۴۸۰۱۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ از آرای دو رو كنجدی احمدی نژاد تا عیدی نخواستن كارمندان!

موزه «چوب معلم گله»، برای آشنایی دانش‌آموزان با روش‌های تنبیهی برخی معلمان در ۴۰ سال قبل، با حضور وزیر ناز و نوازش (آموزش و پرورش سابق) افتتاح شد. در این موزه، تندیس و مجسمه‌هایی وجود دارد كه به وسیله آن‌ها روش‌های تنبیه برخی معلم‌های ۴۰ سال قبل، شبیه‌سازی شده است.

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

موزه «چوب معلم گله»، برای آشنایی دانش‌آموزان با روش‌های تنبیهی برخی معلمان در 40 سال قبل، با حضور وزیر ناز و نوازش (آموزش و پرورش سابق) افتتاح شد. در این موزه، تندیس و مجسمه‌هایی وجود دارد كه به وسیله آن‌ها روش‌های تنبیه برخی معلم‌های 40 سال قبل، شبیه‌سازی شده است. برای بازسازی روش‌های تنبیهی در این موزه‌، از مقادیر زیادی شلنگ آب، مداد، خودكار، خط كش‌های چوبی و فلزی و غیره‌... استفاده شده است. وزیر ناز و نوازش‌، در مراسم افتتاح این موزه به دانش‌آموزان حاضر در محل گفت: «قدر این روزها را بدانید كه معلم‌هایتان از گل نازك‌تر به شما نمی‌گویند... زمانی بوده كه در برخی مدارس، از شلنگ نازك‌تر كف دست بچه‌ها نمی‌زدند!» لازم به ذكر است كه در این موزه بخشی وجود دارد كه مربوط به تنبیه‌های بسیار خشن است و فقط دانش‌آموزان 18+ می‌توانند از آن بازدید كنند؛ از جمله مجسمه تنبیه دانش‌آموز رودباری در 40 سال قبل كه هنوز بعد از 40 سال، در كتاب ركوردهای گینس، عنوان خشن‌ترین تنبیه را داراست.

دكتر قالیباف كه چهل سال قبل پس از رخ دادن حوادثی نظیر آتش گرفتن و فروریختن ساختمان پلاسكو و پرونده املاك نجومی، سر به دشت و كوه نهاده بود، پس از چهل سال و در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری به تهران بازگشت. نامبرده كه فكر می‌كرد پس از چهل سال، دیگر كسی چیزی از این دو پرونده یادش نمانده، به محض ورود به تهران از یك عابر پیاده پرسید: «‌ببخشید‌، امروز چه روزیه؟» و عابر پیاده پاسخ داد: «امروز سه‌شنبه است. یعنی دو روز مونده به چهلمین سالگرد ریختن پلاسكو! ولی تا سالگرد رو شدن پرونده املاك نجومی هنوز خیلی مونده، حساب دقیقش دستم نیست!»

دكتر احمدی‌ن‍ژاد در بیانیه‌ای اعلام كرد: «باز هم تكرار می‌كنم، در هیچ انتخاباتی شركت نمی‌كنم و هركس بگوید در انتخابات، مورد حمایت احمدی‌نژاد است، دروغ می‌گوید.»

نامبرده كه این بیانیه را در جمع خبرنگاران می‌خواند، در پاسخ به سوال خبرنگاری كه پرسید: «ولی آقای دكتر، شما كه همین هفته قبل برای بار هشتادم این بیانیه را منتشر كرده بودید؟ چرا دوباره آن را اعلام كردید؟» گفت: «چون به بنده خبر دادند دیروز یك نفر رفته در نانوایی سنگكی یكی از میادین نارمك و گفته سه تا دو رو كنجدی دو آتیشه می‌خوام برای دكتر احمدی‌نژاد! بنده از این گونه سوء‌استفاده‌ها نگرانم‌. اگر همین ناشناس، این سه تا دو رو كنجدی دو آتیشه زیر دندونش مزه كرد و فردا رفت رای‌های كنجدی و دو آتیشه مردم رو به اسم من گرفت، شما پاسخ‌گویی؟»

عده‌ای از كارمندان دولت و بازنشستگان، با امضای طوماری از دولت درخواست كردند بی‌خیال پرداخت عیدی به آن‌ها شود! در بخش‌هایی از این طومار آمده است: «از ده‌ها سال قبل، عیدی دریافتی ما كارمندان و بازنشستگان دولتی، كفاف هزینه‌های عیدمان را نمی‌داد و ما مجبور بودیم مبلغی هم روی آن بگذاریم!

اما الان كار به جایی رسیده كه یك كارمند یا بازنشسته، باید ده برابر عیدی‌ای كه گرفته را رویش بگذارد تا به نصف هزینه‌های نوروزش برسد! اگر عیدی ما پرداخت نشود، توقع بچه‌ها، نوه و نتیجه‌ها، همسران، كسبه، صاحبخانه و غیره... از ما كمتر می‌شود و می‌توانیم با جلب دلسوزی آن‌ها، با مبلغ اندكی كه از جیب می‌گذاریم، عیدمان را بگذرانیم و تازه یك چیزی هم پس‌انداز كنیم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج