جاباما
۴۸۱۱۲۰
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

دستگیری قاتل فراری پس از ۲ ماه

بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : قاتل فراری پس از ۲ ماه تعقیب و گریز به چنگ قانون افتاد و صحنه وقوع جرم نیز بازسازی شد.

خبرگزاری ایرنا: بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : قاتل فراری پس از ۲ ماه تعقیب و گریز به چنگ قانون افتاد و صحنه وقوع جرم نیز بازسازی شد.

قاضی علی اکبر احمدی نژاد افزود : متهم فراری بیست و چهارم آذر ماه سال جاری در یک نزاع بر سر خرید و فروش مواد مخدر جوانی ۳۱ ساله را با ضربات چاقو در منطقه مهر مادر در محله خواجه ربیع مشهد به قتل رسانده بود.
وی بیان کرد: متهم از همان تاریخ انجام قتل متواری شده بود که با تلاش پلیس در هفته جاری وی در محل زندگی اش در منطقه خواجه ربیع دستگیر شد و پس از اعتراف به قتل، بازسازی صحنه قتل امروز انجام شد.

احمدی نژاد ادامه داد : متهم در بازپرسی خود اعتراف کرده بود که هنگام خرید مقداری شیشه با مقتول درگیر شده و با چاقوی متعلق به مقتول ، وی را به قتل رسانده بود.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد افزود : دستگاه قضائی با شدت با هرگونه جرم و جنایت در سطح شهر که باعث ایجاد اختلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت شود ، برخورد می کند.

در ادامه تحقیقات برای یافتن این قاتل فراری ، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد با صدور مجوز قضایی انتشار عکس، بیست و سوم دی ماه ضمن انتشار عکس این قاتل در رسانه ها از شهروندان خواسته بود چنانچه اطلاعی در خصوص محل اختفای وی دارند مراتب را به پلیس آگاهی مشهد و یا مرکز 110 اطلاع دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا این واسه من سواله چرا این همه جرم و جنایت و قتل و فهشا تو مشهد از بقیه جاهای ایران بیشتره

    • نادیا

      اگه جوابو پیدا کردین ،به ما هم بگین

    • بدون نام

      چون از جاهای دیگه خبر ندارین,متاسفانه تو همه ی شهرهای کوچیک و بزرگ و روستاها قتل و فحشا زیاد شده,تو روستاها و شهرهای خیلی کوچیک فساد خیلی زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج