۴۸۰۰۴۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شوخی با ترامپ و دارودسته‌اش ادامه دارد

در حالیکه الک بالدوین برای هفدهمین بار مسئولیت مجری گری برنامه «پخش زنده شنبه شب» را بر عهده گرفت، شان اسپایسر سخنگوی رسانه‌ای کاخ سفید و بی‌استعدادی‌هایش یک بار دیگر به سخره گرفته شدند.

روزنامه بانی فیلم: در حالیکه الک بالدوین برای هفدهمین بار مسئولیت مجری گری برنامه «پخش زنده شنبه شب» را بر عهده گرفت، شان اسپایسر سخنگوی رسانه‌ای کاخ سفید و بی‌استعدادی‌هایش یک بار دیگر به سخره گرفته شدند.

به نقل از گاردین، وقتی هفته گذشته ملیسا مک کارتی نقش شان اسپایسر سخنگوی رسانه ای کاخ سفید را در برنامه «پخش زنده شنبه شب» یا «اس ان ال» بازی کرد، به سرعت همه جا محبوب شد و خیلی ها را خوشحال کرد که پرزیدنت دونالد ترامپ از اینکه دید نقش نماینده اش را یک زن بازی کرده، بسیار ناراضی است. این مسئله همچنین باعث شد کمپینی هم در اینترنت مبنی بر این به وجود بیاید که دشمن دیرینه ترامپ یعنی رُزی اودانل نقش مشاور او استیو بنون را در این برنامه بازی کند.
شوخی با ترامپ و دارودسته‌اش ادامه دارد

حتی با وجود اینکه اودانل در حرکتی که نشان از علاقه اش برای ایفای این نقش داشت، خودش را مثل استیون بنون گریم کرد، این هفته خبری از او نبود، اما شکی در این وجود نداشت که این سریال مک کارتی را این بار برای قسمت پیش از تیتراژ بازمی گرداند و تماشاچی ها هم با حرارت او را تشویق می‌کنند.

نمایش مک کارتی یک هجو سیاسی خارق العاده است؛ فعال و بصری به یک شیوه کمدیک کلی، آن هم در حالیکه پر از اشاره های آگاهانه به بی استعدادی های اسپایسر پشت تریبون کاخ سفید است.

در اپیزود این هفته، او که در ابتدا ادعا می کرد این «اسپایسی جدید» حالا آرام تر است، به سرعت شروع به خواندن لیستی از نام های آسیای مرکزی کرد و بعد با استفاده از اسباب بازی وضعیت ممنوعیت سفر را توضیح داد تا «شما نوزادهای احمق بتوانید بفهمید.» لیست «حملات تروریستی گزارش نشده» او هم شامل «کشتار فراگل راک» و «آن شب که آن ها دیکسی پیر را زیر کردند» می شود.

اسپایسر در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران یک برگ روب بزرگ بیرون کشید و با آن به جان خبرنگار افتاد و گفت «دارم این کار را می کنم که بی صداقتی تان را بیرون کنم.» یک بار دیگر وقتی از او پرسیدند که از نظر روانی حالش خوب است یا نه، اسپایسر باز هم تریبون اش که حالا چرخ زیرش نصب شده بود را به سمت خبرنگاران هدایت کرد و وسط آن ها چرخ زد. این قسمت از برنامه خیلی خوب و کاملا ضروری بود، اما احتمالا آخرین باری است که لازم است آن را تا مدتی ببینیم، حداقل تا وقتی که اسپایسر واقعی روتین هایش را عوض کند، چون در غیر این صورت «اس ان ال» محتوای زیادی برای تولید کردن نخواهد داشت.

همه چیزهای دیگر
الک بالدوین برای هفدهمین بار مسئولیت میزبانی «اس ان ال» را بر عهده گرفت و رکورد شکست، اما مونولوگش می توانست بهتر باشد. او با آب و تاب درباره مسن شدن با پیت دیویدسون، بازیگر ۲۳ ساله برنامه صحبت کرد، اما هنوز هم چند دیالوگ خوب داشت. دیویدسون پرسید: «کی وقتی پیرتر می شوی سرت گسترش پیدا می کند؟»

یک تبلیغ شکلات از پیش ضبط شده درباره تلاشی برای قاطی کردن ولنتاین با ماه تاریخ سیاهپوستان یک فاکتور شوک خوب داشت، از این نظر که دو زن آفریقایی آمریکایی داستان جعبه هدیه شکلات هایی را بازمی کنند که چهره های برتر آفریقایی آمریکایی روی شان حک شده است. بهترین جوک ها هم مال شکلات هایی بودند که با مزه های خاص «من کرمی دارم» دکتر مارتین لوتر کینگ تولید شده بودند.

بحث برانگیزترین قسمت برنامه مربوط به رابطه روی آنتن بین جک تپر از شبکه سی ان ان و مشاور کاخ سفید کلی ان کانوی در یک ویدیوی دیگر با تم موضوعی فیلم های سینمایی می شد. مشخص است که «اس ان ال» در سال جدید ترحم کمتری برای کانوی خرج می کند و این بار نشان داد که تپر او را در برنامه اش قبول نمی کند و به کانوی می گوید: «اگر فقط می خواهی دروغ بگویی نمی توانیم تو را در تلویزیون داشته باشیم» که کانوی در پاسخش می گوید «فقط کمی با اخلاقیات در تضاد است، به همه کلیک هایی که برنامه ات می خورد فکر کن!»

از آنجا به بعد هم فقط قضیه بدتر شد و نشان داد که کانوی حاضر است تا چه حد پیش برود تا چهره اش را روی صفحه های نمایش تلویزیونی نگه دارد.

قسمت این هفته «آپدیت آخر هفته» برنامه هم جالب بود، اما مشکلات داشتن چند هجو سیاسی به علاوه این قسمت وقتی آشکار شد که قسمت های هجو تا حدودی تکراری شدند که این هفته مربوط به بحثی بود که سر کمپانی نوردستروم و کنار گذاشتن خط تولید پوشاک ایوانکا ترامپ به وجود آمد. کالین جوست مجری این بخش با اشاره به جف سِشِنز که اخیرا به عنوان دادستان کل انتخاب شد، او را «ژنرال موتلفه جدید» خواند و به خاطر اینکه او به دلیل دیدگاه های مشکل دار نژادی اش نتوانسته بود در دهه هشتاد قاضی شود، او را دست انداخت و گفت: «اگر معمولا فقط یک چیز باشد که نژادپرستان را بهتر کند، گذر زمان است.»

شخصیت ترامپ با بازی بالدوین که در حین اجرای موزیکال برنامه وقت کرده بود مو و گریم کاملش را به سر کند، بالاخره جلوی دوربین آمد و این بار از دستور ممنوعیت سفرش در «دادگاه مردم قاضی جودی» حمایت کرد. این قسمت هم چند جوک خوب داشت - از جمله اینکه ترامپ فکر کرد یکی از قاضی های مونث مهماندار هوایپماست و ولادیمیر پوتین به دادگاه رفت تا از ترامپ دفاع کند - اما بزرگترین واکنش مال قاضی جودی (با بازی سسیلی استرانگ) بود که به پرزیدنت فریاد زد: «می خواهم یک روز یکی از خبرهای سی ان ان را نبینم که زهره ترکم می کند!» و حضار برایش دست زدند.

دو قسمت پایانی بیشتر از اینکه هیستریک باشند، هوشمندانه بودند. تریسی مورگان دوباره به «اس ان ال» بازگشت تا نقش یکی از دوقلوی بیانسه را کنار کینان تامپسون بازی کند. برنامه بیانسه عجیب بود، اما آن دیوانگی فوق العاده بهترین برنامه های آخر «اس ان ال» را نداشت. لزلی جونز هم ویدیویی ضبط کرده بود که هوشیار بود، اما نتوانست به بهترین شکل اجرا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج