۴۸۰۱۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طنز؛ سورپرایز مسئولان در ولنتاین

با سلام خدمت شما و خوانندگان محترم. فرو رفتن مداد در سر دانش‌آموز کرمانی در اثر تنبیه معلم دلسوز افق‌های جدیدی را پیش روی ما براي گرفتن اعتراف از متهمین گشود. موندم این روش‌ها چه جوری به ذهن‌تون می‌رسه.

آیدین سیارسریع در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

با سلام خدمت شما و خوانندگان محترم. فرو رفتن مداد در سر دانش‌آموز کرمانی در اثر تنبیه معلم دلسوز افق‌های جدیدی را پیش روی ما براي گرفتن اعتراف از متهمین گشود. موندم این روش‌ها چه جوری به ذهن‌تون می‌رسه.

(یکی از فرماندهان داعش از سوریه)

خطاب به آن‌هایی که دائم از تنبیه بدنی کودکان در مدارس انتقاد می‌کنند عرض می‌کنم که اولا بخشی از این تنبیه‌ها طبیعی است. ثانیا فرو رفتن مداد در سر دانش‌آموز کرمانی نشان از جایگاه والای قلم و کتابت در سیستم آموزشی ما دارد. وگرنه چرا میز و صندلی در سر این کودک نازنین فرو نرفت؟

(دکتر ماله‌کشیان از آموزش و پرورش)

بار دیگر عناصر وابسته به بیگانگان و مزدوران بی‌جیره و مواجبی چون گرد و غبار، برف، باران و طوفان با غافلگیرکردن مسئولان عزیز ما با روش‌های بسیار پیچیده و مرموز باعث شدند در برخی استان‌ها شرایط از نظر امکانات مدرن به دوران پارینه سنگی برگردد. آیا وقت آن نرسیده است ارتباط این‌گونه حوادث به اصطلاح طبیعی با مدعیان اصلاح‌طلبی و اعتدال‌گرایی یک بار برای همیشه روشن شود؟

(حسین از کهکشان راه شیری)

از حوادث طبیعی که امسال هم در روز ولنتاین ما را غافلگیر کردند، تشکر می‌کنیم. اصلا از قدیم گفتن ولنتاینه و سورپرایزش.

(جمعی از مسئولان شوکه شده از استان‌های کشور)

متاسفانه در غیاب نیروهای دلسوز و لغاو مراسم غیراخلاقی و به دور از عرف گِرَمی که به کنسرت موسیقی شباهت دارد، در میان غفلت دولت به ظاهر یازدهم برگزار شد و بدتر از آن به گروه موسیقی‌ای که کیهان کلهر نیز در آن به نوازندگی می‌پرداخت، جایزه بهترین موسیقی جهانی سال اهدا شد. سوال من از نمایندگان محترم مجلس این است که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا این عزیزان به استیضاح وزیر فرهنگ و ارشاد راضی شوند؟

(دلواگرم از تهران)

غربی‌ها آن‌قدر خسیس و خشک دست هستند که با قطره‌چکان به هنرمندان‌شان جایزه می‌دهند. نمونه‌اش همین مراسم گرمی که با ترازوی آشپزخانه جایزه‌ها را می‌کشیدند و می‌دادند حال آن همگان دیدند که ما در همین جشنواره فیلم فجر با چه گشاده‌دستی، کیلویی به هنرمندان جایزه می‌دادیم.

(داور از جشنواره)

تو رو خدا، جون عزیزتون این‌قدر از این ورزشکارهای شورای شهر انتقاد نکنید. جمعیت بز شاخدار رو به کاهشه، اینا هم هر چی شاخ بز بود رو جدا کردن الان می‌خوان بیان ما رو جدا کنن. رحم کنید.

(یک شاخ اینستاگرام از تهران)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج