جاباما
۴۷۹۶۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«ویولن تایتانیک» دوباره می‌آید

نمایش «ویولن تایتانیک» به کارگردانی پیترو فلوریدیا، کارگردان ایتالیایی که پیش از جشنواره تئاتر فجر اجرا شده بود دوباره به صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: نمایش «ویولن تایتانیک» به کارگردانی پیترو فلوریدیا، کارگردان ایتالیایی که پیش از جشنواره تئاتر فجر اجرا شده بود دوباره به صحنه می‌رود.
«ویولن تایتانیک» دوباره می‌آید

به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر موج، نمایش «ویولن تایتانیک» کار مشترک گروه تئاتر موج و کمپانی متیچی ایتالیا با حضور بازیگران ایرانی و افغانستانی از یکشنبه - اول اسفندماه - اجرای خود را در کارگاه دکور رودکی از سر می‌گیرد.

این نمایش که نگاه تازه‌ای به ماجرای غرق شدن کشتی تایتانیک دارد، پیش از این با استقبال خوب مخاطبان روبرو شده بود، اما به علت همزمانی با جشنواره تئاتر فجر و اجرای گروه لهستان در پارکینگ تالار حافظ، موقتا به اجرای خود پایان داد.

«ویولن تایتانیک» به تهیه‌کنندگی آرش عباسی از روز یکشنبه - اول اسفندماه - ساعت ۱۹ در کارگاه دکور رودکی به صحنه خواهد رفت و پیش فروش بلیت‌های آن از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه ۲۸ بهمن در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت‌های سه اجرای نخست این نمایش را با تخفیف ویژه از سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com تهیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج