؟معلم نیستی،پس ..........

    • بدون نام

      ........ کی میشه به اموزش و پرورش توجه بشه ما در اینده جمعیت تولید کننده ایران رو تشکیل میدیم. حدود ۱۵ میلیون جمعیت داریم . معلما بعضیاشون نه دلسوزی دارن نه خوب درس میدن تا باشون بریم کلاس خصوصی . هر کسی تو یه کاری استعداد داره با این وضعیت که با بچه ها این جوری رفتار میشه ریشه استعدادهاشون خشک میشه و همینه که هدفشون رو از دست میدن و از همه چی زده میشن یا ترک تحصیل میکنن یا سر نخ بازیگوشی ها که خلاقیت ها زیر مجموعه اش میشن رو از دست میدن. بعد برای اینده مون یه سری افراد نا اگاه و نابلد و.... باید شورای

    • ایرانی

      پس نظر شما اینه که معلم فقط بره سر کلاس درسشو بده،کاری نداشته باشه دانش اموز درس بخونه یا نه،اگر سر کلاس همدیگر رو هم بقصد کشت زدن بازم کاری نداشته باشه چون ممکنه از این جور اتفاقا بیوفته،درس بده و پاشو بیاندازه روی پاش

    • لیلا

      واااااااا خوبه اقا عماد قاضی نیست

    • زلزله

      وقتی با یه دانش اموز اینطوری برخورد میکنند تحقیرش میکنند اعتماد به نفسشو ازش میگیرن وقتی بیشتر معلما عقدهاشونو تو مدارس سر بچهها خالی میکنند نباید بگیم چرا ایرانیا شاد نیستند چرا تو خودکشی رتبه دارند و...چون تو بچگی اینطوری شخصیتشونو لگد مال کردن.

    • عباداله عزیزی

      نباید کسی را که سلامت خود ودیگرلن را به خطر می اندازد استخدام کرد من معلم مشناسم که درس نمیده فقط ورزشه عصبی تا به حال چند دانش آموز را زده کارش ندارند واز خودش هم زیاد تعریف می کند میگه من دبیرم همه ازش شاکیند حتی خانواده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج