۴۷۹۵۷۴
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

مرسدس G۶۵۰، اولین شاسی‌بلند می‌باخ

مرسدس G۶۵۰ آماده ورود به بازار است؛ غول گران‌‌قیمت، پرقدرت و فوق لوکسی که شبیه هیچکدام از می‌باخ‌های دیگر مرسدس نیست.

وب سایت جی اس ام: مرسدس G۶۵۰ آماده ورود به بازار است؛ غول گران‌‌قیمت، پرقدرت و فوق لوکسی که شبیه هیچکدام از می‌باخ‌های دیگر مرسدس نیست.
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ

تا همین دیروز، مدل‌های S-class سدان و نسخه تشریفاتی آن یعنی Pullman و همچنین S۶۵۰ کابریولت تنها خودروهایی بودند که با برند مرسدس - می‌باخ معرفی شده‌اند، ولی حالا آلمانی‌ها برای نخستین‌بار شاسی‌بلندی با لوگوی می‌باخ ساخته‌اند؛ غولی که متفاوت‌ترین می‌باخ تاریخ است: G۶۵۰ لندآیولت.
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ

مرسدس برای ساخت این غول تجملی از شاسی‌بلند جعبه‌ای‌اش، یعنی G-class اتاق W۴۶۳، بهره گرفته است. سپس شاسی آن را کشید تا فاصله محوری خودرو ۵۷.۸ سانتیمتر بیشتر از G-classهای استاندارد باشد. این افزایش فاصله محوری تماما در اختیار دو سرنشین عقب قرار گرفته است تا بهترین و بیشترین فضای پای ممکن را داشته باشند.
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ

اگر به فضای سرنشینان دقت کنید، می‌بینید که مرسدس سقف بالای سر آن‌ها را برداشته و جای آن از سقف چرمی استفاده کرده است که با فشردن یک دکمه بازوبسته می‌شود. برای راحتی هرچه بیشتر سرنشینان عقب، مرسدس از صندلی‌های S-class برای G۶۵۰ نیز بهره گرفته؛ صندلی‌هایی که هم سیستم سرمایشی-گرمایشی دارند و هم به زیرپایی برقی و ماساژور مجهزند.
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ
همچنین برای آنکه سرنشینان عقب فضای اختصاصی‌ داشته باشند، مرسدس ردیف جلو و عقب صندلی‌ها را با پنل شیشه‌ای از یکدیگر جدا کرده است. دو تبلت 10 اینچی تاشو، محفظه خنک‌کن و گرمکن از دیگر امکاناتی است که در ردیف عقب به چشم می‌خورند.
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ

G۶۵۰ نه تنها در ظاهر بلکه در باطن هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اول از همه باید به اکسل محرک آن اشاره کرد که قبل از این خودرو ابتدا روی شش‌چرخ مرسدس G۶۳ ۶x۶ و سپس روی مرسدس G۵۰۰ ۴x۴۲ امتحانش را پس داده بود. پیشرانه G۶۵۰ نیز همان قلب ۱۲ سیلندر S۶۵۰ کابریولت است که ۶۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن‌متر گشتاورش به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود؛ چرخ‌هایی که رینگ‌های عظیم ۲۲ اینچی دارند.

مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ

خط تولید G۶۵۰ همچون سایر G-classهای مرسدس در اتریش قرار دارد. G۶۵۰ ماه آینده در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی و بلافاصله آماده فروش می‌شود، ولی نخستین سری تحویلی آن زودتر از پاییز ۲۰۱۷ به بازار نمی‌آید. هنوز قیمتی برای G۶۵۰ اعلام نشده، اما خبرهای رسمی تایید کرده‌اند که قیمت آن از قیمت G۶۳ ۶x۶ قطعا بیشتر است؛ یعنی باید منتظر قیمتی فراتر از ۴۸۰ هزار دلار باشیم! تولید تنها ۹۹ دستگاه از G۶۵۰ از مهم‌ترین دلایل این قیمت کهکشانی است.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید:
مرسدس G650، اولین شاسی‌بلند می‌باخ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج