جاباما
۴۸۰۸۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

ارزان قیمت فرانسوی به خیابان های ایران می آید

یکی از مهم‌ترین تحولات در بین خودروهای خارجی ارزان قیمت، حضور یک خودرو با بازه قیمتی بین ۲۵ الی ۳۵ میلیون تومانی به نام رنو کوئید (Renault Kwid) است که همچنان مذاکرات بین رنو و سازمان گسترش بر سر تولید آن ادامه دارد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: یکی از مهم‌ترین تحولات در بین خودروهای خارجی ارزان قیمت، حضور یک خودرو با بازه قیمتی بین ۲۵ الی ۳۵ میلیون تومانی به نام رنو کوئید (Renault Kwid) است که همچنان مذاکرات بین رنو و سازمان گسترش بر سر تولید آن ادامه دارد. حالا، با توجه به این که طی ۴ سال آینده تولید رنو تندر ۹۰ متوقف خواهد شد، اطلاعاتی از این خودرو می‌تواند برای علاقه‌مندان به خودروهای ارزان قیمت خارجی جذاب باشد.
ارزان قیمت فرانسوی به خیابان های ایران می آید

به لطف برگزاری همایش بین المللی صنعت خودرو ایران، این روزها شاهد هرچه داغ‌تر شدن مذاکرات شرکت های ایرانی با تولیدکنندگان خارجی هستیم که از مهم‌ترین آن‌ها باید به خودروساز مشهور فرانسوی، رنو اشاره کرد. همانطور که احتمالا می‌دانید خودرو رنو در آینده‌ای نزدیک یک خودرو در بازه قیمت کمتر از ۴۰ میلیون تومان روانه بازار ایران خواهد کرد که مدل پایه آن دارای امکانات حداقلی استانداردهای تجهیزاتی خواهد بود.
بنابراین قیمت ۲۵ الی ۳۵ میلیونی مختص مدل پایه آن بوده و احتمالا با افزایش امکاناتی نظیر یک گیربکس آتوماتیک، قیمت آن تا ۴۰ میلیون تومان نیز افزایش خواهد یافت.

رنو کوئید تا اواخر سال 2018 روانه بازار خواهد شد

اگر همه چیز طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته پیش برود، ما باید انتظار داشته باشیم که سال آینده تولید این خودرو آغاز شده و اواخر سال 2018 میلادی به صورت رسمی وارد بازار شود. بر اساس پیش بینی‌ها، ظرفیت تولید اولیه این خودرو 150 هزار دستگاه خواهد بود و در سایت بن رو شرکت سایپا فرآیند تولید آن پیش خواهد رفت.

ارزان قیمت فرانسوی به خیابان های ایران می آید

اما همانطور که گفته شد، خودرو رنو کوئید باعث کاهش تولید رنو تندر ۹۰ خواهد شد تا پس از آن ساندرو و سیمبل را جایگزین این خودرو (البته با کابین فعلی) بدانیم. بر همین اساس، گفتنیست که تندر ۹۰ در مدل های معمولی، پارس تندر و تندر اتوماتیک تا ۴ سال آینده رسما از خط تولید خارج خواهند شد. گفته می‌شود پلتفرم محبوب تندر ۹۰ قدرتمندانه به کار خود ادامه خواهد داد و اتومبیل های بیشتری مبتنی بر آن به تولید خواهند رسید؛ همین قضیه موجب آن می‌شود که میل و اشتیاق کمتری برای خرید تندر ۹۰ فعلی باقی بماند.

از طرفی به نظر می‌رسد دیگر خودروهایی نظیر تیبا، پراید و برخی از خودروهای شرکت ایران خودرو با این رنج قیمتی رفته رفته باید جای خود را به خودروهای جدیدتری بدهند تا بتوانند در برابر یک خودرو مدرن و ارزان قیمتی همچون رنو کوئید به رقابت بپردازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهمان

      الهی هیچ وقت روانه بازار نشه !!! چون قیمت هر خودرویی در کشور ما پنج برابر قیمت دنیاست ....

    • بدون نام

      از نظر مسولین ۲۵_۳۰رقمی نیست ملت لنگ یک میلیون پول هستن تازه همین رنو تو هند هست هجده میلیون ودربرزیل بیست ویک میلیون با آپشن و ایمنی بهتر چرا در ایران سی میلیون هست واقعا مردمو گیر اوردین

    • بدون نام

      کویید ۱۳ملیونی رو میخوان قالب کنن ملت۳۵ملیون بابا شماخیلی خوب میندازین ب ملت دست مریزاد

    • بدون نام

      حالا اینطوری که اینا میگن باید منتظر ۴۰ ملیون باشیم!

    • بدون نام

      منم اگه مثل مسولین ماهی بالاتر از ۱۰ میلیون تومان داشتم میگفتم چندرقاضه

    • بدون نام

      پراید با چه درد سری بارگیری میشه روانه کشورهای همسایه میشه با سه ملیون تومان تاز با چه مشقتی قالب کنن به اونا ولی توکشور ما 23ملیون میندازید به مردم وروزانه 2تا جریمه هم میشه دست وردارین تا ماشین خارجی با قیمت تعیین شدش بدن به مردم دردسر شما هم کم بشه هی نگین تولید این و اون قطع بشه

    • احمدرضا کامیاب

      به نظر من لازم نیست که ایران بشه نمایشگاه ماشینهای ارزان قیمت شاید اگه افغانستان این کارو انجام دهد در نوع خود شاهکاری باشد ما باید خدا را شکر کنیم که ثروتمندترین کشور را در بین کشورهای جهان را به ما ارزانی داشت ما ملت این خاک لیاقت این را از خودمان سلب کردیم که همیشه صاحب بهترینها باشیم اگه دولتمردان برای این ملت اندکی دلسوزی داشته باشن با یک سیاست خوب و قابل قبول ما در رمزهای بهترین و زیباترین از نظر فرهنگی ملت دنیا در میاییم ولی متاسفانه بخل و حسادت و تنگ نظری یک سری از مسئولین ما را در چشم دشمن خوار و ذلیل و در چشم فرهیختگان باعث دلسوزی و کسانیکه حقشان پرداخت نمیشود و هیچ دلی بایشان نمی تپد در آمدهای کافیست در ایران خودرو و سایپا و سایرین را ببندم با این همه سرمایه گءاریهای بیخود و بی معنی که بای اینها انجام شده و در عوار ضگمرکی خودروهای خارجی تجدید نظر ی شود تا دیگر هیچ خانواده ای ایرانی را نبینیم که نصف شب کاپوت را بالا زده و مسئولانه منتظر امداد ایران خودرو باشد و هر وسیله ای یدکی را چند برابر حساب کنند وبعد از چند کیلو متر راه رفتن باز هم به مشکل بر بخورند اگر آنانکه منافع دارند دست از این منافعی که از منافع مواد مخدر به مراتب حرام تر است ودست از این خودرو پژو فرانسویها بر دارند و ماشینهای آلمانی و ژاپنی و امریکایی را جایگزین کنند همه چی درست میشود.

    • وحید

      یه موتور گازی رو بعنوان ماشین میخوان به مردم بفروشن

    • بدون نام

      ۳۵رمیلیون ارزونه خیلی بیارزه ۹تومانه

    • بدون نام

      این قوطی کبریت ۳۵ میلیون برو داییتو بیچاره کن مگه سر گردنه س۳۰۰۰ یورو رو می خوای دوبرابر پول بگیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج