۴۸۰۸۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تهران زدایی به سود فوتبال ساحلی

بی شک اگر پرشین کاپ با حضور تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران – ایتالیا- اوکراین و لهستان در تهران و در کمپ تیم های ملی برگزار می شود تعداد تماشاگران این بازی ها قابل شمارش بود.

ورزش سه: بی شک اگر پرشین کاپ با حضور تیم های ملی فوتبال ساحلی ایران - ایتالیا- اوکراین و لهستان در تهران و در کمپ تیم های ملی برگزار می شود تعداد تماشاگران این بازی ها قابل شمارش بود. اما دیشب این بازی ها در حالی در بوشهر و با بازی ایتالیا - اوکراین و ایران - لهستان استارت خورد که نزدیک به ۳ هزار تماشاگر در استادیوم حاضر بودند. دو برابر ظرفیت استادیوم. نکته ای که تعجب تیم های خارجی و حتی مهدی تاج - رئیس فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

این تورنمنت یک اتفاق نیک برای فوتبال ساحلی است. به خصوص که تیم ملی باید ماه آینده در مالزی برای انتخابی جام جهانی آتی با تیم های آسیایی مسابقه دهد. از همه مهمتر ظرفیت ایران در میزبانی از تیم های بزرگ دنیا و هم چنین برگزاری بازی ها را به رخ کشیده شد و بازتاب اخبار این تورنمنت در رسانه های معتبر دنیا خط بطلانی خواهد بود بر تبلیغات کذایی علیه امنیت ایران که متاسفانه در رسانه های خارجی وجود دارد و برای آن هم هزینه های زیادی می شود.

امروز در عصر ارتباطات و هزاره سوم کشورها حتی برای معرفی توانمندی های خود در سایر عرصه ها به ورزش روی می آورند و تلاش می کنند با میزبانی از مسابقات مهم اهداف خود را نهایی کنند.

برگزاری پرشین کاپ در بوشهر بهانه ای است که فدراسیون فوتبال بازی های تیم ملی را هم به شهرستان ها ببرد. اتفاقی که در فوتبال حرفه ای مرسوم است و شاید بتوان گفت از زمان اجرایی شدن آن نزدیک به یک دهه می گذرد.

اخیرا زمزمه هایی بود مبنی بر اینکه دیدار ایران - چین در استادیوم تازه تاسیس و زیبای امام رضای مشهد برگزار شود اما فدراسیون فوتبال دوباره استادیوم آزادی را به عنوان میزبان بازی های تیم ملی معرفی کرد.

محول کردن میزبانی دیدارهای تیم ملی به شهرستان ها ضمن اینکه با استقبال تماشاگر مواجه می شود سبب ایجاد امکانات سخت افزاری در شهرها می شود و دیگر شهرها همپای تهران رشد خواهند کرد و این به سود فوتبال کشور است. کافی اسست فقط به این نکته اشاره کنیم تورنمنت پرشین کاپ در بوشهر بهانه ای شد که بوشهری ها ظرف کمتر از یک ماه استادیوم ساحلی با ظرفیت ۱۵۰۰ بسازند. استادیومی که حتی تحسین نماینده سازمان فوتبال ساحلی جهان را به همراه داشت.
تهران زدایی به سود فوتبال ساحلی
تهران زدایی به سود فوتبال ساحلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج