۴۸۱۲۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش‌بازی منچستریونایتد-سنت‌اتین؛ پوگبا برابر پوگبا

منچستریونایتد در اولین بازی خود از دور حذفی لیگ اروپا به مصاف سنت اتین می رود.

وبسایت نود: پنج شنبه شب دور حذفی لیگ اروپا آغاز می شود و منچستریونایتد در اولین بازی خود در دور حذفی، میزبان سنت اتین فرانسه است. این بازی در ورزشگاه الدترافورد و ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه به وقت تهران انجام می شود. بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه تیم فرانسوی در روز چهارشنبه ۴ اسفند برگزار می شود.

پیش‌بازی منچستریونایتد-سنت‌اتین؛ پوگبا برابر پوگبا

منچستریونایتد در گروه اول مسابقات بعد از فنرباغچه با ۱۲ امتیاز راهی مرحله بعد شد. سنت اتین هم با کسب ۱۲ امتیاز بالاتر از اندرلخت، صدرنشین گروه سوم مسابقات شد.

منچستریونایتد در لیگ برتر در رده ششم قرارداد و سنت اتین هم در لیگ فرانسه در رده پنجم حضور دارد، آن ها با ۱۹ گل خورده جزو بهترین خطوط دفاعی لیگ فرانسه به حساب می آیند و فقط در لیگ فرانسه پاریسن ژرمن از این تیم، کمتر گل خورده است. سنت اتین در شش بازی اخیرش، ۴ برد و ۲ شکست را تجربه کرده است، این دو شکست مقابل اوسر و نیس به ثبت رسیده است.

دو تیم یک بار در فصل ۱۹۷۷-۱۹۷۸ در جام برندگان اروپا به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ در مجموع دو بازی موفق شد ۳-۱ رقیب فرانسوی خود را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

پیش‌بازی منچستریونایتد-سنت‌اتین؛ پوگبا برابر پوگبا

منچستریونایتد در ۶ بازی اخیرش، ۳ برد، ۲ مساوی و یک باخت را تجربه کرده است، تیم مورینیو روزهای مهمی را پشت سر می گذارد. آنها در ۴ بازی پیش روی خود در سه جام مختلف به میدان می روند که هر یک سرنوشت ساز است. یونایتد در بین بازی رفت و برگشت خود در لیگ اروپا، در دور پنجم اف ای کاپ به مصاف بلکبرن می رود و پس از بازی برگشت مقابل سنت اتین، در فینال جام اتحادیه مقابل ساوتهمپتون به میدان خواهد رفت.

شیاطین سرخ آمار خوبی در مقابل تیم های فرانسوی در اروپا دارند، در ۲۶ تقابل با تیم های فرانسوی، یونایتد ۱۳ برد را کسب کرده، ۱۱ بار به تساوی رسیده و فقط دو بار طعم شکست را چشیده است. آخرین جدال اروپایی یونایتد مقابل یک تیم فرانسوی به سال ۲۰۱۱ برمی گردد که شیاطین سرخ با پیروزی ۲-۱ مقابل مارسی در لیگ قهرمانان، راهی دور بعد شدند.

پیش‌بازی منچستریونایتد-سنت‌اتین؛ پوگبا برابر پوگبا

منچستریونایتد برای این بازی وین رونی، کریک و جونز را در اختیار ندارد و شاو هم در ترکیب قرار نخواهد گرفت. مورینیو قصد دارد از همان بازیکنانی در خط دفاع استفاده کند که در بازی قبلی بهره برد: والنسیا، بایی، اسمالینگ و بلیند.

در سمت مقابل تنانه، بریچ و سودرلند برای سنت اتین غایب هستند و انتظار می رود با توجه به غیبت احتمالی امبنگوئه، فلورنتین پوگبا برادر بزرگتر پل پوگبا، در ترکیب اصلی سنت اتین به میدان برود، قطعاً تقابل این دو برادر که هر یک برای تیم ملی مختلفی بازی می کنند، جالب است.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش‌بازی منچستریونایتد-سنت‌اتین؛ پوگبا برابر پوگبا

آمار و اطلاعات مسابقه

اگرچه این دو تیم سابقه یک بار رویارویی را در بازی های اروپایی دارند ولی هرگز یونایتد از سنت اتین در الدترافورد پذیرایی نکرده است. دو تیم در فصل ۱۹۷۷-۱۹۷۸ در جام برندگان اروپا به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ در بازی رفت به نتیجه ۱-۱ رسیدند، اما به دلیل اتفاقات رخ داده در مورد اذحام و اغتشاش هواداران، یونایتد در بازی برگشت در پلیموث میزبان سنت اتین بود، آن بازی با پیروزی ۲-۰ شیاطین سرخ به پایان رسید.

یونایتد هرگز در رقابت های اروپایی در خانه مقابل تیم های فرانسوی شکست نخورده است. نه برد و چهار تساوی و فقط ۶ گل خورده در سیزده بازی.

این اولین تقابل سنت اتین با یک تیم انگلیسی در رقابت های اروپایی از سال ۱۹۸۱ است. آن ها هر سه بازی خارج از خانه شان را در مقابل تیم های انگلیسی در اروپا شکست خورده اند.

بعد از شکست ۲-۱ مقابل رئال مادرید در مارچ ۲۰۱۳، یونایتد در ۱۴ بازی خانگی بعدی خود در اروپا شکست ناپذیر بوده است. ۱۱ برد و ۳ تساوی.

سنت اتین در ده بازی قبلی خود در اروپا شکست نخورده است. ۵ برد و ۵ تساوی.

مورینیو در ده بازی ای که در لیگ اروپا / جام یوفا به عنوان مربی در خانه تیمش را به زمین فرستاده، هشت برد کسب کرده است. ۱ تساوی و ۱ باخت. آخرین باری که آقای خاص در این جام حضور داشت، تیمش را قهرمان کرد (پورتو فصل ۲۰۰۲-۲۰۰۳).

زلاتان ابراهیموویچ بیش از هر تیم دیگری در دوران حرفه ایش مقابل سنت اتین گل زده است. ۱۴ گل در سیزده جدال مقابل تیم فرانسوی.

سنت اتین در دور گروهی این فصل لیگ اروپا، در ۴ مسابقه از ۶ بازی خود، ابتدا گل اول را دریافت کرد، اما آن ها در پایان شکستی در کارنامه شان ثبت نشد.

در دور گروهی تنها شالکه، کمتر از منچستریونایتد گل خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج