۴۸۰۶۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیش بازی رئال مادرید - ناپولی

دو تیم رئال مادرید و ناپولی چهارشنبه شب دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

وبسایت نود: دو تیم رئال مادرید و ناپولی چهارشنبه شب دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهند کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بعد از وقفه ای دو ماهه، بار دیگر لیگ قهرمانان اروپا از سر گرفته شده و وارد مرحله حذفی می شویم که فردا شب تیم زیدان در دیدار رفت میزبان تیم ساری خواهد بود.

اطلاعات کلی در مورد بازی:

تاریخ برگزاری مسابقه: چهارشنبه؛ ۲۷ بهمن ۱۳۹۵

زمان برگزاری مسابقه: ۲۳:۱۵ به وقت تهران

محل برگزاری مسابقه: مادرید؛ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو

داور مسابقه: آقای دامیر اسکومینا (اسلوونی)

پیش بازی رئال مادرید - ناپولی

پیش بازی:

مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها، فردا شب در دیدار رفت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم ناپولی است. رئال مادرید که به عنوان تیم دوم از گروه F به این مرحله صعود کرده، با قرعه ناپولی، صدرنشین گروه B مواجه شده است. تیم زیدان در مرحله گروهی شکست ناپذیر بود و حالا به دنبال آن است تا برای هفتمین سال متوالی راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و علاوه بر آن نیم نگاهی هم به دفاع از عنوان قهرمانی خود دارد تا به اولین تیم تاریخ این رقابت ها تبدیل شود که موفق به انجام این کار می شود.

تیم زیدان در رقابت های لالیگا نیز وضعیت بسیار خوبی دارد و با دو بازی کمتر از رقیب دیرینه اش بارسلونا، با ۴۹ امتیاز (یک امتیاز بیشتر) در صدر جدول قرار دارد و این شانس را دارد که اختلاف امتیاز را به ۷ نیز برساند. بنابراین آنها با خیالی آسوده از رقابت های داخلی به سراغ لیگ قهرمانان، تورنمنت محبوب خود می آیند. رئال مادرید بعد از انجام آخرین بازی مرحله گروهی مقابل دورتموند، ۱۰ بازی انجام داده که در این حد فاصل، آنها به رکورد ۴۱ بازی بدون شکست رسیدند و از رقابت های کوپا دل ری نیز کنار رفتند، اما ۶ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست را هم تجربه کردند.

لوس مرنگس قبل از تساوی ۲-۲ مقابل دورتموند در آخرین بازی مرحله گروهی، ۸ پیروزی خانگی متوالی در لیگ قهرمانان کسب کرده بود و در مجموع از ۳۳ بازی خانگی اخیر خود در ۲۸ بازی به پیروزی دست یافته اند و در این میان تنها یک شکست ۴-۳ مقابل شالکه در فصل ۲۰۱۴/۱۵ را تجربه کرده اند.

پیش بازی رئال مادرید - ناپولی

در طرف مقابل اما ناپولی این روز ها نتایج خیره کننده ای کسب می کند و مورد تمجید همگان قرار گرفته است. آنها برای دومین بار به این مرحله از رقابت ها رسیده اند و در تلاش هستند تا برای اولین بار هم از این مرحله بالاتر بروند. پارتنوپی پیش تر در فصل ۲۰۱۱/۱۲ در این مرحله مغلوب چلسی شدند. تیم ساری هم بعد از انجام آخرین بازی مرحله گروهی مقابل بنفیکا، تاکنون ۱۱ بازی انجام داده که حاصل آن ۹ پیروزی و تنها دو تساوی بوده است. ناپولی در حال حاضر شانس چندانی برای قهرمانی در رقابت های سری آ ندارد و با ۵۱ امتیاز در پایان هفته ۲۴ در رده سوم قرار گرفته اند و با صدر جدول ۹ امتیاز فاصله دارند، بنابراین بیشتر سعی خواهند کرد تا روند خوب خود را در لیگ قهرمانان ادامه دهند و کار را برای تیم زیدان سخت کنند.

ترکیب و سیستم احتمالی دو تیم:

پیش بازی رئال مادرید - ناپولی

آمار و حقایق و آخرین اخبار و وضعیت دو تیم:

کالیدو کولیبالی، مدافع تیم ناپولی تنها یک کارت زرد تا محرومیت فاصله دارد.

ناپولی در تمامی رقابت ها، ۱۸ بازی بدون شکست را سپری می کند و در ۱۲ بازی از این تعداد پیروز شده است.

دریس مرتنس امسال سه هت‌تریک انجام داده که همه آنها از اواسط دسامبر به بعد بوده است.

مارک همشیک ۱۰۹ گل برای ناپولی به ثمر رسانده و تنها ۶ گل تا رسیدن به رکورد دیگو مارادونا، بهترین گلزن تاریخ باشگاه ناپولی فاصله دارد.

ناپولی در ۳ ژانویه، لئوناردو پاوولتی را از جنوا به خدمت گرفته می تواند در این دیدار از او استفاده کند.

لوس بلانکوس در هر ۴۰ بازی اخیر خود در تمامی رقابت ها موفق به گلزنی شده است، و آخرین بازی بدون گل آنها به تساوی ۰-۰ مقابل منچستر سیتی در دیدار رفت نیمه نهایی سال گذشته برمی گردد.

بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تاکنون، رئال مادرید در این فاصله رکورد ۴۰ بازی بدون شکست در فوتبال اسپانیا را ثبت کرده و فاتح جام باشگاه های جهان شده و از رقابت های کوپا دل ری نیز کنار رفته است.

زین الدین زیدان، در طول ۵ سال حضور در تیم یوونتوس، ۶ بار مقابل ناپولی قرار گرفت که طی آن شکست ناپذیر بود (۳ برد و ۳ تساوی)، و در سال های ۱۹۹۶ و ۹۷ مقابل این تیم موفق به گلزنی شد.

متئو کواچیچ دو سال و نیم در تیم اینتر حضور داشت و طی ۴ مصاف مقابل ناپولی هرگز پیروز نشد (۲ تساوی و ۲ شکست).

پپه رینا در طول ۷ مسابقه ای که با پیراهن تیم های بارسلونا و ویارئال مقابل رئال مادرید انجام داد، هرگز طعم پیروزی را نچشید (۳ تساوی و ۴ شکست) اما با پیراهن تیم لیورپول موفق شد دو کلین شیت مقابل لوس بلانکوس ثبت کرده و به دو پیروزی ۱-۰ و ۴-۰ دست پیدا کند.

آلوارو موراتا به همراه یوونتوس ۴ بار مقابل ناپولی قرار گرفت و ۳ پیروزی به همراه یک شکست را تجربه کرد و موفق به گلزنی مقابل این تیم نشد.

رائول آلبیول بین سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ برای رئال مادرید ۸۱ بازی در لالیگا انجام داد و تنها یک گل به ثمر رساند. خوزه کایخون، محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید هم طی دو سال حضور در تیم اصلی، ۵۵ بازی در لالیگا انجام داد و ۸ گل به ثمر رساند.

دو تیم رئال مادرید و ناپولی پیش تر در فصل ۱۹۸۷/۸۸ و در همین مرحله از رقابت ها به مصاف هم رفتند که تیم لئوبینهاکر موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳-۱ تیم ناپولی را با کاپیتانی مارادونا حذف کند. گل های لوس بلانکوس را میشل (پنالتی) و میگل تندیو در مادرید به ثمر رساندند (۲-۰) و امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط عمومی فعلی باشگاه، در ورزشگاه سن پائولو دیگر گل تیم را به ثمر رساند.

ناپولی در ۱۰ بازی خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بار موفق به ثبت کلین شیت شده که آن هم مقابل ویارئال در دسامبر سال ۲۰۱۱ بوده است (۲-۰).

رئال مادرید ۷ بار در مراحل حذفی بازی های اروپایی به دست تیم های ایتالیا حذف شده و تنها موفقیت آنها به مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته مقابل رم بر می گردد.

رئال مادرید مقابل تیم های ایتالیایی تاکنون ۶۷ بار به میدان رفته که حاصل آن ۳۱ پیروزی و ۲۵ شکست بوده است.

رئال مادرید در بازی های خانگی مقابل تیم های ایتالیایی تنها ۶ بار شکست خورده و ۲۲ پیروزی ۳ تساوی نیز کسب کرده است.

این ۲۰ـمین سال متوالی است که رئال مادرید موفق می شود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند که یک رکورد محسوب می شود و در ۶ سال اخیر تا مرحله نیمه نهایی بالا رفته اند.

ناپولی برای اولین بار در مرحله گروهی صدرنشین شد، بعد از اینکه در سال های ۲۰۱۱/۱۲ و ۲۰۱۳/۱۴ دوم شده بودند. با اینحال، آنها هرگز موفق به صعود از این مرحله بالاتر نشده اند.
آرکادیوژ میلیک بعد از مدت ها مصدومیت به خاطر پارگی رباط صلیبی زانو، دوباره به لیست تیم بازگشته اما احتمالاً فردا بازی را از روی نیمکت دنبال خواهد کرد و مرتنس در کنار کایخون و اینسینیه خط حمله این تیم را تشکیل خواهند داد.

ناپولی در ۱۲ بازی قبلی خود مقابل تیم های اسپانیایی ۴ شکست، ۴ تساوی و ۴ پیروزی به دست آورده است.

پیش بینی نتیجه بازی از Whoscored:

پیش بازی رئال مادرید - ناپولی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج