جاباما
۴۸۰۵۹۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیروزی خفیف بنفیکا برابر دورتموند

بروسیا دورتموند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

ورزش سه: بروسیا دورتموند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بنفیکا با نتیجه ۱-۰ شکست خورد.

در دیداری که زردها یک ضربه پنالتی را توسط پیر امریک اوبامیانگ از دست دادند، بنفیکا توانستند به یک پیروزی روحیه بخش دست پیدا کند.
دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد اما این بنفیکا بود که اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 5 ایجاد کرد؛ ولی موقعیتی که سالیو به وجود آورد، تبدیل به گل نشد.
دورتموند به این موقعیت واکنش نشان داد و چیزی نمانده بود که اوبامیانگ در دقیقه 10 زردها را پیش بیندازد اما این مهاجم گابنی نتوانست از موقعیتی که دمبله برایش به وجود آورده بود، استفاده کند.
برتری دورتموندی ها تا اواسط نیمه اول ادامه داشت و پس از آن این تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و در فاصله چند دقیقه، دو موقعیت خوب روی دروازه دورتموند ایجاد کرد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.
پیروزی خفیف بنفیکا برابر دورتموند

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل شد و دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.
نیمه دوم را بنفیکا بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ در مقابل دروازه دورتموند به کنستانتینوس میتروگلو رسید و او هم از اشتباه بورکی استفاده کرد و تیم میزبان را پیش انداخت.
بعد از این گل دورتموندی هاحملات خطرناکی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد.
اما در دقیقه 57 خطای هند فیسا، باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی برای دورتموند اعلام کند، اوبامیانگ پشت ضربه قرار گرفت اما توپ را به راحتی در اختیار دروازه بان حریف قرار داد.
پیروزی خفیف بنفیکا برابر دورتموند

در ادامه بازیکنان دورتموند حملات خطرناکی روی دروازه حریف ترتیب دادند و در فاصله ۵ دقیقه، دو بار می توانستند توسط سوکراتیس و دمبله به گل برسند اما نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند.
در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت های برای گلزنی داشتند اما هیچ یک از این موقعبت ها تبدیل به گل نشد و بازی با همان یک گل به سود بنفیکا خاتمه یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج