۴۸۱۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازیکنان روستوف تجربه بازی با تیم‌های بزرگ دنیا را دارند

دانیلیانتس: هیچ تیمی در لیگ اروپا ضعیف نیست

سرمربی روستوف در آستانه بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برابر اسپارتا پراگ جمهوری چک گفت: هیچ تیمی در این مرحله ضعیف نیست.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی روستوف در آستانه بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برابر اسپارتا پراگ جمهوری چک گفت: هیچ تیمی در این مرحله ضعیف نیست.

ایوان دانیلیانتس، سرمربی ترکمنستانی یاران سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی برابر اسپارتا پراگ جمهوری چک گفت: آماده مصاف با تیمی می‌شویم که بازیکنان قدرتمندی در اختیار دارد و هر کدام از آنها با توانایی خود شخصیت بزرگی به اسپارتا پراگ بخشیده‌اند. از سویی روستوف هم در اردوهای ترکیه شرایط بسیار خوبی داشت و زمانی که به روسیه بازگشتیم همچنان شاهد بارش برف و باد شدید هستیم. هر دو تیم روستوف و اسپارتا پراگ بازی سختی پیش‌رو خواهند داشت.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار روسی مبنی بر جدایی سعید عزت‌اللهی و گریگوریف در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی گفت: در پست آنها بازیکنان خوبی داریم و انتظار بیشتری داشتیم. نمی‌توانم بپذیرم بازیکنی را حفظ کنیم که به او اجازه بازی نمی‌دهیم.

دانیلیانتس با اشاره به بازی برابر اسپارتا پراگ گفت: در پلی‌آف لیگ اروپا اتفاقات خاص به ندرت رخ می‌دهد و این بر کسی پوشیده نیست که حریف روستوف فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. اطمینان دارم شاگردانم قدرت تیمی اسپارتا پراگ را درک می‌کنند. بازیکنان روستوف تجربه بازی برابر تیم‌های بزرگ جهان را دارند اما در پلی‌آف لیگ اروپا هیچ تیمی ضعیف نیست.

روستوف فردا شب (پنجشنبه) در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه شماره ۲ المپیک این شهر میزبان اسپارتا پراگ جمهوری چک است و دیدار برگشت نیز ۵ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. تیم برنده این دو بازی به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ اروپا راه می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج